Finnairin tarjoukset

__jaska__

Finnairilla on siis tällä hetkellä tarjouslentoja, jotka ovat voimassa tammikuun loppuun ja joiden viimeinen matkustusaika on 17.6. Onko finnairilta tullut aikaisempina vuosina helmikuun puolella uudet tarjouslennot, jotka olisivat voimassa myös 17.6 ja siitä eteenpäin?

Olemme varaamassa matkaa kesälle, mutta odottaisimme mielellään myös lisää tarjouksia :P Suuret kiitokset jo etukäteen paremmin tietäville!

11

2319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäksi tulee vielä

Yleensä hiukan keväämmällä tulee kesähinnat myyntiin. Eri vuosina pikkaisen erilaisilla ehdoilla, kaksi yhden hinnalla tyyliin yms. Nyt myynnissä olevat tarjoukset ovat matkamessutarjouksia. Kesälle tulee todennäköisesti vielä uusi tarjouskampanja, mutta minkälainen, se jää arvailun varaan. Yleensä kuitenkaan esim kaukoreittejä ei myydä edullisesti kesällä, koska kysyntää on tarpeeksi. Mutta Euroopan kohteisiin saattaa saada hyviäkin tarjouksia.

• syksylle

Finskillä messutarjouksessa myös lomalentoja Euroopan eri kohteisiin joissa matkustusaika jossain kohteissa jopa lokakuulle. Näihin kohteisiin tuskin uutta tarjousta keväämmällä.

• lomailijapariskunta
        syksylle kirjoitti:

Finskillä messutarjouksessa myös lomalentoja Euroopan eri kohteisiin joissa matkustusaika jossain kohteissa jopa lokakuulle. Näihin kohteisiin tuskin uutta tarjousta keväämmällä.

Lomalennot on hyviä, tosin eivät enää ainakaan viime kesänä huippuja. Messuedut ehkä parhaita.

Noita hetkellisiä ale-etuja voi yrittää metsästää myös netistä:
        http://www.matkatarjoukset.info/finnair-alennuskoodi/
        Näyttää olevan halvimmat ulkomaanlennot nyt 89 euroa eli kyllä noita etuja kannattaa kytätä :)

• taas pettynyt

Finnair esittää tarjouksia vastoin lakia, hinnallisia edukkaita lentoja ,jota sillä ei kuitenkaan edes ole, täyttä paskaa, kun edes heidän omat asiakaspalvelijat ei niitä löydä, eikö siellä ikinä opita mitään,yhtiö on jo nyt aivan aallonpohjalla ja vielä yritetään kalastella asiakkaita olemattomilla tarjouksilla.

• ヨカクチフチ

Oot varma ettein mainoksessa lukenut, että alkaen niin ja niin paljon?

• no sitten tääkin

Sitten samaan kanteeseen ehdottomasti Lufthansa, IKINÄ ei löydy näitä muka huippuhalpoja matkoja vaikka uutiskirje tulee spostiin ja heti menee sivuille.

Finskiltä olen sentään useammankin tarjouksen ostanut.

• LH tarjoukset
        no sitten tääkin kirjoitti:

Sitten samaan kanteeseen ehdottomasti Lufthansa, IKINÄ ei löydy näitä muka huippuhalpoja matkoja vaikka uutiskirje tulee spostiin ja heti menee sivuille.

Finskiltä olen sentään useammankin tarjouksen ostanut.

Kymmeniä kertoja lentäny Lufthansan tarjouslennoilla: JFK, EWR, SEA, SIN, PEK, MIA, DXB, BAH, BOG, HKG monet Euroopan kohteet. Aina saanu siihen hintaan mitä on tarjouksessa luvattu.

• AHA!
        LH tarjoukset kirjoitti:

Kymmeniä kertoja lentäny Lufthansan tarjouslennoilla: JFK, EWR, SEA, SIN, PEK, MIA, DXB, BAH, BOG, HKG monet Euroopan kohteet. Aina saanu siihen hintaan mitä on tarjouksessa luvattu.

Eli sä viet aina ne tarjoukset mun ja tuttujen nenän edestä ;) Oikeasti vain yksi lähtö joko kahden tai 30 päivän perillä ololla osunut... En enää edes jaksa katsoa tarjouksia läpi...

• LH tarjoukset
        AHA! kirjoitti:

Eli sä viet aina ne tarjoukset mun ja tuttujen nenän edestä ;) Oikeasti vain yksi lähtö joko kahden tai 30 päivän perillä ololla osunut... En enää edes jaksa katsoa tarjouksia läpi...

Otetaan esimerkki nykysistä tarjouksista. JNB 679 euroa. Sitä on tosi reilusti saatavilla. Monesti koko /- 3 päivän kalenteri on täynnä tätä hintaa.

• LH tarjoukset
        LH tarjoukset kirjoitti:

Otetaan esimerkki nykysistä tarjouksista. JNB 679 euroa. Sitä on tosi reilusti saatavilla. Monesti koko /- 3 päivän kalenteri on täynnä tätä hintaa.

DXB 406-420 euroa löytyy jokaiselta viikolta tarjoushintaan
        Departure period: 01.10.2012-10.12.2012

• LH tarjoukset
        LH tarjoukset kirjoitti:

DXB 406-420 euroa löytyy jokaiselta viikolta tarjoushintaan
        Departure period: 01.10.2012-10.12.2012

LAX 739 euroa, saatavuus hyvä 1.11.-15.12. Jokaiselta viikolta löytyy paljon lähtöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe