kuormat pienemmiksi, ajo yöaikaan max-kuormat pienemmiksi, nousuteliautoja ei ollenkaan yhdistelmän vetäjiksi, talvirenkaat ja ankarampi valvonta. Kyllä meininki siistiytyy ja henkilöautoilijoiden autot pysyvät paremmin kunnossa kun ei tarvitaa ajaa kivisateessa ja suolakylvyssä. Niin suolan ja hiekan käyttö on lopetettava. Pysykööt poissa ratista ne jotka eivät osaa sopeuttaa ajotyyliään keliolosuhteiden mukaan. SKAL:n Sainio voitas viedä järjestelemään Venäjän kuljetuksia.
Rekkojen terrori kuriin
22
2487
Vastaukset
- ehdotus
edelliselle. eiks voida saman tien kieltää koko raskasliikenne eli sä voit polkee sun corollallas maaseudulle joka aamu hakemaan maitolitran ja takastulles ottaa leipäviljat mukaan,,,,,,voi että näitä idiootteja ..... mikä helvetin terrori.... satutko tietämään että liikenneonnettomuuksissa missa raskastakalustoa on mukana lähes 90% syy on henkilöauto puolella.
- sivustaseuraaja
Rahtari-73 kirjoitti:
Miten se sillä corollalla ajaa, kun ei raskas kalusto tuo polttoainetta lähihuoltamolle..
sinäkin viittit vastailla tollasiin vedättäjiin kun olet sentään rekkamiäs.
- nopeudet kuuteenkymppiin
Nämä säännöt koskevat luonnollisesti vain suomalaisia rekkoja, venäläisiä koskevat edelleen vanhat säännöt.
- melko varma
taitaa olla hyvin edustettuna venäläinen lada,ehkä useampi?
- ilmasto ensin.
melko varma kirjoitti:
taitaa olla hyvin edustettuna venäläinen lada,ehkä useampi?
Ei kuule rekkojen kulkua estetä,mutta tulossa rajoituksia yksityisautoiluun ei ehkä nyt mutta 10 vuoden päästä onkin jo toinen asia onko rekat kenenkään tiellä kun ei ole yksityisautoilijoita kuin muutama.:=)
- toi oli hyvä
..l.,
- punikki??
toi oli hyvä kirjoitti:
..l.,
Yritä ängetä sen Venäläisen auton kuljetus karavaanin ohi joka menee ilman turva välejä,Hangosta-Venäjälle? (minkähän puolueen edustaja olet?)
- jrm
Yhdyn siihen että kuormia pienenetään, eli kokonaispainoja pudotetaan. Esim. perävaunupainoa lasketaan muutamalla tonnilla. Mikä vika on nousuteliautoissa? En ymmärrä tätä ehdotusta. Talvirenkaat on pääsääntöisesti vetopyörissä ja eteen vaihdetaan syksyisin uudet renkaat. Nastoja ei kannata laittaa vetopyöriin, koska painot ovat sitä luokkaa etteivät ne kyllä pysy kuin muutaman sata kilometriä, etupyörissä kyllä käytetään nastoja raskaassakin ajoneuvossa. Valvontaa jos lisätään niin siihen ei varmaankaan raskaalla puolella työskentelevillä ole suurtakaan valittamista koska silloin myös valvotaan sitä kevyttäkin liikennettä. Maanteitä ja katuja kyllä hiekoitetaan ja suolataan myös henkilöautoilijoiden vuoksi. Saanen huomauttaa myös siitä että tämä parjattu raskas liikenne on sitä hyötyliikennettä joka pitää sinun ja koko muun valtakunnan pystyssä, ja se suurin osa henkilöautoliikenteestä on sitä huviajelua. Laki ja verot pitäisi saada sellaiseksi että ne suosivat entistä enemmän tuota hyötyliikennettä saataisi tiet ja kadut tuottavaan käyttöön ja kaiken mailman harrastelijat pois työtätekevien jaloista koska eivät osaa edes alkeita siitä kuinka ajoneuvon kanssa toimitaan. Yhdyn siihen kirjoittamaasi että pysyköön ne poissa ratista jotka eivät osaa sopeuttaa ajotyyliään olosuhteiden mukaan, mutta valitettavasti se karsisi suuren osan henkilöautoilijoista pois liikenteestä vallan ikiajoiksi.
- siis rekkakuskilla
ei toyotakuskilla hänellä on pipi pää.Tulisi hänellekin nälkä hyvin nopeasti jos raskasliikenne olisi lakossa 1-2vuotta.
- vettävaan
siis rekkakuskilla kirjoitti:
ei toyotakuskilla hänellä on pipi pää.Tulisi hänellekin nälkä hyvin nopeasti jos raskasliikenne olisi lakossa 1-2vuotta.
turhan kaljankuskaamisen kun esimerkiksi lopettaisi ,siitä olsi jo iso apu ,sehän on suurinosa vain vettä jota tulee hanastakin,ei tulis nälkä ,ei turhempaa työntekijää kuin kaljan kuskaaminen yöllä tärkeen näkösenä.
- sekä pilttipurkkien
vettävaan kirjoitti:
turhan kaljankuskaamisen kun esimerkiksi lopettaisi ,siitä olsi jo iso apu ,sehän on suurinosa vain vettä jota tulee hanastakin,ei tulis nälkä ,ei turhempaa työntekijää kuin kaljan kuskaaminen yöllä tärkeen näkösenä.
kuljettaminen yöllä on ihan turhaan. Ne jotka juovat maitoa ja syö pilttiä nehän ajaa yöllä Toyota ei ne tarvii juomaa ja soseta silloin.
- pärjää
sekä pilttipurkkien kirjoitti:
kuljettaminen yöllä on ihan turhaan. Ne jotka juovat maitoa ja syö pilttiä nehän ajaa yöllä Toyota ei ne tarvii juomaa ja soseta silloin.
ilman maitoa aivan hyvin ,kuten muitten maiden asukkaat,ei siellä juoda maitoa.
Olut on epäterveellistä paskaa joten kyllä ne kaljakuskit on turhinta sakkia - sosetta
sekä pilttipurkkien kirjoitti:
kuljettaminen yöllä on ihan turhaan. Ne jotka juovat maitoa ja syö pilttiä nehän ajaa yöllä Toyota ei ne tarvii juomaa ja soseta silloin.
niin,juuri.
- osan
"rekka"kuskeistakin.
Bussien/rekkojen poistaminen liikenteestä ei auta mitään.
Jos tavaralastit siirrettäisiin rautateille tulisi seuraavaksi ongelmaksi se,että kuinka ne siirrettäisiin asemalta kauppoihin sillä pienimmillä paikkakunnilla ei ole rautatieasemia(esim.haapavedellä ei ole sellaista lähin on oulaisissa!).Jouduttaisiin kuitenkin turvautumaan rekkoihin tai busseihin.
Itse en kannata nopeusrajoitusten laskemista kuuteenkymppiin koska ruuhkat lisääntyisivät ja ihmiset alkaisivat tästä hermostuneena tekemään vaarallisia ohituksia ja sitten niitä onnettomuuksia vasta sattuukin!!- Pirkko
Taidat olla SDP:n aktiivijäsen, ellet peräti kansanedustaja ku on noin "järkeviä" ajatuksia päähän kulkeutunut sen keltaisen nesteen mukana. Saunan takana on vielä tilaa...
- täysperällä
Oikeest pitää jättää tän palstan lukeminen vähä vähemmälle ettei pamahda verisuoni päästä.
Sen verran rupee vituttaa tommoset paskanjauhajat.
Kyllä vois muuttuu sinunkin mulkun ääni kellossa kun tosiaa jäätäs kaikki kuskit vaan kotiin köllimään. Mitäs sit söisit. Koiran paskaa maasta varmaa ja joisit omaa kustas ku kaupois olis hyllyt tyhjii.- parempi
jos jäät kotiin köllimään. Tilallesi löytyy varmasti parempi kuski.
- sss-.
sano ne niille jotka nii helvetin tiukat ajat laatii... ja eipä se taitais riittää et ne ajaa vaa yöllä ku rupeis asiakkaat hermostumaan...
- pötyä
on puheesi. Kuskit kaahaavat, ei aikataulujen tekijät. Se on fakta. Ajakaa ihmisiksi, niin aikataulutkin muuttuvat.
- sss-.
pötyä kirjoitti:
on puheesi. Kuskit kaahaavat, ei aikataulujen tekijät. Se on fakta. Ajakaa ihmisiksi, niin aikataulutkin muuttuvat.
miten aattelit että jos niillä on tiukat aikataulut, niin jos ne ajaa rauhassa nii niille tulee potkut aika nopeesti jos myöhästelee koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1475314Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei984911Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka514298Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73993Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123791Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden533704Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313625Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553373Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383- 1912361