Missä on

Pudasjärven

paras lounaspöytä?Olen tulossa sinnepäin ja Pudasjärvi sopii juuri sopivasti siihenaikaan ajoreitilleni.

17

7623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahnukainen

      Amaretto, jossa pizza-puffet ja muutakin hyvää.
      Onhans se myös ABC Kuusamontien varrella mut aika kuivakkaa ruokaa. no abc:n yhteydessä on myös hese.
      Siinäpä parhaimmat valinnat tässä kaupungissa.

      • löytyy

        myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..


      • burgeri
        löytyy kirjoitti:

        myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..

        Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.


      • jupo puu
        burgeri kirjoitti:

        Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.

        Olet nähnyt kauniita unia.
        Ei sellasta tornikkia ole ole ollu olemassakaan


      • Talollisenpoikaemeritus
        jupo puu kirjoitti:

        Olet nähnyt kauniita unia.
        Ei sellasta tornikkia ole ole ollu olemassakaan

        Onpahan ollut . Körkkö Jussi ja Tuula pitivät. Ex-muija siellä töissä. silloin aikanaan.


      • Anonyymi
        burgeri kirjoitti:

        Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.

        Kävimpähän syömässä Nesteellä, ruoka oli vähän mautonta, kai kokilla oli mausteet unohtuneet. Myös Karjalan paistissa hakusessa sattumat, (nestettä Nesteellä)


      • Anonyymi
        löytyy kirjoitti:

        myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..

        Apsilla


    • yrjö pyhänäkö

      Varmaan tiijät että samanlaisia nuo huoltsikoiden noutopöydät joka paikasa on,
      tee vaan omat evväät ja mee torin grillin pihale syömään herkkujas...

      • .-.-.-.-;)

        Nesteellä samanlaista mautonta pöperöä joka päivä, osittain raakaa lihaa kastikkeena.
        Mene johonkin pienempään paikkaan, joka ei ole minkään ketjun kurimuksessa. Niistä saat aitoa itse tehtyä kotiruokaa, tosin niitä ei pudiksella montaa ole...


    • AteKlemo

      Warma muistikuva on, että oli siell
      hevon jeerassa joskus hampparipaikka.
      Oliko?

    • Meritassahyvääruokaa

      Merita on ehdottomasti paras arkipäivisin. Laadukasta ruokaa ja eri vaihtoehtoja. Salaattibaarikin on siellä aina tosi hyvä. Usein olen käynyt syömässä siellä, tälläviikollakin. En voi muuta kuin kehua

    • Anonyymi

      Poikkesin ohikulkumatkalla Tornic Pizzeriassa syömässä, ensimmäisen ja taatusti viimeisen kerran!

      En niin huonoa pizzaa ole nähnyt vuosikausiin....jäin oikein miettimään, että mitä tilasinkaan, cheddarjuusto-joku!!??

      Kuiva käppänä, ei makua, ei mehua!

    • Anonyymi

      Hallan lounas on hyvä!

    • Anonyymi

      Niin jos on auki tai no ei varmaan

    • Anonyymi

      Mongoloidille potku perseelle auto tuleen

    • Anonyymi

      Hallasta Rössypottua ja nakkikeittoa

      • Anonyymi

        Onko kaikki jätteet sekoitettu samaan keittoon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe