Perhe Jurmalaan

J K

Yritin hakuammunnalla koota kokonaiskuvaa Jurmalasta, mutta en saanut suoraa vastausta kysymyksiini.

Olisimme menossa (2 aikusta ja 2 lasta 3v 6v) Rantalomalle Jurmalaan. Mitkä osuudet (kylät) rannasta on niitä, jotka ovat lapsiperheen kannalta otollisimmat? Ja mitkä majoituskohteet (hotellit) olisivat parhaita vaihtoehtoja, jos kriteerit ovat siisteys ja lyhyt matka rannalle?

Eli jos olet majoittunut perheesi kanssa Jurmalaan, kiinnostaa positiiviset kokemukset etenkin. Myös negatiiviset.

5

1569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs pariskunta

      Uusi kylpylähotelli Jurmala spa on laadukas ja siisti paikka. Vietettiin kokonainen kylpylävikko siellä 05 kesällä( vasta avattu silloin). Pieni lastentivoli oli ihan vieressä ja rannalle ei ollut kuin n.500 m.
      Jurmalan rantaa ei turhaan sanota balttian parhaimmaksi, yli 30 km hienoheikkaista leveää rantaviivaa. Ajeltiin maastopyörillä päästä päähän, ja lenkkeilin rannalla. Mahtava paikka ja tunnelma. Ajateltiin mennä samaan paikkaan vielä, ehkä tulevana kesänä.

    • Jurmalassa ei

      nyt voi aika kaukana merestä ollakkaan sen "muodon takia". Mun mielestä siellä on erittäin rauhallista, sen puolesta hotellin sijainti ei tarvitse miettiä. Tässä hotellia on tuttumme käyttäneet, en itse, mutta kehuttu kauheasti, Ainoa miinus eli sijaitsee pääkävelykadun varrella, jos te sitä rauhaa haette...Mutta siitä ei mene autot...Hotellilla on oikein suomenkieliset sivut pieneksi hotelliksi yllättävää..Aikaisemmin mainittu iso spa kylpylä hotelli sijaitsee myös käsittääkseni samalla kävelykadulla.
      Olen ollut useita kertoja lasten kanssa ja aina on vain positiivista.Sen verran vielä jos suunnittelette tuossa muutamaa keskustelua aikaisemmin olleeseen vesipuistoon menoa,niin lasten ikä täytyisi olla toisella kymmenellä, on muuten sen verran hurjan näköiset
      vesiliukumäet...


      http://www.akvaparks.lv/en/pleasures/
      http://www.villajoma.lv/

    • Dzintari

      Jurmalaan matkustaessa kannattaa ensin miettiä, mihin osaan tätä 30 km pitkää, rantaa kiertävää kaupunkia haluaa. Majoria pidetään keskuspaikkana ja sieltä löytyy eniten palveluja. Muissakin kylissä on täyden palvelun rantahotelleja, mutta muuta siellä ei olekaan. Tosin päätietä pitkin kulkee pikkubusseja, joilla pääsee hyvin liikkumaan. Majorissa on esimerkiksi Baltic Beach Hotel aivan meren ääressä, mutta ei myöskään kaukana "keskustasta". Sieltä löytyy useamman hintaluokan huoneita. Majorista pääsee myös kätevästi junalla(tai bussilla) käymään Riiassa, jossa voi viedä lapset eläintarhaan(sirkus ei toimi kesällä). Matka kestää 30-45 min. ja on todella halpa. Ja onhan Riiassa muutakin nähtävää, joten yksi lomapäivä kuluu siellä. Livu Akvapark on Riikaan menevän valtatien varressa ehkä noin 2 km päässä Majorista, ja pikkubussilla pääsee ihan viereen. Majorista toiseen suuntaan mennessä löytyy muutaman kylän päästä Nemo-vesipuisto, mutta siellä ei käyty. Majorin vieressä Dzintarissa on katettu ulkoilmakonserttilava, jossa usein ohjelmaa, myös lapsille sopivaa.

    • faktahomma

      näillä sivuilla on paljon jurmalasta

      • ja muutakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 137
      3888
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      108
      3542
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      19
      2513
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1599
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1575
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      87
      1458
    Aihe