Mitä tarkoittaa mersussa polttoainekäyttöinen lisälämmitin. Tarkoittaako se Webastoa tai jotain vastaavaa systeemiä ja jos se on lisävaruste, onkohan arvokaskin? Olen tuossa ostattelemassa C-mersua vm-99 ja joissain ilmoituksissa moisesta varusteesta mainitaan.
polttoainekäyttöinen
3
3742
Vastaukset
Sehän se on ja jos on alkuperäisvaruste, niin kyseessä on aito Webasto.
Master Eq- Japit
Cdi moottoristen vakiovaruste lämpivyyden takaamiseksi. Ihan perus webasto ilman ajastintoimintoa. Lähtee päälle aina moottorin käynistuksen yhteydessä. Konsolissa katkaisin josta sen voi poistaa päältä esim. kesäisin. Omassa ainakin huomaa nyt talvella että alkaa puhaltelemaan lämmintä hyttiin aika nopeastia ajoon lähtiessä ja moottori lämpeää normaali lämpötilaan huomattavasti nopeammin kuin edellisessä autossa passatin tdi:ssä. Lisävarusteena sarjaan saa normaalin ajastimen jolloin mukavuus vaan lisääntyy pakkasaaamuisin. Hinta ilmeisesti 200-300e ja on meikäläiselläkin seuraavaksi ostoslistalla.
Muuten, uudemmissa C-mallin mersuissa webasto on korvattu lämpiävillä sähkövastuksilla, melkeimpä kustannussyistä, itse arvostan ainakin webaston olemassaoloa, laitetaanhan niitä nykyään jälkiasennuksena merkkiin kuin merkkiin. - HJK Kotka city
Mun Mersussa on Eberi ja on automaattinen. Kuka tietää paljon vie virtaa jos ajastaa talvella lämpiämään puoleksi tunniksi tai riittääkö puoli tuntia jos ulkona on -25.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491486Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86926
- 13910
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74742Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730