Kumman ostaisin?

The Mario

Eli mulla on DS. Kumpi näistä on parempi: New Super Mario Bros vai Super Mario 64? Sanokaa vain mielipiteenne.

9

900

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

Saat silmiä hivelevät grafiikat ja DVD-soittimen. Jätä lasten tasoloikat taakse ja astu uuteen uljaaseen aikaan Gears Of War:in ja Rainbow Six Vegas:in myötä. Valaistusefektit ja mahtavat maisemat hivelevät silmiä.

• huskie

NSMB on parempi, uusi 2D- tasoloikka on muutenkin harvinaista nykyään ja sopii paremmin DS:lle.

Ja Xbox360 on valitettavasti leimautunut jälkeenjääneiden mahtavaksi elämänkorvikkeeksi, eipä sitä enää oikein kehtaa sen takia hankkia. :)

• The Mario

Öhöm.... Mariosta oli kyllä kyse. Ja saako Super Mario 64 DS ees suomen kielisenä?

• omistaa molemmat pelit
        The Mario kirjoitti:

Öhöm.... Mariosta oli kyllä kyse. Ja saako Super Mario 64 DS ees suomen kielisenä?

Ohjeet ovat melko varmasti suomeksi molemmissakin peleissä ellet osta muunmaanversiota.

Kyllä minäkin suosittelisin New super mario bros.sia (jos et vihaa 2D-pelejä).

• The Mario
        omistaa molemmat pelit kirjoitti:

Ohjeet ovat melko varmasti suomeksi molemmissakin peleissä ellet osta muunmaanversiota.

Kyllä minäkin suosittelisin New super mario bros.sia (jos et vihaa 2D-pelejä).

Mä kerkesin jo ostaa sen New Super Mario Brosin. Onko SUper MArio 64 DS siis teiän mielestä hyvä peli? Kannattaako hankkia?

• sfS

MULLA on molemmat ne on mahtavii

• kitten__94

Mul on Super Mario 64 DS ja se on hyvä peli! =^^=

• super mario

mul on molemmat 64 on kyl vähä haastavampi mut nsmb on paljo hauskempi joten kannatan nsmb:Tä mut päätä ite

• Eerikp1

Mulla on molemmat mutta nsmb on hyvä mutta kun on pelannut niin tekee sitten pelata super mario 64 ds. Niin mulle kävi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      61
      6113
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5542
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      119
      4208
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3842
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3775
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3199
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      63
      2951
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59