Tapastikos?

----- --------- --------

Onko mahdollista että tuo tyyppi kirjoittelee myös maataloustukipalstalle. Siellä riehuu myös joku ja porsche on kovasti mukana kirjoituksissa (kuulemma kaikilla viljelijöillä on sellainen maataloustuella hankittuna).
Miten tuntuu siltä että muutama tyyppi käyttää kaiken aikansa näitten palstojen epätoivoiseen sotkemiseen, eikä edes pärjää (eikä tajua ettei pärjää)

Nytpä taidan tajuta: jotkuthan pitävät piiskauksestakin. Onko tässä kyseessä jonkinlainen häpeäntunteen hankkimistarve. Siis nämä tyypit haluavat että heitä alistetaan ja pilkataan näillä palstoilla. Outoa, kovin outoa mutta vaikea on keksiä muita selityksiä. Intellektuaalinen masokismi taitaa olla vielä diagnoosinakin tuntematon.

5

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman huomannut

Minä ja moni muukin olemme jo huomanneet parin viime vuoden aikana, että kyse on yhdestä ja samasta tyypistä. Kirjoitustyyli omintakeiset mielipiteet yhdistämällä tunnistettavissa. Provotrollailee lähes kaikille näille palstoille, painopiste vaan vaihtelee aikojen(mielenterveyden?) mukaan. Porschepalstalla mm. nimimerkillä "Tapastikos" ym. jne.
      Muilla palstoilla eri nimmareilla ja nimmarit vieläpä vaihtuvat ahkerasti, mahdollistaen itse itselleen vastaamisetkin.
      SAIRASTA!

Lievästi sanoen luuseri.
      Varmasti aikaa viepää, mutta työttömällä/laitoshoidokilla/opiskelijalla lienee aikaa...

• LOL!
    • Tapastikos

kova paikka,että kun lyödään faktoja esiin (kuten se että vakio Corvette vei 10-0 kaikkien aikohen tehokkainta 911:stä radallakin) niin porssemiehet alkaa etsimään muita aiheita ja painaa tapansa mukaan faktat villaisella ja ovat hiljaa asiasta. Aika kaukaa haettua nämäkin arvailut,vai että maanviljelijä ja muuta..Huhhuh,hankkikaa töitä tai edes auto (jos se on VAG-konsernin tuote,kuten Skoda Felicia,niin voittehan fiilistellä että tässä periaatteessa on Porschen tekniikka alla nyt. Tosin sillä erotuksella että siinä missä aito Porschen tekniikka kutsutaan tietyn vuoden kaikkien 911:en muodossa hmaahantuojanuoltoon koska vaarana on maahan putoava pakoputkisto,niin Skodassa putket kestää kiinni autossa,ainakin sen 2-3 vuotta uskoisin :D),ihan vinkkinä ;)

• pöytään olan takaa

"kova paikka,että kun lyödään faktoja esiin (kuten se että vakio Corvette vei 10-0 kaikkien aikohen tehokkainta 911:stä radallakin)"

MOT:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000020909428

"niin porssemiehet alkaa etsimään muita aiheita ja painaa tapansa mukaan faktat villaisella"

Villalla painamista:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000020909428

Huhhuh,hankkikaa töitä tai edes auto (jos se on VAG-konsernin tuote,

Porsche omistaa VAG-konsernista noin 30%.

Muita lapsellisia väitteitäsi en jaksa edes kommentoida. :)

• ------- -----

Kirjoitteletkos myös nimillä "stadin Jussi" ja "Mustafa rikas". Siis tuo vastauksesi tuossa viittaa siihen, että sinulla on enemmänkin salattavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe