juhlapaikat Espoossa???

onnellinen mormaikku

Onkos kenellakaan mitaan hyvia haajuhla paikkoja mielessa mieluiten Espoossa tai sitten Helsingin puolella? Onko kellaan hajua hintatasosta? Avomieheni kanssa suunnitellaan haita jo ensikesaksi mutta asustelemme ulkomailla ja tahdomme pitaa haamme Suomessa kuitenkin koska oma sukuni ja ystavat ovat siella. Tahtoisin jonkin kivan, luonnonlaheisen paikan, mahd. meren/jarven rannalla.. Tilaa pitaisi olla n. 90vieraalle...onko hintatasosta/vuokrista jne mitaan hajua. enta hyvia ja halpoja pitopalveluita?

Kiitos.

5

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laurinahden tai soukan

venekerhoja. molemmat aivan veden äärellä. olen molemmissa paikoissa häät järjestänyt ja eivät ole kovin kaliita. Lauttasaaren poliisien maja on myös yksi mahtava paikka ja sinne mahtuu ainakin 120 henkeä ja on suuri keittiö. Suosittelen sinne taas pitopalvelun käyttöä ja tarjoilijoita. Majalta saa myös astiat, mutta pitopalveusta saa taatusti kauniimmat. Lipun saa sielä salkoon ja sielä hyvät parkkitilat. ja toiseen saliin saa hienosti seisovan pöydän ja siellä hyvät sanitettitilat, tosin hiljaisuus klo 24.00. Mutta veljeni häihin se riitti oikeen hyvon kun juhlapaikalla oltiin jo klo 15.00. Pihalle mahtui hyvin grillikatos jossa kokki grillas ja porukka haki ne safkat sieltä muut oli sisällä seisovassapöydässä.

Laajasaloon päin kun mennään niin siellä yksi vila mutta max 70 henkeä ja siellä vähän hankala järjestely, esim huonekaluja ei saa siirtää jne... mutta siitäkin rantaan 100m.

Gallen-Gallelan museo Leppävaaran kupeessa on myös aivan ihan mutta max60 henkeä.

Jos haluatte jotain vähän eksoottisempaan niin suomenlinna jonne mennään lautalla. Tai Inkoo Fagervikin museoalue. Tosin vain kesällä.

Leppävaarassa myös ammattikoulun vieressä vanha kansataon. kaksi suurta salia ja keittiö ym, hyvät kukuyhteydet. Olisko koko viikonloppu maksanyt noin 1500€. Joistakin paikoista kun pitää sunnuntaiksi olla siivottu.

Onhan noita paikkoja. Toivottavasti ol hyötyä..
      Onnee teille vaan!

• -häät

Lohjalla (20 min. Espoosta) on tällainen, jos haluatte viettää häitänne oikein perinteisessä uusmaalaisessa maalaismaisemassa. Käsittääkseni tuolta saa myös tarjoilut.

"JANTONIEMEN TILA
      Maatilajuhlat 180 hengelle. Juhlatila ja erillinen tanssilato tarjoaa tunnelmalliset puitteet vaikkapa hääjuhlaan. Jantoniemen tilan isossa pihapiirissä pääsee nauttimaan myös järvimaisemasta.
      Kokoustilat käytettävissä
      Osoite : Jantoniementie 364, 08450 Jantoniemi
      Puh. 0400-470638"

Häämusiikit Lohjalta esim.
      http://kotisivu.dnainternet/lindari/moonflowers
      http://kotisivu.dnainternet/experico/backset

• -häät07-
    • jo tilannut

Espoon kartano, ihanasti entisöity kaunis luonto ympärillä
      löytyy omat nettisivut

• jasperim1

Keskustelu on aika vanha, mutta tässä muutama hieno tila

http://venuu.fi/tilat/taffa-ab
      Tilat jopa 650 häävieraalle eli kyse on todella suurista tiloista

http://venuu.fi/tilat/villa-sarfvik
      Upea juhlatila meren rannalla 20min helsingin keskustasta

http://venuu.fi/tilat/ravintola-haikaranpesa
      Häätila korkeuksissa mielettömillä näkymillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe