Finnairin tarjoukset

__jaska__

Finnairilla on siis tällä hetkellä tarjouslentoja, jotka ovat voimassa tammikuun loppuun ja joiden viimeinen matkustusaika on 17.6. Onko finnairilta tullut aikaisempina vuosina helmikuun puolella uudet tarjouslennot, jotka olisivat voimassa myös 17.6 ja siitä eteenpäin?

Olemme varaamassa matkaa kesälle, mutta odottaisimme mielellään myös lisää tarjouksia :P Suuret kiitokset jo etukäteen paremmin tietäville!

11

2569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesäksi tulee vielä

      Yleensä hiukan keväämmällä tulee kesähinnat myyntiin. Eri vuosina pikkaisen erilaisilla ehdoilla, kaksi yhden hinnalla tyyliin yms. Nyt myynnissä olevat tarjoukset ovat matkamessutarjouksia. Kesälle tulee todennäköisesti vielä uusi tarjouskampanja, mutta minkälainen, se jää arvailun varaan. Yleensä kuitenkaan esim kaukoreittejä ei myydä edullisesti kesällä, koska kysyntää on tarpeeksi. Mutta Euroopan kohteisiin saattaa saada hyviäkin tarjouksia.

      • syksylle

        Finskillä messutarjouksessa myös lomalentoja Euroopan eri kohteisiin joissa matkustusaika jossain kohteissa jopa lokakuulle. Näihin kohteisiin tuskin uutta tarjousta keväämmällä.


      • lomailijapariskunta
        syksylle kirjoitti:

        Finskillä messutarjouksessa myös lomalentoja Euroopan eri kohteisiin joissa matkustusaika jossain kohteissa jopa lokakuulle. Näihin kohteisiin tuskin uutta tarjousta keväämmällä.

        Lomalennot on hyviä, tosin eivät enää ainakaan viime kesänä huippuja. Messuedut ehkä parhaita.

        Noita hetkellisiä ale-etuja voi yrittää metsästää myös netistä:
        http://www.matkatarjoukset.info/finnair-alennuskoodi/
        Näyttää olevan halvimmat ulkomaanlennot nyt 89 euroa eli kyllä noita etuja kannattaa kytätä :)


    • taas pettynyt

      Finnair esittää tarjouksia vastoin lakia, hinnallisia edukkaita lentoja ,jota sillä ei kuitenkaan edes ole, täyttä paskaa, kun edes heidän omat asiakaspalvelijat ei niitä löydä, eikö siellä ikinä opita mitään,yhtiö on jo nyt aivan aallonpohjalla ja vielä yritetään kalastella asiakkaita olemattomilla tarjouksilla.

      • ヨカクチフチ

        Oot varma ettein mainoksessa lukenut, että alkaen niin ja niin paljon?


      • no sitten tääkin

        Sitten samaan kanteeseen ehdottomasti Lufthansa, IKINÄ ei löydy näitä muka huippuhalpoja matkoja vaikka uutiskirje tulee spostiin ja heti menee sivuille.

        Finskiltä olen sentään useammankin tarjouksen ostanut.


      • LH tarjoukset
        no sitten tääkin kirjoitti:

        Sitten samaan kanteeseen ehdottomasti Lufthansa, IKINÄ ei löydy näitä muka huippuhalpoja matkoja vaikka uutiskirje tulee spostiin ja heti menee sivuille.

        Finskiltä olen sentään useammankin tarjouksen ostanut.

        Kymmeniä kertoja lentäny Lufthansan tarjouslennoilla: JFK, EWR, SEA, SIN, PEK, MIA, DXB, BAH, BOG, HKG monet Euroopan kohteet. Aina saanu siihen hintaan mitä on tarjouksessa luvattu.


      • AHA!
        LH tarjoukset kirjoitti:

        Kymmeniä kertoja lentäny Lufthansan tarjouslennoilla: JFK, EWR, SEA, SIN, PEK, MIA, DXB, BAH, BOG, HKG monet Euroopan kohteet. Aina saanu siihen hintaan mitä on tarjouksessa luvattu.

        Eli sä viet aina ne tarjoukset mun ja tuttujen nenän edestä ;) Oikeasti vain yksi lähtö joko kahden tai 30 päivän perillä ololla osunut... En enää edes jaksa katsoa tarjouksia läpi...


      • LH tarjoukset
        AHA! kirjoitti:

        Eli sä viet aina ne tarjoukset mun ja tuttujen nenän edestä ;) Oikeasti vain yksi lähtö joko kahden tai 30 päivän perillä ololla osunut... En enää edes jaksa katsoa tarjouksia läpi...

        Otetaan esimerkki nykysistä tarjouksista. JNB 679 euroa. Sitä on tosi reilusti saatavilla. Monesti koko /- 3 päivän kalenteri on täynnä tätä hintaa.


      • LH tarjoukset
        LH tarjoukset kirjoitti:

        Otetaan esimerkki nykysistä tarjouksista. JNB 679 euroa. Sitä on tosi reilusti saatavilla. Monesti koko /- 3 päivän kalenteri on täynnä tätä hintaa.

        DXB 406-420 euroa löytyy jokaiselta viikolta tarjoushintaan
        Departure period: 01.10.2012-10.12.2012


      • LH tarjoukset
        LH tarjoukset kirjoitti:

        DXB 406-420 euroa löytyy jokaiselta viikolta tarjoushintaan
        Departure period: 01.10.2012-10.12.2012

        LAX 739 euroa, saatavuus hyvä 1.11.-15.12. Jokaiselta viikolta löytyy paljon lähtöjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe