äiti hermostuu kun en mee iltapalalle moikka meenn
nyt tulenhuomenna!!
heippa
12
456
Vastaukset
- The_Hitman
kiva sulle!!! mut ketään ei kiinnosta!
- Badass
Oikeasti, jos et keksi mitään muuta tekemistä kuin spämmätä tänne joitain turhia viestejä, niin tee jotain muuta. Ja aina kun teet uuden topicin, niin 1. siinä ei ole järkeä pätkän vertaa ja 2. se ei liity mitenkään showpainiin. Joten olisitko ystävällinen ja leikkisit oman ikäistesi kanssa vaikka naapuruston hiekkalaatikolla?
- dark-j
olen samaa mieltä kanssasi.
- ville97
en tiiä oikein paljon smac down painista ja rawi painista mutta opin asioita kun käyn täälä paikassa! iso velini sanoi että tänne kannattaa tulla !!
- Striper
ville97 kirjoitti:
en tiiä oikein paljon smac down painista ja rawi painista mutta opin asioita kun käyn täälä paikassa! iso velini sanoi että tänne kannattaa tulla !!
Ei olisi voinut parempaa paikkaa kertoa!? Olisit voinut mennä jonnekin mbnet.TK/SDKESKUSTELU/
- Badass
ville97 kirjoitti:
Jos et tiedä mitään showpainista, niin mene pois, äläkä rassaa tätä palstaa.
- ville97
Badass kirjoitti:
Jos et tiedä mitään showpainista, niin mene pois, äläkä rassaa tätä palstaa.
pakottaa!!!!!!!!!!!!!
- Striper
ville97 kirjoitti:
pakottaa!!!!!!!!!!!!!
Toi oli hyvä. Mutta olen samaa mieltä kuin Badass
- blue-time
ville97 kirjoitti:
pakottaa!!!!!!!!!!!!!
meeppäs pois siis nuo sun viestis mikä on topic ja näitä ja täällä ei tarvi sanoo heippa
- massamaha
blue-time kirjoitti:
meeppäs pois siis nuo sun viestis mikä on topic ja näitä ja täällä ei tarvi sanoo heippa
mee kuule www.wrestlingalert.com ja kirjaudu sinne
- Striper
massamaha kirjoitti:
mee kuule www.wrestlingalert.com ja kirjaudu sinne
Mee sinne! Siellä suvaitaan näitä!
- Badass
Striper kirjoitti:
Mee sinne! Siellä suvaitaan näitä!
Taitaa olla Striperilla vieläkin melkoiset traumat kirjoitusoikeuksien poistosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1481410- 42987
Olisin halunnut...
Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele86968Kimmo Kivelä mikä pösilö.
Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla10906- 59771
No jos sulla on muitakin ottajia
niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata45768Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti
💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o113764- 105740
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi174710Nyt faktoja tiskiin mies
Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.68701