Onko kukaan lukenut tuota Edmund J Bournen kirjaa?
Onko siitä ollut mitään hyötyä ja kannattaako lainata se kirjastosta?
Vapaaksi ahdistuksesta.
5
1517
Vastaukset 5
Voi herättää pääsemisessä tiedon polulle. Matka omaan minuuteen voi kestää koko elämän ajan.
- Herbiina
sitä kokeilla. Itse olen ko kirjan lukenut ja käynyt sen pohjalta toteutetun kurssin, mutta mulla ei oo auttanu. Siis toki noi hengitystekniikat hanskassa mutta kun kohtaus tulee unohtuu kaikki opittu :(
- Karjalan heili
Se pittää sisällään-tuo kirja meinnoon???
- Herbiina
Karjalan heili kirjoitti:
Se pittää sisällään-tuo kirja meinnoon???
ohjeita esim. paniikkikohtauksista selviytymisestä, rentoutuksesta, hengitystekniikoista, virheellisistä uskomuksista, negatiivisesta sisäisestä puheesta ym....
- ...
Herbiina kirjoitti:
ohjeita esim. paniikkikohtauksista selviytymisestä, rentoutuksesta, hengitystekniikoista, virheellisistä uskomuksista, negatiivisesta sisäisestä puheesta ym....
Kun tota kirjaa ei oikein löydy mistään kirjastoista kun se on aina lainassa, pitäis kai varata se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2161486- 901237
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2311158- 68972
- 71850
- 57629
- 33596
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80542- 45507
No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29504