Suolapiippu?

Gitta S.

Moi.
Näin telkassa aamulla mainoksen suolapiipusta.
Onko kellään kokemusta?
Kiitos etukäteen.

8

1289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • norsukärsä
      • skäribo

        Multa käytännössä katosi astma kun muutin kaupungista tänne saaristoon. Ajattelin, että se johtuu saasteettomasta ilmasta, mutta ehkä tuo suola on osatekijä?

        Meillä nimittäin esim. tänään on kirjaimellisesti satanut suolaa. Kovalla tuulella kun meri pärskyy jopa satoja metrejä, suoraan naamaan ja - ikävä kyllä - myös ikkunoihin, jotka ovat suolan himmentämät.

        Täytyykin ruveta oikein ahmimaan pärskeitä! :)


    • Melko tehoton kapistus

      En ainakaan itse huomannut olossa juuri mitään eroa, ehkäpä olen turhan laiska sitä käyttämään, kerran päivässähän sitä pitäisi 15min hengitellä, tuppaa jäämään.. aluksi sitä jaksoin 2vko ilman näkyviä tuloksia joten päädyin ihan vaan perusastmalääkkeisiin. Joillekin siitä saattaa löytyä hyväkin apu, en kiellä:)

      • ......

        Jätitkö astmalääkkeet pois suolapiipun käytön aikana?


      • kokonaan jättää
        ...... kirjoitti:

        Jätitkö astmalääkkeet pois suolapiipun käytön aikana?

        Olo helpottui huomattavasti parin viikon jälkeen mutten uskalla ihan vielä kokonaan lääkkeitä lopettaa. eli minulla auttoi tuo suolapiippu


    • pen

      just tilaamani suolapiipun.Hengittelin sitä näin ens alkuun 15min. En nyt vielä osaa kertoa miten vaikuttaa vai vaikuttaako mitenkään.Ei se ainakaan oloa huonontanut.Palailen asiaan jonkin ajan kuluttua kun kokemusta kertyy.

    • Puhallusta

      Kokeilin suolapiippua pari, kolme viikkoa. Mielestäni se ei vaikuttanut yhtikäs mitään. Ehkä se suola vaikuttaa hiukan, jos on infektioperäinen astma, mutta minulla ei sellaista ole.

      Koko kapistus on roimasti ylimainostettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe