Vaimoa

Kokemusta rikkaampi

Me olimme vaimon kanssa sopineet että kun menemme laivalle niin järjestän vaimolle kunnon irstailun.Vaimoni on 39v muodokas isorintainen vaaleaverikkö ja pitänyt aina seksistä.No,laivalla istuimme ravintoloissa iltaa ja seurasimme muita matkustajia toimissaan,kunnes naapuri pöytään tuli kaksi nuorta miestä.Pyysin miehet seuraamme ja kallistelimme jonkin aikaa kuppia,kunnes ehdotin hyttiimme siirtymistä.Miehet lähtivät mukaan ja ilmeisesti arvasivat mistä on kysymys.Perillä ehdotinkin suoraan miehille vaimoni kimpassa hyvänä pitoa.Vaimo oli selvästi epäröivällä päällä alkuun kunnes molemmat miehet alkoivat yhteituumin nauttimaan naiseni antimista.Tilanne oli kannaltani tosiaan kiihoittava ja siitä olinkin jo toisinaan haaveillut.Tilannetta seuratessani vaimoni riisuttiin alasti ja miehetkin alkoivat olla melko malttamattomia.Toinen miehistä alkoi imettämään itseänsä ja toinen ahersi vaimoni pimpin kimpussa,huomasin jo vaimonikin olevan melkoisessa vauhdissa ja nauttivan tilanteesta.Pimppiä nuoleva nuorukainen ei enään malttanut vaan ryhtyi naimaan vaimoani kehuen tätä ihanaksi pakkaukseksi.No,nuorukainen malttoi pari minuuttia ja sai orgasmin,jolloin toinen tuli tilalle.Itse olin myös orgasmin partaalla mutta päätin malttaa ja nauttia tilanteesta.Tätä jatkui melkein kaksi tuntia täydellä temmolla ja minusta tuntui että kaikki olivat saaneet mahtavan kokemuksen.Sovinkin nuorukaisten kanssa joskus toisten uusinnasta jota odottelen kuten myös vaimoni jo innolla.Itse olen ollut kuin nuori sonni sen jälkeen,eikä vaimo ole valitellut.

4

21277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet sinä

kun et muijaasi saa tyydytettyä vaan tarviit siihen apujoukkoja ei muuta kuin naru kaulaan ja menoks

• Kateellinen

Olisimpa saanut olla mukana

• Itsekkin

Kuulostaa tosi mahtavalta kokemukselta,jollaisesta olen itsekkin haaveillut.Hienoa että meitä samoin ajattelevia on,ja siitä joskus kirjoittelemmekin.

• Kokenu

tosiaan vain sivusta pari tuntia. Hyvä idea jutussasi, mutta ei ihan uskottava. Vastaavassa tilanteessa olen kyllä käynyt kesken muiden nautiskeluja polkaisemassa omaa vaimoani.
      Kirjoitit siis fantasiaa, myönnä!
      Turpea paksu vieraan miehen terska härnäämässä kiimaista vaimon pillua ja kovettunut jäykkö penis tekee ainakin minun vaimolleni niin hyvää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      187
      11428
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5439
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2697
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2365
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1841
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1795
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      27
      1483
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      41
      1450
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1386
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1369
    Aihe