Kertokaa

Haluu tietää

Kun noissa tähtikartan teoissa aina pitää laittaa paikkakunta, niin olen monesti miettinyt, että onko oikein laittaa silloinen asuinpaikkakunta vai sen sairaalan paikkakunta, jossa kävi syntymässä?

7

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apus

      Nimenomaan sen sairaalan paikkakunta, jossa kävi syntymässä. "Tähtikartan" laskelmat perustuvat syntymähetkeen ja -paikkaan.

      • les miserable

        Tähtikartan laskelmissa on tärkeämpää juuri oma asuinpaikka, koska sehän vaikuttaa jatkossa elämään kaikkein eniten. Syntymäsairaalalla ei ole merkitystä juurikaan - höh - ovathan jotkut syntyneet liikkuvassa autossa tai junassakin


      • les miserable kirjoitti:

        Tähtikartan laskelmissa on tärkeämpää juuri oma asuinpaikka, koska sehän vaikuttaa jatkossa elämään kaikkein eniten. Syntymäsairaalalla ei ole merkitystä juurikaan - höh - ovathan jotkut syntyneet liikkuvassa autossa tai junassakin

        siihen syntymäpaikkakuntaan laitetaan se paikka missä on käynyt syntymässä!

        esim.jos asut forssassa mutta syntynyt vaikkapa oulussa niin laitat siihen,että oulu etkä forssa.


      • jatkoa
        Leena kirjoitti:

        siihen syntymäpaikkakuntaan laitetaan se paikka missä on käynyt syntymässä!

        esim.jos asut forssassa mutta syntynyt vaikkapa oulussa niin laitat siihen,että oulu etkä forssa.

        Kun paikka on nyt selvillä, niin mistä se aika sitten otetaan, koska sehän voi heittää kriittisestikin?

        Otetaanko se napanuoran katkeamisesta, vai siitä kun vauva on lopullisesti pullahtanut äidistä ulos eikä enää koske äitiin, vai otetaanko se siitä kun ensimmäiset poltot alkavat?

        Tutkimukset ovat osoittaneet että vauva reagoi ja tunnistaa erilaisia ääniä jo kohdussa ollessaan, ja että tietty musiikki rauhoittaa tms. Eikö silloin tuo napanuoran katkaisu ole vähän liian myöhässä, kun maailma on kerran ehtinyt jo vauvaan vaikuttaa? Pitäisikö kartta siis laskea hedelmöityshetken mukaan?

        Vai pitäisikö oikea kartta laskea sen ajan mukaan jona lapsen aivot eivät enää kehity vauvoille ominaisesti? Aivot kyllä kehittyvät koko elämän ajan, mutta lapsilla aivojen kehittymiseen vaikuttaa erityisen paljon muutamat kuukaudet syntymän jälkeen, pitäisikö kartta siis laskea sen ajan ohitettua että planeetat ehtisivät vaikuttaa erityisen voimakkaasti lapseen?


      • näin esimerkiksi
        jatkoa kirjoitti:

        Kun paikka on nyt selvillä, niin mistä se aika sitten otetaan, koska sehän voi heittää kriittisestikin?

        Otetaanko se napanuoran katkeamisesta, vai siitä kun vauva on lopullisesti pullahtanut äidistä ulos eikä enää koske äitiin, vai otetaanko se siitä kun ensimmäiset poltot alkavat?

        Tutkimukset ovat osoittaneet että vauva reagoi ja tunnistaa erilaisia ääniä jo kohdussa ollessaan, ja että tietty musiikki rauhoittaa tms. Eikö silloin tuo napanuoran katkaisu ole vähän liian myöhässä, kun maailma on kerran ehtinyt jo vauvaan vaikuttaa? Pitäisikö kartta siis laskea hedelmöityshetken mukaan?

        Vai pitäisikö oikea kartta laskea sen ajan mukaan jona lapsen aivot eivät enää kehity vauvoille ominaisesti? Aivot kyllä kehittyvät koko elämän ajan, mutta lapsilla aivojen kehittymiseen vaikuttaa erityisen paljon muutamat kuukaudet syntymän jälkeen, pitäisikö kartta siis laskea sen ajan ohitettua että planeetat ehtisivät vaikuttaa erityisen voimakkaasti lapseen?

        kätilönä voin kertoa sinulle, että syntymällä tarkoitetaan sitä kun lapsi on tullut kokonaan ulos. Synnytyksestä taas puhutaan silloin kun on supistuksia. Syntymäpaikka on siis se paikka, jossa vauva on tullut äidistään kokonaan ulos. Napanuoranuoran leikkaamisella ei ole syntymähetken kanssa mitään tekemistä. Ainakaan näin syntymänhoitotyön tai väestörekisterin syntymäaika/paikka asian kannalta katsottuna.


      • endorfin
        näin esimerkiksi kirjoitti:

        kätilönä voin kertoa sinulle, että syntymällä tarkoitetaan sitä kun lapsi on tullut kokonaan ulos. Synnytyksestä taas puhutaan silloin kun on supistuksia. Syntymäpaikka on siis se paikka, jossa vauva on tullut äidistään kokonaan ulos. Napanuoranuoran leikkaamisella ei ole syntymähetken kanssa mitään tekemistä. Ainakaan näin syntymänhoitotyön tai väestörekisterin syntymäaika/paikka asian kannalta katsottuna.

        Elikkäs se hetki kun lapsi on kokonaan ulkopuolella on hetki jolloin planeetat ja tähdet aikavat vaikuttaa häneen, vai ?

        Monet ominaisuutemme määrittyvät kuitenkin geneettisesti, joka on taas riippuvainen hedelmöityshetkestä, eikö vain.

        Tähän voi tietysti sanoa, että ihminen määäräytyy perintötekijöiltään juuri sellaiseksi kuin hänen tähtikarttansa on sen tarkoittanut.

        Jos lapsi syntyy vammaisena niin onko sekin jotenkin sidoksissa hänen tähtikarttaansa.


      • jatkoa kirjoitti:

        Kun paikka on nyt selvillä, niin mistä se aika sitten otetaan, koska sehän voi heittää kriittisestikin?

        Otetaanko se napanuoran katkeamisesta, vai siitä kun vauva on lopullisesti pullahtanut äidistä ulos eikä enää koske äitiin, vai otetaanko se siitä kun ensimmäiset poltot alkavat?

        Tutkimukset ovat osoittaneet että vauva reagoi ja tunnistaa erilaisia ääniä jo kohdussa ollessaan, ja että tietty musiikki rauhoittaa tms. Eikö silloin tuo napanuoran katkaisu ole vähän liian myöhässä, kun maailma on kerran ehtinyt jo vauvaan vaikuttaa? Pitäisikö kartta siis laskea hedelmöityshetken mukaan?

        Vai pitäisikö oikea kartta laskea sen ajan mukaan jona lapsen aivot eivät enää kehity vauvoille ominaisesti? Aivot kyllä kehittyvät koko elämän ajan, mutta lapsilla aivojen kehittymiseen vaikuttaa erityisen paljon muutamat kuukaudet syntymän jälkeen, pitäisikö kartta siis laskea sen ajan ohitettua että planeetat ehtisivät vaikuttaa erityisen voimakkaasti lapseen?

        jos sinulla on jossain syntymätodistus tallella niin siitä saat sen kellonajan.Muussa tapauksessa soitat sairaalaan ja varmistat sen sieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe