Turussa Rauhankadulla on kiinalaisen Fan Langin vastaanotto. Hän on todellinen alan taitaja. Kouluttanut suomalaisia lääkäreitä akupunktion saloihin. Maksaa 50 euroa /kerta. Apua saa kaikenlaisiin vaivoihin. Itse käyn migreenin takia. www.konsankartano.net
Akupunktion todellinen taitaja Turussa
4
694
Vastaukset
- kysymys kuuluu...
että puhuuko hän suomea?
Kiitokset!- Mirjami111
Kyllä puhuu...
- migreenistäsi?
Kuinka usein käyt akupunktiossa migreenin takia? eikö muutama eka kerta poistanut migreeniä kokonaan, täytyykö sinun käydä säännöllisesti?
Itselläni alkoi muutaman vuoden tauon jälkeen taas paha migreeni'kausi' , migreeniä oli lähes päivittäin ja ekan akupunktion jälkeen ei ole ollut migreeniä kertaakaan. Menin viikon kuluttua uudestaan ja olo on ollut vielä parempi. Pitäisikö mennä vielä kolmannen kerran 'varmistukseksi' ja sitten vasta jos migreenit alkaa taas, joskus?- migreenipotilas
Otin kahdeksan kerran sarjan. Viikon välein hoitokerta. Se on kuulemma hyvä määrä. Vaikuttaa koko elimistöön ja jättää pitkän vaikutuksen. Pari käyntikertaa riittää kuulemma vain hetken apuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20111840
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462877Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k192756- 432488
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342063Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471959Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381865
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71777