Alipaino/anoreksia+e-pillerit!

Tämä on tärkeää ja olisin todella iloinen kaikista vastauksista:

Tänään hommasin Diane Nova e-pillereitä aknen hoitoa varten. Minulla jäi vuoden 2006 aikana kuukautisia välistä ja syksyn ja alkutalven aikana kuukautisiani ei tullut ainakaan yli kolmeen kuukauteen. Sitten ne taas alkoivat, mutta eivät ole yhtään säännölliset. Edellisistä menkoista on nyt kulunut aikaa lähes kuukausi, joten periaatteessa niiden pitäisi kohta taas tulla.
Aion saada nyt kuukautiset tulemaan jotenkin, mutta pelkään että jos aion jatkossa saada ne joka kuukausi normaalisti, lihon pois tästä ihannepainostani. Painoindeksini vaihtelee 15.3 ja 16 välillä.

Eli, jos saan nyt kuukautiset kohta ja aloitan heti e-pillereiden käytön, tulevatko ne pillereiden ansiosta tulemaan nomaalisti, vaikka painoni pysysisikin alhaisena ja söisin vähän (vähän=haluamani määrä ruokaa)?

Toivottavasti saitte selvää tästä! Kysykää jos jotain jäi epäselväksi ja olkaa niin kilttejä ja vastatkaa, kertokaa kaikki mitä tiedätte ja msitä olette varmoja asiaan liittyen.
31270
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Erittäin alipainoinen ystäväni aloitti e-pillerit koska hänellä ei ollut ollut menkkoja melkein vuoteen, ja aloitettuaan niiden syömisen hänen painonsa nousi seitsemän kiloa hyvin lyhyessä ajassa, lähes takaisin normaalipainoon.

En sitten tiedä käykö kaikille niin, ja mistä se johtuu, lisäävätkö ne ruokahalua vai miten.
Mutta näin kävi hänelle.

Äänestä

Aloittaessaan e-pillerit, ainakin muutamana ensimmäisenä kuukautena saattaa kertyä nestettä elimistöön ja ehkä turvottaa jonkin verran, mutta en usko että pelkästään pillereiden takia paino nousisi 7 kiloa. Luulen, että kaverisi painon nousu johtui siitä, että pillerit lisäävät (ainakin olen kuullut näin olevan) ruokahalua.

Äänestä
  • Pillerit eivät lihota, ne eivät sisällä energiaa. Joillakin pillerit saattavat kerätä nestettä kehoon, turvottaa. On kuitenkin todella henkilökohtaista, miten se turvottaa.
    Itse aloitin lievästi alipainoisena pillerit, Harmonetit, eikä nestettä kertynyt, ainakaan paljoa koska en huomannut mitään.
    Joillakin saattaa tulla ruokahalun muutoksia, mikä sitten lihottaa, jos syö yli kulutuksensa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


kurupitsa kirjoitti:

Tämä on tärkeää ja olisin todella iloinen kaikista vastauksista:

Tänään hommasin Diane Nova e-pillereitä aknen hoitoa varten. Minulla jäi vuoden 2006 aikana kuukautisia välistä ja syksyn ja alkutalven aikana kuukautisiani ei tullut ainakaan yli kolmeen kuukauteen. Sitten ne taas alkoivat, mutta eivät ole yhtään säännölliset. Edellisistä menkoista on nyt kulunut aikaa lähes kuukausi, joten periaatteessa niiden pitäisi kohta taas tulla.
Aion saada nyt kuukautiset tulemaan jotenkin, mutta pelkään että jos aion jatkossa saada ne joka kuukausi normaalisti, lihon pois tästä ihannepainostani. Painoindeksini vaihtelee 15.3 ja 16 välillä.

Eli, jos saan nyt kuukautiset kohta ja aloitan heti e-pillereiden käytön, tulevatko ne pillereiden ansiosta tulemaan nomaalisti, vaikka painoni pysysisikin alhaisena ja söisin vähän (vähän=haluamani määrä ruokaa)?

Toivottavasti saitte selvää tästä! Kysykää jos jotain jäi epäselväksi ja olkaa niin kilttejä ja vastatkaa, kertokaa kaikki mitä tiedätte ja msitä olette varmoja asiaan liittyen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu