Vastatkaa kaikki joilla on tietoa RAST-testin tuloksista, kun koiran kohdalla lukema on 0,95. Sanotaan, että kun lukema ylittää 0,35 on allergia kyseessä. Pitääkö paikkansa? Kertokaa omasta kokemuksestanne, millaisia lukemia on ollut ja mitä oireita tullut jos on ottanut koiran!
Kuka tietää
5
733
Vastaukset
- testeistä koira
oli yli 100! Sille olinkin eniten allerginen. Koivu oli hieman alle 50 ja huonepölypunkki 0,80. Vaikka olin siis testien mukaan jonkun verran allerginen myös huonepölylle, ei se mielestäni minua vaivaa. Mutta allergiasi voi pahentua ja olisi varmasti todella sääli joutua antamaan koira pois jos näin kävisi.
- onko sinulla...
koiraa tai onko joskus ollut ja onko tullut oireita?
- eri lukemat
onko sinulla... kirjoitti:
koiraa tai onko joskus ollut ja onko tullut oireita?
testeissä koirasta. sinulla alle 1 ja minulla yli 100, joten koiraa minulle ei ole ollut. siksi vertasinkin eri allergian aiheuttajia meillä, sellaisi joista molemmilla oli suurinpirtein samat lukemat. Siihenhän totesin ettei mielestäni aiheuta ongelmia minulle. Mutta en kuitenkaan suosittele sinulle koiraa. Allergiasi voi kuitenkin pahentua, vaikka nyt vielä ei paha olekkaan.
- koiran omistaja
eri lukemat kirjoitti:
testeissä koirasta. sinulla alle 1 ja minulla yli 100, joten koiraa minulle ei ole ollut. siksi vertasinkin eri allergian aiheuttajia meillä, sellaisi joista molemmilla oli suurinpirtein samat lukemat. Siihenhän totesin ettei mielestäni aiheuta ongelmia minulle. Mutta en kuitenkaan suosittele sinulle koiraa. Allergiasi voi kuitenkin pahentua, vaikka nyt vielä ei paha olekkaan.
Eli mulla on allergiaoireita (nenä kutiaa, aivastuttaa, nenä on tukkoinen, pitää niistää jne...), mutta RAST-testin mukaan en ole koiralle siis allerginen, arvo 0. Mulla siis on koira. En tiedä mitä tekisin, kun ei ole selvää, että mikä mulle noita allergiaoireita aiheuttaa... Millekään muullekaan ei testit osoita allergiaa.
Lääkärin mukaan testit on luetettavia.
Kokonais- IgE 165.
Mikä teillä oli toi kokonaisarvo? - oli minulla
koiran omistaja kirjoitti:
Eli mulla on allergiaoireita (nenä kutiaa, aivastuttaa, nenä on tukkoinen, pitää niistää jne...), mutta RAST-testin mukaan en ole koiralle siis allerginen, arvo 0. Mulla siis on koira. En tiedä mitä tekisin, kun ei ole selvää, että mikä mulle noita allergiaoireita aiheuttaa... Millekään muullekaan ei testit osoita allergiaa.
Lääkärin mukaan testit on luetettavia.
Kokonais- IgE 165.
Mikä teillä oli toi kokonaisarvo?1195
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005