polttoainekäyttöinen

lisälämmitin

Mitä tarkoittaa mersussa polttoainekäyttöinen lisälämmitin. Tarkoittaako se Webastoa tai jotain vastaavaa systeemiä ja jos se on lisävaruste, onkohan arvokaskin? Olen tuossa ostattelemassa C-mersua vm-99 ja joissain ilmoituksissa moisesta varusteesta mainitaan.

3

3481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sehän se on ja jos on alkuperäisvaruste, niin kyseessä on aito Webasto.


      Master Eq

    • Japit

      Cdi moottoristen vakiovaruste lämpivyyden takaamiseksi. Ihan perus webasto ilman ajastintoimintoa. Lähtee päälle aina moottorin käynistuksen yhteydessä. Konsolissa katkaisin josta sen voi poistaa päältä esim. kesäisin. Omassa ainakin huomaa nyt talvella että alkaa puhaltelemaan lämmintä hyttiin aika nopeastia ajoon lähtiessä ja moottori lämpeää normaali lämpötilaan huomattavasti nopeammin kuin edellisessä autossa passatin tdi:ssä. Lisävarusteena sarjaan saa normaalin ajastimen jolloin mukavuus vaan lisääntyy pakkasaaamuisin. Hinta ilmeisesti 200-300e ja on meikäläiselläkin seuraavaksi ostoslistalla.
      Muuten, uudemmissa C-mallin mersuissa webasto on korvattu lämpiävillä sähkövastuksilla, melkeimpä kustannussyistä, itse arvostan ainakin webaston olemassaoloa, laitetaanhan niitä nykyään jälkiasennuksena merkkiin kuin merkkiin.

    • HJK Kotka city

      Mun Mersussa on Eberi ja on automaattinen. Kuka tietää paljon vie virtaa jos ajastaa talvella lämpiämään puoleksi tunniksi tai riittääkö puoli tuntia jos ulkona on -25.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      19
      3334
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      69
      3109
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      41
      2557
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      85
      2438
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      150
      1965
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1520
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      133
      1518
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      550
      1475
    9. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      74
      1474
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1264
    Aihe