Oinaan mieli?

halolla päähän lyöty

Kertokaapas paremmin ymmärtävät=) tunnen yhen oinaan ja näkisittepä hänen ilmeen, kun katsoo mua päin..aivan ihana=)pidän hänestä, ja kun tästä pässistä ei ota selvää...yhtenä päivänä on mukava mua kohtaan toisena päivänä ei tuntevinaankaan...tiedän, et tarvii tilaa...mut näin? ei seurustella, yritän saada selville, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään...et kuinka osoittaa kiinnostusta, flirtailla osaa, mut niin minäkin...on tietyllä tapaa ujo. kuinka kovaa pitää iskee, et ymmärtää yskän?;)

8

3328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinast

Sori vaan, mutta jos haluaa sinut niin tekee sen kyllä niin selväksi ettet voi erehtyä. Oinasten kohdalla ei kannata tuollaisella päätään vaivata. Me tiedetään kyllä itse kuka kiinnostaa,ja tuodaan se esille.

• Ollako vai ei...

Oinas mieheni kyllä ilmaisi asian harvinaisen suoraan ja yhdessä ollaan. Vei suoraan jalat alta...

• Oinaaanmerkki

Hei, älä yritä iskeä Oinasta koska silloin osoitat itsesi "helpoksi" saaliiksi ja oinas on se joka iskee tai on iskemättä. Hyvijä vinkkejä oinaan mielenkiinnon herättämiseen on se että jos olet Nainen niin ole hillitty, pukeudu naisellisesti, ole kohtelias, huomioi Oinasmies mutta älä anna vaikutelmaa että olisit kiinnostunut ja varmasti Oinasmies syttyy. No jos olet mies joka vikuuttelee oinasnaista niin Oinasnainen rakastaa huomiota mutta älä anna vaikutelmaa että olet kiinnostunu hänestä, ole kohtelias, flirttaile kerro pieni kohteliaisuus. esim. sinun positiivinen asenteesi tuo auringon elämääni tai tuollatavalla minäkin olisin tuon sanonut. osoita että arvostat häntä ja oinasnainen on myyty. oinas on suorasukainen itse mutta hän ei tykkää että "paisti" lentää suoraan suuhun. Toivottavasyti sait pienijä vinkkejä Oinaan viekoitteluun:

• Skopunainen

Minä menisin suoraan asiaan, pyydä oinas vaikka kahville, niin siinä jo selviää onko oinas kiinnostunut.Mielestäni oinaankin voi iskeä eikä vain odotella, milloin jahkaava oinas tekee päätöksensä.Oinas on vain mielissään saamastaan huomiosta.

• voisin sanoa

että...kohteliaisuus, mielenkiinto, se että saa puhua omista asioista yms..herättää mielenkiinnon toista kohtaan, joten sen jälkeen oinas nainen odottaa vaan sitä, että se mies tekee aloitteen! Niin eli siis asiaan, eikä mitään kiertelyjä!

• ja ihastunut oinasNaiseen
        voisin sanoa kirjoitti:

että...kohteliaisuus, mielenkiinto, se että saa puhua omista asioista yms..herättää mielenkiinnon toista kohtaan, joten sen jälkeen oinas nainen odottaa vaan sitä, että se mies tekee aloitteen! Niin eli siis asiaan, eikä mitään kiertelyjä!

joka on temperamenttinen, nopeaälyinen ja päättäväinen, niin ai ai. Katsoitko eilen TV1:ltä Shakespeare -tulkinnan "Kuinka äkäpussi kesytetään". Siinä, tosin liioitellussa muodossa, oli tyyppioinasN ja ohjeet miehelle kuinka tästä naisesta tehdään kissimirri :) Siinäpä mies minun makuuni!

Samaa henkeä löytyy klassikkofilmistä Tuulen viemää. Siinä pääroolissa on oikein oinaitten oinasN.

Onnea valitsemallasi tiellä oinasNaisten maailmassa :))

• ja ihastunut oinasNaiseen kirjoitti:

joka on temperamenttinen, nopeaälyinen ja päättäväinen, niin ai ai. Katsoitko eilen TV1:ltä Shakespeare -tulkinnan "Kuinka äkäpussi kesytetään". Siinä, tosin liioitellussa muodossa, oli tyyppioinasN ja ohjeet miehelle kuinka tästä naisesta tehdään kissimirri :) Siinäpä mies minun makuuni!

Samaa henkeä löytyy klassikkofilmistä Tuulen viemää. Siinä pääroolissa on oikein oinaitten oinasN.

Onnea valitsemallasi tiellä oinasNaisten maailmassa :))

Älä mene suoraapäätä kysymään kaikenlaista. Esitä, että olet välinpitämätön ja, että hän ei kiinnosta sinua lainkaan.

Silloin hän alkaa nuolla näppejänsä ja haluaa sinut itse kun huomaa, ettet vilkuilekkaan häneen niin useasti.

Niinhän se menee. ;>

• jouskaritribal

oinas sepä mielenkiinoinen tyyppi onkin.
      Siitä saa selvän jos tuntee kyseisen pässin.
      Oinas antaa ymmärtää mut ei anna, siinä sen slaisuus.
      Oinaalle pitää antaa aikaa ja paljon omaa tilaa. Silloin se on pysyvää. ps seurustellut oinaan kans, erottu,yhteen uudestaan, joka kestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      108
      1955
    2. 253
      1727
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1096
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      64
      1003
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      967
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      66
      848
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      847
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      815
    Aihe