Kokemuksia kyseisestä pyörästä mitä kannattaa ottaa huomioon ostaessa? Paljonko koneella yleensä ajaa ennen ku isoja remontteja edessä?
SUZUKI DR 800 ?????????
5
2605
Vastaukset
- koltta
86th kilometriä mittarissa ilman remppaa,ja viellä kulkee ilman öljyn kulutusta.kova ääni moottorissa yleensä jako ketjusta johtuva.ei haittaa.
- Huoltoa koko ajan matkamieh...
Oli aikoinaan ja tuntui että tosi mukava matkaenduro, mitä nyt korkealla tuo painopiste oli. Kerran otin lipatkin ihan sen takia kun stumppasin sen Kuhmon kirkolla risteyksessä. Oli topcase ja tankkilaukku täynnä tavaraa ja kun se lähti kaatumaan ei sitä pystyssä pitäny mikään....
Sitten tympäännyin kun aina 5000 km välein piti kiristää nokkaketju, tai ainakin muistelisin että näin se manuaali sano....no eihän siinä mitään, itse ketjun kiristänen on helppohomma mutta kun siitä pitää avata koko oikeanpuolen koppa koneesta irti ja se on 11 pultilla kiinni ja siiten vielä kun oli pohjapanssari mulla mikä piti aina irroitella ensin niin oli liian kova ja työläs laittaa kun tuollloin tuli noita kilometrejä paljon...ja olikohan se öljynsuodatinkin siellä samas paikkaa ??
Kova oli syömään rattaita ja ketjuja tuo. Senkin takia siirryin kardaaniiin kun tulee kalliiksi ainá laittaa rahaa tommosin ketjuloihin & piikkipyöriin. Niin ja piti uusia takapyörän laakerikin. Äkkiä se menee kun on kovat tärinät.
Muuten hyvä pyörä jos tallissa pitää. Mahtavat joustot ja hyvät (SHOWA) olikohan...? Eessä en kertaakaan saanut pohjaamaan tavalllisessa ajossa ja varmaan se mmoset 7-9 norjanreissua tulli tehtyä. Muista voidella takalinkku (PROLINK) elikkäs siellä on ne rasvanipat (nippa?) muuten kuluu paikat ku ovat aina ravassa.
Tehoa piisaa ja varma käynniltään !
Nyt vain bemareita (LT & RT) - Enska Enduro
Huoltoa koko ajan matkamieh... kirjoitti:
Oli aikoinaan ja tuntui että tosi mukava matkaenduro, mitä nyt korkealla tuo painopiste oli. Kerran otin lipatkin ihan sen takia kun stumppasin sen Kuhmon kirkolla risteyksessä. Oli topcase ja tankkilaukku täynnä tavaraa ja kun se lähti kaatumaan ei sitä pystyssä pitäny mikään....
Sitten tympäännyin kun aina 5000 km välein piti kiristää nokkaketju, tai ainakin muistelisin että näin se manuaali sano....no eihän siinä mitään, itse ketjun kiristänen on helppohomma mutta kun siitä pitää avata koko oikeanpuolen koppa koneesta irti ja se on 11 pultilla kiinni ja siiten vielä kun oli pohjapanssari mulla mikä piti aina irroitella ensin niin oli liian kova ja työläs laittaa kun tuollloin tuli noita kilometrejä paljon...ja olikohan se öljynsuodatinkin siellä samas paikkaa ??
Kova oli syömään rattaita ja ketjuja tuo. Senkin takia siirryin kardaaniiin kun tulee kalliiksi ainá laittaa rahaa tommosin ketjuloihin & piikkipyöriin. Niin ja piti uusia takapyörän laakerikin. Äkkiä se menee kun on kovat tärinät.
Muuten hyvä pyörä jos tallissa pitää. Mahtavat joustot ja hyvät (SHOWA) olikohan...? Eessä en kertaakaan saanut pohjaamaan tavalllisessa ajossa ja varmaan se mmoset 7-9 norjanreissua tulli tehtyä. Muista voidella takalinkku (PROLINK) elikkäs siellä on ne rasvanipat (nippa?) muuten kuluu paikat ku ovat aina ravassa.
Tehoa piisaa ja varma käynniltään !
Nyt vain bemareita (LT & RT)DR800 taitaa olla nykyään aika harvinainen pyörä, kun sitä on tuotu maahan viimeksi 1991 edellisen maahantuojan toimesta, ja valmistuskin loppui 1998.
Vähän väärin silti muistat.
6000 km määräaikaishuoltoon kuuluu:
-öljyn suodattimen vaihto
- venttiilivälysten tarkistus/säätö.
Siis helpot hommat.
12000 km välein: tasapainotusakseleiden ketjun kiristys.
Siinä pitää avata koneen vasen poski...
Ei se rattaita sen kummemmin syö. Mulla matkakäytössä kesti eka ketju
46 tkm, ja muut n. 30 tkm. - Anonyymi
Enska Enduro kirjoitti:
DR800 taitaa olla nykyään aika harvinainen pyörä, kun sitä on tuotu maahan viimeksi 1991 edellisen maahantuojan toimesta, ja valmistuskin loppui 1998.
Vähän väärin silti muistat.
6000 km määräaikaishuoltoon kuuluu:
-öljyn suodattimen vaihto
- venttiilivälysten tarkistus/säätö.
Siis helpot hommat.
12000 km välein: tasapainotusakseleiden ketjun kiristys.
Siinä pitää avata koneen vasen poski...
Ei se rattaita sen kummemmin syö. Mulla matkakäytössä kesti eka ketju
46 tkm, ja muut n. 30 tkm.Mulla meni ensin 10000km ajon jälkeen ketjut ja rattaat uusiksi. Sitten laitoin kejunrasvarin, toisella ketjulla nyt ajettu25000km ja pitkään ajan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait403231Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3923Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3800Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68780Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60704- 14652
Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32611Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es21591- 41570
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3559