Kumman ostaisin?

The Mario

Eli mulla on DS. Kumpi näistä on parempi: New Super Mario Bros vai Super Mario 64? Sanokaa vain mielipiteenne.

9

947

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehdottomasti

Saat silmiä hivelevät grafiikat ja DVD-soittimen. Jätä lasten tasoloikat taakse ja astu uuteen uljaaseen aikaan Gears Of War:in ja Rainbow Six Vegas:in myötä. Valaistusefektit ja mahtavat maisemat hivelevät silmiä.

• huskie

NSMB on parempi, uusi 2D- tasoloikka on muutenkin harvinaista nykyään ja sopii paremmin DS:lle.

Ja Xbox360 on valitettavasti leimautunut jälkeenjääneiden mahtavaksi elämänkorvikkeeksi, eipä sitä enää oikein kehtaa sen takia hankkia. :)

• The Mario

Öhöm.... Mariosta oli kyllä kyse. Ja saako Super Mario 64 DS ees suomen kielisenä?

• omistaa molemmat pelit
        The Mario kirjoitti:

Öhöm.... Mariosta oli kyllä kyse. Ja saako Super Mario 64 DS ees suomen kielisenä?

Ohjeet ovat melko varmasti suomeksi molemmissakin peleissä ellet osta muunmaanversiota.

Kyllä minäkin suosittelisin New super mario bros.sia (jos et vihaa 2D-pelejä).

• The Mario
        omistaa molemmat pelit kirjoitti:

Ohjeet ovat melko varmasti suomeksi molemmissakin peleissä ellet osta muunmaanversiota.

Kyllä minäkin suosittelisin New super mario bros.sia (jos et vihaa 2D-pelejä).

Mä kerkesin jo ostaa sen New Super Mario Brosin. Onko SUper MArio 64 DS siis teiän mielestä hyvä peli? Kannattaako hankkia?

• sfS

MULLA on molemmat ne on mahtavii

• kitten__94

Mul on Super Mario 64 DS ja se on hyvä peli! =^^=

• super mario

mul on molemmat 64 on kyl vähä haastavampi mut nsmb on paljo hauskempi joten kannatan nsmb:Tä mut päätä ite

• Eerikp1

Mulla on molemmat mutta nsmb on hyvä mutta kun on pelannut niin tekee sitten pelata super mario 64 ds. Niin mulle kävi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      74
      1290
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      921
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56