Suomalaisia Itävallassa...?

altklug

Iik... Missä ne on ne kaikki Itävallassa asustavat Suomitytöt ja -pojat?
Itse olen asustellut Kärntenissä jo 7 kuukautta, ja jotenkin sitä välillä kaipaa oman kielistä seuraa... :)

9

1659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ned_

      Eiköhän ne ole paljolti yliopistokaupungeissa.. (tai entiset au pairit hausfrauna jossain päin;)

    • -Öschi-

      Ehkä täältä voisi kysyä:

      http://www.suomi-itavaltayhdistys.fi/uusi_yhteys.html

      tai etsiä muita linkkejä Suomi-Itävalta yhteistyöstä, niistä varmaan saa apua ja löytyy härmäläisiä.
      Tai sit sun on mentävä johonkin laskettelukeskukseen, siellä ainakin baareissa härmäläiset viihtyy ;)

      • altklug

        Hih... niin, kiitos ideoista. Tuo baari on ehkä vähän huono näin 4kk vanhan ipanan kanssa... ;) Kotiäitinähän minäkin siis tällä hetkellä, tosin en oo ex-au pair. :)


      • Mä vain
        altklug kirjoitti:

        Hih... niin, kiitos ideoista. Tuo baari on ehkä vähän huono näin 4kk vanhan ipanan kanssa... ;) Kotiäitinähän minäkin siis tällä hetkellä, tosin en oo ex-au pair. :)

        Ainkain yksi löytyy Klagenfurtista...Itsekin kaipaisin omankielistä seuraa!Missä päin Carinthiaa olet itse?


      • altklug
        Mä vain kirjoitti:

        Ainkain yksi löytyy Klagenfurtista...Itsekin kaipaisin omankielistä seuraa!Missä päin Carinthiaa olet itse?

        Wolfsbergissä asustan, eli ei ihan mahdottoman kaukana... Laitapa ihmeessä postia osoitteeseen [email protected]
        Oikeesti tosi hauska kuulla muistakin kärntenin-suomalaisista... :)


      • Mää taas
        altklug kirjoitti:

        Wolfsbergissä asustan, eli ei ihan mahdottoman kaukana... Laitapa ihmeessä postia osoitteeseen [email protected]
        Oikeesti tosi hauska kuulla muistakin kärntenin-suomalaisista... :)

        Hei, kiitos sähköpostiosoitteesta, laitan toki viestiä tulemahan. Tällä viikolla en valitettavasti pääse joka hetki nettiin koska tietokone meni kaputt...Tosi kiva kuulla että täällä ainakin yksi mun lisäksi on eikä edes kovin kaukana. Itse olin melkein kuusi vuotta Alpeilla Vorarlbergissa ja toki siellä suomalaisia kausityöläisiä ainakin talvella on. Mutta ei niitä juuri tapaa koska jokainen paiskoo töitä hullun lailla 6 päivää viikossa...


      • muitakin???
        Mää taas kirjoitti:

        Hei, kiitos sähköpostiosoitteesta, laitan toki viestiä tulemahan. Tällä viikolla en valitettavasti pääse joka hetki nettiin koska tietokone meni kaputt...Tosi kiva kuulla että täällä ainakin yksi mun lisäksi on eikä edes kovin kaukana. Itse olin melkein kuusi vuotta Alpeilla Vorarlbergissa ja toki siellä suomalaisia kausityöläisiä ainakin talvella on. Mutta ei niitä juuri tapaa koska jokainen paiskoo töitä hullun lailla 6 päivää viikossa...

        Epätoivoisena luulin, että täällä ei ole ketään koto-Suomesta.... Vaikka olen joka kiven ja kannon kääntänyt. Tosin, minä asustelen Grazissa. Maha pystyssä, mutta ei toki hausfrauna, ihan "normaalisti" töissä käyn.


      • altklug
        muitakin??? kirjoitti:

        Epätoivoisena luulin, että täällä ei ole ketään koto-Suomesta.... Vaikka olen joka kiven ja kannon kääntänyt. Tosin, minä asustelen Grazissa. Maha pystyssä, mutta ei toki hausfrauna, ihan "normaalisti" töissä käyn.

        ...on meitä enemmänkin. :)
        laitahan sinäkin ihmeessä postia tulemaan jos siltä tuntuu, osoitehan on jossain noista aiemmista viesteistä :D


    • smt

      Moi!Wienissä asuu ainaki yks ens syksystä lähtien.. Pitäis tehdä facebookkii ryhmä mihin sais kerättyy kaikki ihmiset ja tietoo maasta. Teinki jo kerran, mut kukkaa ei liittyny joten poistin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1393
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1133
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe