minkälainen

on kaksosen

koti?entä onko kaksonen materialisti?

9

1660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nartunn

      kaksosen koti on välillä täysin tiptop välillä aivan mullinmallin ;-))
      mutta kaunis koti on ja aivan varmasti kaksonen on materialisti.

    • Gem*F

      Yhdellä sanalla: "ilmava". Paljon huonekasveja, jotka raikastavat tunnelmaa (ei kuitenkaan kasvihuone-tunnelmaa).

      Sisustus simppeli - ehkä en jaksa panostaa yksityiskohtiin, koska harrastusten ja vilkkaan elämän vuoksi en vietä kotona paljoa aikaa. Turha krääsä ärsyttää.

      Kehtaan pyytää kotiini vieraita, eli siistiä on (paitsi toisinaan taas ei...). Jatkuvasti yritän karsia turhia tavaroita kämpästäni muuttoa ajatellen.

    • Tuplakaksonen

      Minun kotini on pelkistetty, en ole materialisti, pidän tyhjistä seinäpinnoista ja siksi seinilläni on todella vähän tauluja, kelloja, kuvia. Huonekaluja on myös vähän, koska tilaa liikkua täytyy olla. Pidän väreistä, mutta en esim. kirjavista tekstiileistä, vaan yksivärisistä verhoista (jotka on esim. olkkarissa punaiset). Tykkään väreinä sinisen kaikista sävyistä.
      Siisteydestä en ole tarkka, mutta tavaroiden pitää olla paikoillaan, vaatteiden kaapeissa jne. Imuriin tartun kerran pari viikossa, isomman siivouksen teen kerran kuukaudessa, jos saan aikaiseksi. Usein luuttuan vain mattojen välissä olevat lattiapinnat ja pyyhin pölyt.
      Minulla on työkaveri, joka on kaksonen ja hänen kotinsa on täynnä kukkia, tauluja, raanuja, huonekaluja niin, että ei meinaa sopia liikkumaan ja levottomia verhoja yms. Me ollaan yksilöitä kaikki, ei taida riippua horoskooppimerkistä.

    • kaksosnainen

      Kodistani saa lähteä kaikki ylenmääräinen krääsä pois. Nykyinen koti on ilmava, valoisa, ja tilava.
      Ilme on kevyt ja valoisa, ei raskas, eikä tunkkainen. Pidän kasveista ja väreistä, mutten halua elää missään sateenkaaressa. Valaistus on tärkeää ja tunnelma. Kaksonen ei ole materialisti. Ennemmin vähän ja harkittuja yksityiskohtia kuin paljon ja harkitsematonta sälää.

    • Lady stadi

      Meillä on aina siistiä. Turhaa kamaa ei ole enkä kerää kaappeja täyteen. Pitää olla tilaa olla ja mennä. Materialisti en todellakaan ole, vaan kiinnyn ihmisiin. Olen juuri sellainen kaksonen kuin horoskooppikirjat kertovat, jokaista piirtoa myöden.

    • luonani

      Kotini on aina hyvin siisti ja puhdas, en kestä epäjärjestystä. Korjaan koko ajan mattojen ja muiden tavaroiden paikkoja, sillä niiden kuuluu olla juuri siinä, missä ne aina ovat :D Vähän neuroottinen siis... Joulu on pahinta aikaa, kaiken pitää aina olla niinkuin joka muukin joulu. Jokainen koriste on joka vuosi samassa paikkaa ja kuusi samannäköinen :)

      Minä en myöskään pidä siitä, että koti on ahdettu täyteen kaikkea. Pöytäpinnoilla en pidä juuri mitään, inhoan koriste-esineitä ja sitä, että on liikaa huonekaluja. Värimieltymyksiä minulla ei ole, mutta keltaisesta, vihreästä ja sinisestä en pidä. Muita värejä löytyy.

    • poikkeus...

      Muiden kodit on ilmavia ja tilavia.... Mun kotini, tai oikeestaan huoneeni on aina todella sotkuinen seinät on täynnä verhoja ja kuvia :) Olisi aivan tyhjä olo jos seinillä ei olisi mitään. Ja värikäs on avainsana mun huoneessa..

      • Nicko

        Usein on koti mullin mallin johtuen siitä että on tuhat asiaa meneillään yhtä aikaa. Sitten kun on aikansa katsellut sekasotkua on siivottava suurin räivä pois että mahtuu taas liikkumaan. Sitten kun taas mahtuu liikkumaan ja tekemään asioita, puretaan kaikki esille ja toiset tuhat asiaa käyntiin...


    • Monivivahteinen

      Kaksosen koti voi olla millainen tahansa,riippuu mielentilasta ja olosuhteista.Mielikuvitus on ainakin minun tärkein kriteerini kodissa ja että siellä viihtyy.Kaksonen ei ymmärrä rahan päälle mitään,kunhan sitä on tarpeeksi.Sopeutuu hyvinkin vaatimattomaan elämään jos toisena vaihtoehtona on vapauden menetys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      334
      3290
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      226
      2043
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1632
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1467
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      83
      1346
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      286
      1257
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1084
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1081
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      83
      1033
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      148
      902
    Aihe