kaksosnainen-skorpionimies

kaksosnainen

En tunne montaa skorpionimiestä mutta onko tää jollain lailla tyypillistä.


En tunne kyseistä merkkiä entuudestaan, mun tuttavapiirissä ei (tietääkseni) ole muita skorppareita.

Mulle kävi näin:
Satuin samaan illanviettoon yhden miehen kanssa kenet jo entuudestaan tunsin yhteisten tuttujen kautta mutta en mitenkään henkilökohtaisella tasolla. Siinä illan kuluessa juteltiin paljon keskenämme ja havaitsin jonkinlaista, aika vahvaa kiinnostusta miehen puolelta ja koska satuin olemaan sellaisessa tilanteessa itse omassa elämässä, niin kokeilin vähän viehätysvoimaani.

Meillä oli hauska ilta. Olin ennen tuota iltaa kokenut suhteessani paljon kaikenlaista mikä oli kolauttanut itsetuntoani melkoisesti enkä uskonut omaan viehätysvoimaani ja tämä oli jotain uutta ja piristävää. Hauskan illan jälkeen ei tullutkaan ei-niin-hauskaa -ei minkäänlaista morkkista eikä mitään joskaan ei myös tarvetta uusia tempausta enää.. Ei siihen olisi käytännössä mahdollisuuksia ollutkaan olosuhteet olivat sellaiset. Kuulin ettei hän ole ihan vapaa.. Mulle kuitenkin jäi hyvä mieli ja uskoin että jäi miehellekin ja että juttu oli selvä molemmille osapuolille.

Mutta nyt olen ko tapauksen jälkeen (siitä tapauksestakin on aikaa lähes vuosi jo) sattumalta osunut tämän miehen tielle muutamia kertoja.

Ensinnä tämä on tehnyt selväksi että tuntee vetoa minuun, ehdottanut yhteisiä juttuja ja hyvinkin suoraan sanonut haluavansa tavata (vaikkei ole ihan vapaa) johon itse olen vastannut niin kohteliaasti kuin olen osannut etten halua sotkeutua häneen koska hän on varattu ja se olis väärin kaikkia kohtaan. Sotii omia periaatteita vastaan ja mun mielestä me voitaisiin olla ihan normaalisti kavereita/tuttavia ilman että siitä tarvisi kummankaan osapuoen ajatella mitään sen kummempaa. Ollaan sittemmin tavattukin, tosin sattumalta ja niinä kertoina hän on aina antanu mun ymmärtää että enemmänki kuin ystävyys kiinnostaisi ja aina olen myös oman kantani sanonut ja korostanut että haluan olla ihan vain ystäväväleissä.

Nyt taas jonkin aikaa sitten kävi niin että tämä mies lähestyi mua ja oli samaa mieltään kuin aiemminkin, että kipinää muhun olis. Ja kun kerroin etten tunne samoin ja vaikka tuntisin, ei siitä voisi mitään tulla. -Hän jatkoi hyvin piikikkäästi. Vinoili ja ärsytti, jotenkin sain käsityksen että koitti saada mua ahdistumaan tai suuttumaan. Siihen tyyliin et nyt hän päätti satuttaa mua.

Enhän minäkään satuta häntä.
Meidän merkit kai ei "synkkaisi" kovin hyvin yhteen noin muutenkaan.

1

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tees

      Skorpooni, suuttuu herkästi jos ei ole hänen mielensä mukainen....on piikikäs ja haluaa loukata vaikka ei ole aihetta...epäilee, syyttelee aiheettomasti...ei ainakaan minulle sopinut. Muutoin haluaa passata ja palvoa, on ilmeisesti pinta kiiltoa. En ajattelis pitempää suhdetta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe