Oinaan mieli?

halolla päähän lyöty

Kertokaapas paremmin ymmärtävät=) tunnen yhen oinaan ja näkisittepä hänen ilmeen, kun katsoo mua päin..aivan ihana=)pidän hänestä, ja kun tästä pässistä ei ota selvää...yhtenä päivänä on mukava mua kohtaan toisena päivänä ei tuntevinaankaan...tiedän, et tarvii tilaa...mut näin? ei seurustella, yritän saada selville, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään...et kuinka osoittaa kiinnostusta, flirtailla osaa, mut niin minäkin...on tietyllä tapaa ujo. kuinka kovaa pitää iskee, et ymmärtää yskän?;)

8

3297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oinast

Sori vaan, mutta jos haluaa sinut niin tekee sen kyllä niin selväksi ettet voi erehtyä. Oinasten kohdalla ei kannata tuollaisella päätään vaivata. Me tiedetään kyllä itse kuka kiinnostaa,ja tuodaan se esille.

• Ollako vai ei...

Oinas mieheni kyllä ilmaisi asian harvinaisen suoraan ja yhdessä ollaan. Vei suoraan jalat alta...

• Oinaaanmerkki

Hei, älä yritä iskeä Oinasta koska silloin osoitat itsesi "helpoksi" saaliiksi ja oinas on se joka iskee tai on iskemättä. Hyvijä vinkkejä oinaan mielenkiinnon herättämiseen on se että jos olet Nainen niin ole hillitty, pukeudu naisellisesti, ole kohtelias, huomioi Oinasmies mutta älä anna vaikutelmaa että olisit kiinnostunut ja varmasti Oinasmies syttyy. No jos olet mies joka vikuuttelee oinasnaista niin Oinasnainen rakastaa huomiota mutta älä anna vaikutelmaa että olet kiinnostunu hänestä, ole kohtelias, flirttaile kerro pieni kohteliaisuus. esim. sinun positiivinen asenteesi tuo auringon elämääni tai tuollatavalla minäkin olisin tuon sanonut. osoita että arvostat häntä ja oinasnainen on myyty. oinas on suorasukainen itse mutta hän ei tykkää että "paisti" lentää suoraan suuhun. Toivottavasyti sait pienijä vinkkejä Oinaan viekoitteluun:

• Skopunainen

Minä menisin suoraan asiaan, pyydä oinas vaikka kahville, niin siinä jo selviää onko oinas kiinnostunut.Mielestäni oinaankin voi iskeä eikä vain odotella, milloin jahkaava oinas tekee päätöksensä.Oinas on vain mielissään saamastaan huomiosta.

• voisin sanoa

että...kohteliaisuus, mielenkiinto, se että saa puhua omista asioista yms..herättää mielenkiinnon toista kohtaan, joten sen jälkeen oinas nainen odottaa vaan sitä, että se mies tekee aloitteen! Niin eli siis asiaan, eikä mitään kiertelyjä!

• ja ihastunut oinasNaiseen
        voisin sanoa kirjoitti:

että...kohteliaisuus, mielenkiinto, se että saa puhua omista asioista yms..herättää mielenkiinnon toista kohtaan, joten sen jälkeen oinas nainen odottaa vaan sitä, että se mies tekee aloitteen! Niin eli siis asiaan, eikä mitään kiertelyjä!

joka on temperamenttinen, nopeaälyinen ja päättäväinen, niin ai ai. Katsoitko eilen TV1:ltä Shakespeare -tulkinnan "Kuinka äkäpussi kesytetään". Siinä, tosin liioitellussa muodossa, oli tyyppioinasN ja ohjeet miehelle kuinka tästä naisesta tehdään kissimirri :) Siinäpä mies minun makuuni!

Samaa henkeä löytyy klassikkofilmistä Tuulen viemää. Siinä pääroolissa on oikein oinaitten oinasN.

Onnea valitsemallasi tiellä oinasNaisten maailmassa :))

• ja ihastunut oinasNaiseen kirjoitti:

joka on temperamenttinen, nopeaälyinen ja päättäväinen, niin ai ai. Katsoitko eilen TV1:ltä Shakespeare -tulkinnan "Kuinka äkäpussi kesytetään". Siinä, tosin liioitellussa muodossa, oli tyyppioinasN ja ohjeet miehelle kuinka tästä naisesta tehdään kissimirri :) Siinäpä mies minun makuuni!

Samaa henkeä löytyy klassikkofilmistä Tuulen viemää. Siinä pääroolissa on oikein oinaitten oinasN.

Onnea valitsemallasi tiellä oinasNaisten maailmassa :))

Älä mene suoraapäätä kysymään kaikenlaista. Esitä, että olet välinpitämätön ja, että hän ei kiinnosta sinua lainkaan.

Silloin hän alkaa nuolla näppejänsä ja haluaa sinut itse kun huomaa, ettet vilkuilekkaan häneen niin useasti.

Niinhän se menee. ;>

• jouskaritribal

oinas sepä mielenkiinoinen tyyppi onkin.
      Siitä saa selvän jos tuntee kyseisen pässin.
      Oinas antaa ymmärtää mut ei anna, siinä sen slaisuus.
      Oinaalle pitää antaa aikaa ja paljon omaa tilaa. Silloin se on pysyvää. ps seurustellut oinaan kans, erottu,yhteen uudestaan, joka kestää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe