onko kenelläkään kokemuksia kaupungista nimeltä wuhan ? millainen paikka?? hinta taso? olen lähdössä kesäkuussa käymään ja tarkoitus olisi lentää shangain tai pekingin kautta kun ilmeisesti suoria lentoja ei suomesta tehdä?? mistä kannattaa matkat varata ja miten ? jos teillä on tietoa tai omia kokemuksia haluaisin kuulla? ;)
kohteena wuhan
1
411
Vastaukset
- arloranttu
Asuin Wuhanissa pari vuotta vuosituhannen alussa. Turvallinen kaikkina vuorokaudenaikoina, vähän ulkomaalaisia(kokoontuvat yleensä Blues sky cafessa),hintataso edullinen. Jos tarkoituksesi on mennä suoraan Wuhaniin suosittelen lentoa Beijingin kautta(Shanghaissa kentän vaihto).Beijingistä Wuhaniin lentää China southern liput voi ostaa Suomestakin ,mutta saa niitä Beijingin kentältäkin.
Parempi shopping alue on Hankoun puolella(kaupungin halkaisee yangtse joki).Itse asuin Wuchangin puolella ja kyllä sitä tavaraa riitti sielläkin.
Edullisimmin pääset kun ostat lipun Stockan hulluilta päiviltä.
Kiina on hyvä opetella edes jonkin verran ja sana kirja mukaan.Ihmiset ovat avuliaita ja ystävällisiä,mutta englannin puhujia on vähän.Tinkiminen kuluu asiaan myös Stockan tasoisissa tavarataloissa, joita kaupunkissa on useita.
Kesäkuussa alkaa olla jo varsin lämmintä keskilämpötila varmaan 30 C.Taksimatkat ovat halpoja, bussit ja rollikat miltei ilmaisia.Hankoun puolella toimii jo metrokin.Euroja voi vaihtaa pankeissa ja useimmissa hotelleissa. Siellä asuessani visalla sai rahaa vain China Merchants bankin automaateista , masterilla ei mistään(nyttemmin kuulmma tilanne muuttunut).
Taksi kentältä hotelliin voi maksaa noin 200 RMB ja matka ajetaan ilman mittaria ,muulloin maksu aina mittarin mukaan.Juomarahaa ei kannata eikä saa tarjota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428