Tipaton

tammikuu?

Kelläs on vielä pysynyt korkki kiinni?

27

1665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei...

Soskusta kävin vasta ruinaan lisää rahaa että pääsen dokaan..

On ne sen verran reiluja kavereita että eivät anna mun janoon kuolla!

• ei tippa tapa

Onnea ja menestystä!!!

• tapa...
        ei tippa tapa kirjoitti:

Onnea ja menestystä!!!

Mutta tipasta voi tulla tapa...

.. tuskin ne baarit savonlinnassa näin tammikuussakaan ammottaa tyhjyyttään !!!!!!!!

Tai No, EIhän siellä niitä baarejakaan kyllä montaa ole...

Vaikee valita mihkä sitä männöö..
        Parempi olla menemättä kun aika kuivanlainen tarjonta.. ehhehe ;)

• mie vaan

Mulla! vierotusoireita on ja taudit iskee, mutta yritetään vielä jatkaa hampaat irvessa.

• Morse head

Luonteen heikkoutta, jos ei kykene olemaan 1:tä kuukautta ilman viinaksia. Itse olen ollut, ja tulen olemaan.

• Aikuinen Nainen

ja pysyykin! Sitten ota helmikuussa nakit silmille ja persiit olalle ja kantapiät kattoon...ihan sama missä järjestyksessä, mutta nyt rääkkään itteeni oikein kunnolla, hihiiiiii!!!

• - Taru -

Mulla ei tee edes tiukkaa olla juomatta, en edes uutena vuotena juonnu muuta kuin maitoo ja vettä..
        Musta on tulossa jo niin vanha ettei tuo baarielämä enää oikein jaksa kiinnosta ;)

Oon kerenny jo käännään ihan tarpeeksi...
        Nyt on aika huolehtia kaikesta muusta ;)

t.3-kymppinen

• raitis ja tylsä

Ei oo tehnyt tiukkaakaan pitää korkkia kiinni jo vuosikausia. Paljon en oo aikaisemminkaan ottanut. Eipä huvita ja osaan töpätä selvinpäinkin.

• Viina?

Oliks sulla sitten ongelmia alkomahoolin kanssa kun et lainkaan ota!?

- Se se vasta kanttii vaatii jos pysyy kohtuuden rajoissa..

( katsoo baarissa noita 2-kymppisiä, varsinkin naispuolisilla ole mitään tolkkua tuon viinan kanssa, vejetään kun miehet konsanaan, että muisti menee ja aamulla ei tiedä mitä tautia sitä tälläkertaa kantaa.. lähtevät ties kenen matkaan.. riittää vaan huokutteeks, että "kämpillä" on lisää viinaa.. Sitten tehdään kaikki se mistä äidit tyttäriään kieltää..)

AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ TOUHUA NYKYAIKANA!!!

Minäkin silloin tällöin saunaSidukan vejän mutta siihen se jääkin.. Riittää jo tällä iällä nuo ylivedot, Onnellisesti liitossa ja lapsia.. Ei tarvitse juoksennella enää!!!

• omituinen tapaus
        Viina? kirjoitti:

Oliks sulla sitten ongelmia alkomahoolin kanssa kun et lainkaan ota!?

- Se se vasta kanttii vaatii jos pysyy kohtuuden rajoissa..

( katsoo baarissa noita 2-kymppisiä, varsinkin naispuolisilla ole mitään tolkkua tuon viinan kanssa, vejetään kun miehet konsanaan, että muisti menee ja aamulla ei tiedä mitä tautia sitä tälläkertaa kantaa.. lähtevät ties kenen matkaan.. riittää vaan huokutteeks, että "kämpillä" on lisää viinaa.. Sitten tehdään kaikki se mistä äidit tyttäriään kieltää..)

AIVAN JÄRKYTTÄVÄÄ TOUHUA NYKYAIKANA!!!

Minäkin silloin tällöin saunaSidukan vejän mutta siihen se jääkin.. Riittää jo tällä iällä nuo ylivedot, Onnellisesti liitossa ja lapsia.. Ei tarvitse juoksennella enää!!!

Ei mitään alkoholiongelmaa oo koskaan ollut. Saankin aina selitellä miksi en juo...miksi keltään ei kysellä, että miksi juo...

• differen person
        omituinen tapaus kirjoitti:

Ei mitään alkoholiongelmaa oo koskaan ollut. Saankin aina selitellä miksi en juo...miksi keltään ei kysellä, että miksi juo...

tota minäkin jouduin vasta selittelemään ja loppujen lopuksi karkaamaan porukasta kun eivät uskoneet ettei edes ilmainen viina maistu... kun ois sellasta porukkaa jotka käy toistensa luona ilanvietossa ja pitäs hauskaa esimerkiks pelaamalla erilaisia pelejä ja juomalla kahvii... yhteiset mässyillat on kivoja kunhan niitä ei ole liikaa, heh :)

• mitäs..
        differen person kirjoitti:

tota minäkin jouduin vasta selittelemään ja loppujen lopuksi karkaamaan porukasta kun eivät uskoneet ettei edes ilmainen viina maistu... kun ois sellasta porukkaa jotka käy toistensa luona ilanvietossa ja pitäs hauskaa esimerkiks pelaamalla erilaisia pelejä ja juomalla kahvii... yhteiset mässyillat on kivoja kunhan niitä ei ole liikaa, heh :)

Se Mamman poika siellä huuteloo..

• Morse head

On tottunut käyttämään joka viikonloppu, ja ei ota tammikuussa tippaakaan. Kyllähän se huomaa, miten on viikonloput hienoja, ja miten hyvin on levännyt, kun työt taas alkavat. Siinähän se jatkoksi menee myös Helmikuukin. On muutenkin virkeämpi olo.

• jUU-uh..

Olen myös huomannut saman..
        viikonloput on menny yleensä kaljanhuuruisesti lähikuppiloissa ja nyt pari viikonloppua jo ilman niin tää on kuin toinen Elämä..
        ei mene enää alkuviikko parantuessa krapulasta, vaan energiaa riittää het maanantaista eteenpäin ja
        yllätyksekseni Ei ole edes tehnyt mieli lähtee radalle..

Luulen, että tätä tahtii menee toinenkin kuukausi..

Ja aloitinpa samalla lenkkeilyn.. tässä sivussa jos vielä paino tippuis niin "AVOT"

kYLLÄ elämä on ihanata iliman viinooo ;)

• Morse head
        jUU-uh.. kirjoitti:

Olen myös huomannut saman..
        viikonloput on menny yleensä kaljanhuuruisesti lähikuppiloissa ja nyt pari viikonloppua jo ilman niin tää on kuin toinen Elämä..
        ei mene enää alkuviikko parantuessa krapulasta, vaan energiaa riittää het maanantaista eteenpäin ja
        yllätyksekseni Ei ole edes tehnyt mieli lähtee radalle..

Luulen, että tätä tahtii menee toinenkin kuukausi..

Ja aloitinpa samalla lenkkeilyn.. tässä sivussa jos vielä paino tippuis niin "AVOT"

kYLLÄ elämä on ihanata iliman viinooo ;)

Kyllä niin tyhjentävästi, että tuohon ei ole mitään lisättävää. Ps: Muuten se lenkillä käynti on hyvä pointti. Johan se kuukaudessa puottaa muutamankilon, pelkästään kun ei ota kaljaa.

• - 5kg
        Morse head kirjoitti:

Kyllä niin tyhjentävästi, että tuohon ei ole mitään lisättävää. Ps: Muuten se lenkillä käynti on hyvä pointti. Johan se kuukaudessa puottaa muutamankilon, pelkästään kun ei ota kaljaa.

Eihän mulla oo kun tuo viitisen killoo mitkä on tullu.. ja yllätys, yllätys näin naisena niin vyötärölle :(

Pienet liikeharjoitteet niihin kyllä vain tepsii, aamuin ja illoin ;)

Eikös tuota olla kesään mennessä jo kuosissa..
        ja pysyy kaljan juonnista erossa (kavereille ei saa vastata kun soittavat, tavan houkutuslinnut;)

• Morse head
        - 5kg kirjoitti:

Eihän mulla oo kun tuo viitisen killoo mitkä on tullu.. ja yllätys, yllätys näin naisena niin vyötärölle :(

Pienet liikeharjoitteet niihin kyllä vain tepsii, aamuin ja illoin ;)

Eikös tuota olla kesään mennessä jo kuosissa..
        ja pysyy kaljan juonnista erossa (kavereille ei saa vastata kun soittavat, tavan houkutuslinnut;)

5 kiloa lähtee pois helposti ;) Kesään mennessä olet ihannemitoissasi,ehkä viellä sutjakkaampi. Ei tosiaan tarvitse, kuin olla öttamatta kaljaa. Kyllä lantio hoikistuu. Itseltäni vajaaseen 3:meen viikkoon pudonnut 3kg ja vain sen takia kun en ole juonnut olutta. Kyllä tämä tästä :-))

• Avasin juuri hetki sitten korkin ja join lasillisen limpparia.

Menikö tipaton tammikuu nyt perseelleen? On siis kai sama jos juon vielä lasillisen lisää sillä hommahan on jo kaput?

• Höpshöps..

Eikös se SavoRULES tiennyt, että Tipattomasta tammikuusta ole kyse alkomahoolin juonnista?

- Kai sentään joit edes light-limpsoo?

Suosittelen vettä janojuomaksi !!!

• karu.

sittenkin olla senverran nuori poju, että ei tiedä mitä "tipaton tammikuu" käsitteenä tarkoittaa :-D
        Juo vain limukkaa, se sinulle parasta.

• catcat
        karu. kirjoitti:

sittenkin olla senverran nuori poju, että ei tiedä mitä "tipaton tammikuu" käsitteenä tarkoittaa :-D

Mietin muuten aivan samaa...

Taitaa olla vielä kouluikäinen pojankolliainen ;)

• catcat kirjoitti:

Mietin muuten aivan samaa...

Taitaa olla vielä kouluikäinen pojankolliainen ;)

Kunpa olisinkin.

Tosin jos olisin esimerkiksi 18-vuotias niin bisneksiäni ei olisi ja en olis Savonkingi. Siispä olen sittenkin tyytyväinen yli kolmekymppisenä olooni.

• Voi voi....
        karu. kirjoitti:

Johan sen näkee sananvalinnasta ja muustakin käytöksestä. Totuutta hän ei ole kestänyt koskaan elikkä on siis luuseri. suuta soittaa vaan kun vastataan niin kyykkyyn menee ja syvään. Ei ole noussut pitkään aikaan kyykytyksistään ja tuskin nousee. Yksinkertaisesti SavoRULES on PELLE!

• vain..

.. Vielä reilu viikko ja sitten tämä tyttö lähtee radalle...

Kyllä tanssijalkaa jo heiluttaa ;)

• Morse head

Kannattaako sitä heti aloittaa. Eikös se Helmikuukin mene samaan syssyyn. Muisteleppas niitä viikonloppuja, kun aamula heräsit eikä päätä kivistänyt. Onk se sn arvosta?? Voihan sitä tanssia ilman viinaksia, harkitseppas viellä ;-))

• päivä..

Enää niin pääsee dokaan...

• Morse head

Tosiaan että pääset dokamaan, kuin kuuta nousevaa?? On tainnut olla vierotusoireita, kun noin tekee viinaa mieli. Ole ensivuonna viisaampi. Älä pidä tipatontatammikuuta, niin on itselläsikin paljon helpompaa. Mitä sitä noin tuttua kaveria kiusaamaan ;))

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1083
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      847
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      783
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      728
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      529
    6. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      294
      525
    7. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      521
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      479
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    10. Kalle irtisanoutui

Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin
      Orimattila
      53
      454
    Aihe