Vastatkaa kaikki joilla on tietoa RAST-testin tuloksista, kun koiran kohdalla lukema on 0,95. Sanotaan, että kun lukema ylittää 0,35 on allergia kyseessä. Pitääkö paikkansa? Kertokaa omasta kokemuksestanne, millaisia lukemia on ollut ja mitä oireita tullut jos on ottanut koiran!
Kuka tietää
5
745
Vastaukset
- testeistä koira
oli yli 100! Sille olinkin eniten allerginen. Koivu oli hieman alle 50 ja huonepölypunkki 0,80. Vaikka olin siis testien mukaan jonkun verran allerginen myös huonepölylle, ei se mielestäni minua vaivaa. Mutta allergiasi voi pahentua ja olisi varmasti todella sääli joutua antamaan koira pois jos näin kävisi.
- onko sinulla...
koiraa tai onko joskus ollut ja onko tullut oireita?
- eri lukemat
onko sinulla... kirjoitti:
koiraa tai onko joskus ollut ja onko tullut oireita?
testeissä koirasta. sinulla alle 1 ja minulla yli 100, joten koiraa minulle ei ole ollut. siksi vertasinkin eri allergian aiheuttajia meillä, sellaisi joista molemmilla oli suurinpirtein samat lukemat. Siihenhän totesin ettei mielestäni aiheuta ongelmia minulle. Mutta en kuitenkaan suosittele sinulle koiraa. Allergiasi voi kuitenkin pahentua, vaikka nyt vielä ei paha olekkaan.
- koiran omistaja
eri lukemat kirjoitti:
testeissä koirasta. sinulla alle 1 ja minulla yli 100, joten koiraa minulle ei ole ollut. siksi vertasinkin eri allergian aiheuttajia meillä, sellaisi joista molemmilla oli suurinpirtein samat lukemat. Siihenhän totesin ettei mielestäni aiheuta ongelmia minulle. Mutta en kuitenkaan suosittele sinulle koiraa. Allergiasi voi kuitenkin pahentua, vaikka nyt vielä ei paha olekkaan.
Eli mulla on allergiaoireita (nenä kutiaa, aivastuttaa, nenä on tukkoinen, pitää niistää jne...), mutta RAST-testin mukaan en ole koiralle siis allerginen, arvo 0. Mulla siis on koira. En tiedä mitä tekisin, kun ei ole selvää, että mikä mulle noita allergiaoireita aiheuttaa... Millekään muullekaan ei testit osoita allergiaa.
Lääkärin mukaan testit on luetettavia.
Kokonais- IgE 165.
Mikä teillä oli toi kokonaisarvo? - oli minulla
koiran omistaja kirjoitti:
Eli mulla on allergiaoireita (nenä kutiaa, aivastuttaa, nenä on tukkoinen, pitää niistää jne...), mutta RAST-testin mukaan en ole koiralle siis allerginen, arvo 0. Mulla siis on koira. En tiedä mitä tekisin, kun ei ole selvää, että mikä mulle noita allergiaoireita aiheuttaa... Millekään muullekaan ei testit osoita allergiaa.
Lääkärin mukaan testit on luetettavia.
Kokonais- IgE 165.
Mikä teillä oli toi kokonaisarvo?1195
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165383Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361691- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201139Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861053Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64941
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846