Kokemuksia kyseisestä pyörästä mitä kannattaa ottaa huomioon ostaessa? Paljonko koneella yleensä ajaa ennen ku isoja remontteja edessä?
SUZUKI DR 800 ?????????
5
2543
Vastaukset
- koltta
86th kilometriä mittarissa ilman remppaa,ja viellä kulkee ilman öljyn kulutusta.kova ääni moottorissa yleensä jako ketjusta johtuva.ei haittaa.
- Huoltoa koko ajan matkamieh...
Oli aikoinaan ja tuntui että tosi mukava matkaenduro, mitä nyt korkealla tuo painopiste oli. Kerran otin lipatkin ihan sen takia kun stumppasin sen Kuhmon kirkolla risteyksessä. Oli topcase ja tankkilaukku täynnä tavaraa ja kun se lähti kaatumaan ei sitä pystyssä pitäny mikään....
Sitten tympäännyin kun aina 5000 km välein piti kiristää nokkaketju, tai ainakin muistelisin että näin se manuaali sano....no eihän siinä mitään, itse ketjun kiristänen on helppohomma mutta kun siitä pitää avata koko oikeanpuolen koppa koneesta irti ja se on 11 pultilla kiinni ja siiten vielä kun oli pohjapanssari mulla mikä piti aina irroitella ensin niin oli liian kova ja työläs laittaa kun tuollloin tuli noita kilometrejä paljon...ja olikohan se öljynsuodatinkin siellä samas paikkaa ??
Kova oli syömään rattaita ja ketjuja tuo. Senkin takia siirryin kardaaniiin kun tulee kalliiksi ainá laittaa rahaa tommosin ketjuloihin & piikkipyöriin. Niin ja piti uusia takapyörän laakerikin. Äkkiä se menee kun on kovat tärinät.
Muuten hyvä pyörä jos tallissa pitää. Mahtavat joustot ja hyvät (SHOWA) olikohan...? Eessä en kertaakaan saanut pohjaamaan tavalllisessa ajossa ja varmaan se mmoset 7-9 norjanreissua tulli tehtyä. Muista voidella takalinkku (PROLINK) elikkäs siellä on ne rasvanipat (nippa?) muuten kuluu paikat ku ovat aina ravassa.
Tehoa piisaa ja varma käynniltään !
Nyt vain bemareita (LT & RT) - Enska Enduro
Huoltoa koko ajan matkamieh... kirjoitti:
Oli aikoinaan ja tuntui että tosi mukava matkaenduro, mitä nyt korkealla tuo painopiste oli. Kerran otin lipatkin ihan sen takia kun stumppasin sen Kuhmon kirkolla risteyksessä. Oli topcase ja tankkilaukku täynnä tavaraa ja kun se lähti kaatumaan ei sitä pystyssä pitäny mikään....
Sitten tympäännyin kun aina 5000 km välein piti kiristää nokkaketju, tai ainakin muistelisin että näin se manuaali sano....no eihän siinä mitään, itse ketjun kiristänen on helppohomma mutta kun siitä pitää avata koko oikeanpuolen koppa koneesta irti ja se on 11 pultilla kiinni ja siiten vielä kun oli pohjapanssari mulla mikä piti aina irroitella ensin niin oli liian kova ja työläs laittaa kun tuollloin tuli noita kilometrejä paljon...ja olikohan se öljynsuodatinkin siellä samas paikkaa ??
Kova oli syömään rattaita ja ketjuja tuo. Senkin takia siirryin kardaaniiin kun tulee kalliiksi ainá laittaa rahaa tommosin ketjuloihin & piikkipyöriin. Niin ja piti uusia takapyörän laakerikin. Äkkiä se menee kun on kovat tärinät.
Muuten hyvä pyörä jos tallissa pitää. Mahtavat joustot ja hyvät (SHOWA) olikohan...? Eessä en kertaakaan saanut pohjaamaan tavalllisessa ajossa ja varmaan se mmoset 7-9 norjanreissua tulli tehtyä. Muista voidella takalinkku (PROLINK) elikkäs siellä on ne rasvanipat (nippa?) muuten kuluu paikat ku ovat aina ravassa.
Tehoa piisaa ja varma käynniltään !
Nyt vain bemareita (LT & RT)DR800 taitaa olla nykyään aika harvinainen pyörä, kun sitä on tuotu maahan viimeksi 1991 edellisen maahantuojan toimesta, ja valmistuskin loppui 1998.
Vähän väärin silti muistat.
6000 km määräaikaishuoltoon kuuluu:
-öljyn suodattimen vaihto
- venttiilivälysten tarkistus/säätö.
Siis helpot hommat.
12000 km välein: tasapainotusakseleiden ketjun kiristys.
Siinä pitää avata koneen vasen poski...
Ei se rattaita sen kummemmin syö. Mulla matkakäytössä kesti eka ketju
46 tkm, ja muut n. 30 tkm. - Anonyymi
Enska Enduro kirjoitti:
DR800 taitaa olla nykyään aika harvinainen pyörä, kun sitä on tuotu maahan viimeksi 1991 edellisen maahantuojan toimesta, ja valmistuskin loppui 1998.
Vähän väärin silti muistat.
6000 km määräaikaishuoltoon kuuluu:
-öljyn suodattimen vaihto
- venttiilivälysten tarkistus/säätö.
Siis helpot hommat.
12000 km välein: tasapainotusakseleiden ketjun kiristys.
Siinä pitää avata koneen vasen poski...
Ei se rattaita sen kummemmin syö. Mulla matkakäytössä kesti eka ketju
46 tkm, ja muut n. 30 tkm.Mulla meni ensin 10000km ajon jälkeen ketjut ja rattaat uusiksi. Sitten laitoin kejunrasvarin, toisella ketjulla nyt ajettu25000km ja pitkään ajan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3083188Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182081Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151840Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141585Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4031468Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361364Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2191240- 171164
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631046Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin20990