Missä on

Pudasjärven

paras lounaspöytä?Olen tulossa sinnepäin ja Pudasjärvi sopii juuri sopivasti siihenaikaan ajoreitilleni.

17

6937

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahnukainen

Amaretto, jossa pizza-puffet ja muutakin hyvää.
      Onhans se myös ABC Kuusamontien varrella mut aika kuivakkaa ruokaa. no abc:n yhteydessä on myös hese.
      Siinäpä parhaimmat valinnat tässä kaupungissa.

• löytyy

myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..

• burgeri
        löytyy kirjoitti:

Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.

• jupo puu
        burgeri kirjoitti:

Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.

Olet nähnyt kauniita unia.
        Ei sellasta tornikkia ole ole ollu olemassakaan

• Talollisenpoikaemeritus
        jupo puu kirjoitti:

Olet nähnyt kauniita unia.
        Ei sellasta tornikkia ole ole ollu olemassakaan

Onpahan ollut . Körkkö Jussi ja Tuula pitivät. Ex-muija siellä töissä. silloin aikanaan.

• Anonyymi
        burgeri kirjoitti:

Kävimpähän syömässä Nesteellä, ruoka oli vähän mautonta, kai kokilla oli mausteet unohtuneet. Myös Karjalan paistissa hakusessa sattumat, (nestettä Nesteellä)

• Anonyymi
        löytyy kirjoitti:

Apsilla

• yrjö pyhänäkö

Varmaan tiijät että samanlaisia nuo huoltsikoiden noutopöydät joka paikasa on,
      tee vaan omat evväät ja mee torin grillin pihale syömään herkkujas...

• .-.-.-.-;)

Nesteellä samanlaista mautonta pöperöä joka päivä, osittain raakaa lihaa kastikkeena.
        Mene johonkin pienempään paikkaan, joka ei ole minkään ketjun kurimuksessa. Niistä saat aitoa itse tehtyä kotiruokaa, tosin niitä ei pudiksella montaa ole...

• AteKlemo

Warma muistikuva on, että oli siell
      hevon jeerassa joskus hampparipaikka.
      Oliko?

• Meritassahyvääruokaa

Merita on ehdottomasti paras arkipäivisin. Laadukasta ruokaa ja eri vaihtoehtoja. Salaattibaarikin on siellä aina tosi hyvä. Usein olen käynyt syömässä siellä, tälläviikollakin. En voi muuta kuin kehua

• Anonyymi

Poikkesin ohikulkumatkalla Tornic Pizzeriassa syömässä, ensimmäisen ja taatusti viimeisen kerran!

En niin huonoa pizzaa ole nähnyt vuosikausiin....jäin oikein miettimään, että mitä tilasinkaan, cheddarjuusto-joku!!??

Kuiva käppänä, ei makua, ei mehua!

• Anonyymi

Hallan lounas on hyvä!

• Anonyymi

Niin jos on auki tai no ei varmaan

• Anonyymi

Mongoloidille potku perseelle auto tuleen

• Anonyymi

Hallasta Rössypottua ja nakkikeittoa

• Anonyymi

Onko kaikki jätteet sekoitettu samaan keittoon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      173
      6391
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1290
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      972
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      34
      915
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      884
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      829
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      785
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      779
    Aihe