paras lounaspöytä?Olen tulossa sinnepäin ja Pudasjärvi sopii juuri sopivasti siihenaikaan ajoreitilleni.
Missä on
17
7623
Vastaukset
- Jahnukainen
Amaretto, jossa pizza-puffet ja muutakin hyvää.
Onhans se myös ABC Kuusamontien varrella mut aika kuivakkaa ruokaa. no abc:n yhteydessä on myös hese.
Siinäpä parhaimmat valinnat tässä kaupungissa.- löytyy
myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..
- burgeri
löytyy kirjoitti:
myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..
Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.
- jupo puu
burgeri kirjoitti:
Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.
Olet nähnyt kauniita unia.
Ei sellasta tornikkia ole ole ollu olemassakaan - Talollisenpoikaemeritus
jupo puu kirjoitti:
Olet nähnyt kauniita unia.
Ei sellasta tornikkia ole ole ollu olemassakaanOnpahan ollut . Körkkö Jussi ja Tuula pitivät. Ex-muija siellä töissä. silloin aikanaan.
- Anonyymi
burgeri kirjoitti:
Siinä Nesteen paikalla on aloittanut yksi Suomen ensimmäisistä hampurilaisravintoloista, ellei vallan ensimmäinen: Tornick Burger. Se aloitti toimintansa 1980-luvun alussa, jolloin Suomessa ei vielä tainnut olla mäkkäreitä eikä carrolseja. Siitä lähtien Tornickilla on ollut hampurilaispaikka, nykyisin Muonamiesten pitämänä.
Kävimpähän syömässä Nesteellä, ruoka oli vähän mautonta, kai kokilla oli mausteet unohtuneet. Myös Karjalan paistissa hakusessa sattumat, (nestettä Nesteellä)
- Anonyymi
löytyy kirjoitti:
myös neste malinen jossa loistava seisovapöytä..
Apsilla
- yrjö pyhänäkö
Varmaan tiijät että samanlaisia nuo huoltsikoiden noutopöydät joka paikasa on,
tee vaan omat evväät ja mee torin grillin pihale syömään herkkujas...- .-.-.-.-;)
Nesteellä samanlaista mautonta pöperöä joka päivä, osittain raakaa lihaa kastikkeena.
Mene johonkin pienempään paikkaan, joka ei ole minkään ketjun kurimuksessa. Niistä saat aitoa itse tehtyä kotiruokaa, tosin niitä ei pudiksella montaa ole...
- AteKlemo
Warma muistikuva on, että oli siell
hevon jeerassa joskus hampparipaikka.
Oliko? - Meritassahyvääruokaa
Merita on ehdottomasti paras arkipäivisin. Laadukasta ruokaa ja eri vaihtoehtoja. Salaattibaarikin on siellä aina tosi hyvä. Usein olen käynyt syömässä siellä, tälläviikollakin. En voi muuta kuin kehua
- Anonyymi
Poikkesin ohikulkumatkalla Tornic Pizzeriassa syömässä, ensimmäisen ja taatusti viimeisen kerran!
En niin huonoa pizzaa ole nähnyt vuosikausiin....jäin oikein miettimään, että mitä tilasinkaan, cheddarjuusto-joku!!??
Kuiva käppänä, ei makua, ei mehua! - Anonyymi
Hallan lounas on hyvä!
- Anonyymi
Niin jos on auki tai no ei varmaan
- Anonyymi
Mongoloidille potku perseelle auto tuleen
- Anonyymi
Hallasta Rössypottua ja nakkikeittoa
- Anonyymi
Onko kaikki jätteet sekoitettu samaan keittoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438