Takykardia yliannostuksesta

En tiedä onko oikea paikka kysyä, mutta vaatiiko lievän yliannostuksen aiheuttama tilapäinen takykardia hoitoa?
1393
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

...aivan siitä lääkkeestä/aineesta, jota olet yliannoksen vetänyt!! Joissakin tulee pienestäkin yliannoksesta hyvinkin vakavia sivuvaikutuksia ja rytmihäiriöitä, toisia taas voi ottaa paljonkin eikä ole kovin vaarallista.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Whisdofsijdgfo kirjoitti:

En tiedä onko oikea paikka kysyä, mutta vaatiiko lievän yliannostuksen aiheuttama tilapäinen takykardia hoitoa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu