Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kumman ostaisin?

The Mario

Eli mulla on DS. Kumpi näistä on parempi: New Super Mario Bros vai Super Mario 64? Sanokaa vain mielipiteenne.

9

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

      Saat silmiä hivelevät grafiikat ja DVD-soittimen. Jätä lasten tasoloikat taakse ja astu uuteen uljaaseen aikaan Gears Of War:in ja Rainbow Six Vegas:in myötä. Valaistusefektit ja mahtavat maisemat hivelevät silmiä.

    • huskie

      NSMB on parempi, uusi 2D- tasoloikka on muutenkin harvinaista nykyään ja sopii paremmin DS:lle.

      Ja Xbox360 on valitettavasti leimautunut jälkeenjääneiden mahtavaksi elämänkorvikkeeksi, eipä sitä enää oikein kehtaa sen takia hankkia. :)

      • The Mario

        Öhöm.... Mariosta oli kyllä kyse. Ja saako Super Mario 64 DS ees suomen kielisenä?


      • omistaa molemmat pelit
        The Mario kirjoitti:

        Öhöm.... Mariosta oli kyllä kyse. Ja saako Super Mario 64 DS ees suomen kielisenä?

        Ohjeet ovat melko varmasti suomeksi molemmissakin peleissä ellet osta muunmaanversiota.

        Kyllä minäkin suosittelisin New super mario bros.sia (jos et vihaa 2D-pelejä).


      • The Mario
        omistaa molemmat pelit kirjoitti:

        Ohjeet ovat melko varmasti suomeksi molemmissakin peleissä ellet osta muunmaanversiota.

        Kyllä minäkin suosittelisin New super mario bros.sia (jos et vihaa 2D-pelejä).

        Mä kerkesin jo ostaa sen New Super Mario Brosin. Onko SUper MArio 64 DS siis teiän mielestä hyvä peli? Kannattaako hankkia?


    • sfS

      MULLA on molemmat ne on mahtavii

      • kitten__94

        Mul on Super Mario 64 DS ja se on hyvä peli! =^^=


      • super mario

        mul on molemmat 64 on kyl vähä haastavampi mut nsmb on paljo hauskempi joten kannatan nsmb:Tä mut päätä ite


    • Eerikp1

      Mulla on molemmat mutta nsmb on hyvä mutta kun on pelannut niin tekee sitten pelata super mario 64 ds. Niin mulle kävi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe