Missä on

Pudasjärven

paras lounaspöytä?Olen tulossa sinnepäin ja Pudasjärvi sopii juuri sopivasti siihenaikaan ajoreitilleni.

17

7622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jahnukainen

      Amaretto, jossa pizza-puffet ja muutakin hyvää.
      Onhans se myös ABC Kuusamontien varrella mut aika kuivakkaa ruokaa. no abc:n yhteydessä on myös hese.
      Siinäpä parhaimmat valinnat tässä kaupungissa.

      • löytyy

        myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..


      • burgeri
        löytyy kirjoitti:

        myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..

        Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.


      • jupo puu
        burgeri kirjoitti:

        Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.

        Olet nähnyt kauniita unia.
        Ei sellasta tornikkia ole ole ollu olemassakaan


      • Talollisenpoikaemeritus
        jupo puu kirjoitti:

        Olet nähnyt kauniita unia.
        Ei sellasta tornikkia ole ole ollu olemassakaan

        Onpahan ollut . Körkkö Jussi ja Tuula pitivät. Ex-muija siellä töissä. silloin aikanaan.


      • Anonyymi
        burgeri kirjoitti:

        Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.

        Kävimpähän syömässä Nesteellä, ruoka oli vähän mautonta, kai kokilla oli mausteet unohtuneet. Myös Karjalan paistissa hakusessa sattumat, (nestettä Nesteellä)


      • Anonyymi
        löytyy kirjoitti:

        myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..

        Apsilla


    • yrjö pyhänäkö

      Varmaan tiijät että samanlaisia nuo huoltsikoiden noutopöydät joka paikasa on,
      tee vaan omat evväät ja mee torin grillin pihale syömään herkkujas...

      • .-.-.-.-;)

        Nesteellä samanlaista mautonta pöperöä joka päivä, osittain raakaa lihaa kastikkeena.
        Mene johonkin pienempään paikkaan, joka ei ole minkään ketjun kurimuksessa. Niistä saat aitoa itse tehtyä kotiruokaa, tosin niitä ei pudiksella montaa ole...


    • AteKlemo

      Warma muistikuva on, että oli siell
      hevon jeerassa joskus hampparipaikka.
      Oliko?

    • Meritassahyvääruokaa

      Merita on ehdottomasti paras arkipäivisin. Laadukasta ruokaa ja eri vaihtoehtoja. Salaattibaarikin on siellä aina tosi hyvä. Usein olen käynyt syömässä siellä, tälläviikollakin. En voi muuta kuin kehua

    • Anonyymi

      Poikkesin ohikulkumatkalla Tornic Pizzeriassa syömässä, ensimmäisen ja taatusti viimeisen kerran!

      En niin huonoa pizzaa ole nähnyt vuosikausiin....jäin oikein miettimään, että mitä tilasinkaan, cheddarjuusto-joku!!??

      Kuiva käppänä, ei makua, ei mehua!

    • Anonyymi

      Hallan lounas on hyvä!

    • Anonyymi

      Niin jos on auki tai no ei varmaan

    • Anonyymi

      Mongoloidille potku perseelle auto tuleen

    • Anonyymi

      Hallasta Rössypottua ja nakkikeittoa

      • Anonyymi

        Onko kaikki jätteet sekoitettu samaan keittoon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      301
      980
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      633
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe