Häiritsivätkö rakennustyömaat Funchalissa?

Nimetön

Hei kaikki Madeiralla käyneet! Olen kuullut, että Madeiralla (etenkin Lidon alueella) rakennetaan jatkuvasti hotelleja minne niitä ikinä vain saadaan mahtumaan. Kertoisitteko, oletteko kokeneet rakennustyömaat häiriöksi?

Entä onko kenelläkään tuoretta kokemusta majoittumisesta Porto Mare tai Eden Mar -hotelleissa? Millainen palvelu? Häiritsikö viereinen rakennustyömaa?

7

1040

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ericaoscar

      Funchalissa ja Madeiralla yleensäkin on rakennettu ja rakennetaan tolkuttomasti edelleen. On tietenkin paljon henkilöstä kiinni minkä kokee häiritseväksi, minua nuo rakennustyöt eivät juuri ole koskaan haitanneet. Yhtenä vuonna tuli tosin routavasaran ääni tutuksi kun naapuritontilla kaivettiin monttua uudelle hotellille (paikalla nyt Pestana Miramar).

      Yleensä työt kuitenkin alkavat aikaisintaan klo 8 ja päättyvät klo 19, eli suht normaalia päivärytmiä viettävälle työn äänistä ei ole kovin suurta haittaa. Madeirallahan useimmat kuitenkin viettävät aikaa paljon muualla kuin hotellilla.

      Porto Maren viereinen rakennustyömaa seisoi vielä uudenvuoden ensimmäisen viikon, sen aiheuttamasta häiriöstä voinevat kertoa viime viikolla siellä olleet tai nyt paikalla olevat.

      Hotelleista en osaa sanoa muuta kuin mitä olen tuttavilta kuullut, eivät ole valittaneet.

      • Barbeito

        kuin edellinen kirjoittaja. Eivät ne yleensä ole mitenkään kovin pahoin häirinneet. Aika monta rakennusta on sentään tullut nähdyksi nousevan siellä lomaillessani.

        Panin muuten merkille saman, että raksoillahan oli kunnon uuden vuoden lomat kun mainitulla rakennuksella ei joulun ja loppiaisen väliilä tapahtunut tosiaan mitään.


      • vaikuttaa

        Hotellin sijainti vaikuttaa.
        Loman aikana kaupungissa kuuluva "tok,tok,tok" eli traktorien hydraulilouhimien ääni tulee tutuksi.
        Varsinainen rakentaminen ei paljon häiritse, mutta kuten aiemmin mainittu, painavat pitkää päivää (valoisa aika 8-18) ja lauantaisin.


    • keskustassa

      Ihmettelen, miksi kaikki haluavat asettua sinne hotellialueelle. Olen itse asunut mieluiten keskustan hotelleissa, joissa on todella rauhallista. Keskustasta pääsee Lidoon kevyesti joko apostolin kyydillä tai taksilla.

      • B.B.

        Olen itsekin todennut keskustan rauhallisemmaksi ja muutenkin mukavammaksi asuinpaikaksi. Siellä on aina pelipaikoilla ja sieltä pääsee lähtemään kätevästi joka suuntaan tarpeen niin vaatiessa.
        Plussaa on myös se, että keskustassa näkee paikallisten hyörinää, ei tarvitse asua turistien kanssa keskenään. Mutta makuja on moinia ja onneksi on tarjolla monenlaista majoitusta, jokaiselle jotakin...


      • Ericaoscar

        Valitettavasti vaan Funchalin keskustasta ei löydy tasokkaita huoneistohotelleja (Porto Santa Marian lisäksi), huomattavasti mielummin asuisin itsekin keskustassa kuin Lidon "turistih........ä" :-)))

        Riittävän monta kertaa kun on Madeiralla käynyt niin rupeaa kummasti arvostamaan keittomahdollisuuksia sinänsä ok olevan ravintolatarjonnan vastapainoksi. Eli kukin tavallaan, mitä sitten itsekukin pidämme tärkeänä.


    • Nimetön

      Porto Maren viereiselle tontille rakennettava 5 tähden hotelli valmistuu aikataulunsa mukaan vasta joulukuussa 2008, joten sen rakennustyöt tulevat häiritsemään matkailijoita vielä jonkun aikaa. Myös läheisen Tivoli Ocean Parkin taakse rakennetaan uutta hotellia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe