heippa

ville97

äiti hermostuu kun en mee iltapalalle moikka meenn
nyt tulenhuomenna!!

12

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The_Hitman

kiva sulle!!! mut ketään ei kiinnosta!

• Badass

Oikeasti, jos et keksi mitään muuta tekemistä kuin spämmätä tänne joitain turhia viestejä, niin tee jotain muuta. Ja aina kun teet uuden topicin, niin 1. siinä ei ole järkeä pätkän vertaa ja 2. se ei liity mitenkään showpainiin. Joten olisitko ystävällinen ja leikkisit oman ikäistesi kanssa vaikka naapuruston hiekkalaatikolla?

• dark-j

olen samaa mieltä kanssasi.

• ville97

en tiiä oikein paljon smac down painista ja rawi painista mutta opin asioita kun käyn täälä paikassa! iso velini sanoi että tänne kannattaa tulla !!

• Striper
        ville97 kirjoitti:

en tiiä oikein paljon smac down painista ja rawi painista mutta opin asioita kun käyn täälä paikassa! iso velini sanoi että tänne kannattaa tulla !!

Ei olisi voinut parempaa paikkaa kertoa!? Olisit voinut mennä jonnekin mbnet.TK/SDKESKUSTELU/

• Badass
        ville97 kirjoitti:

Jos et tiedä mitään showpainista, niin mene pois, äläkä rassaa tätä palstaa.

• ville97
        Badass kirjoitti:

Jos et tiedä mitään showpainista, niin mene pois, äläkä rassaa tätä palstaa.

pakottaa!!!!!!!!!!!!!

• Striper
        ville97 kirjoitti:

pakottaa!!!!!!!!!!!!!

Toi oli hyvä. Mutta olen samaa mieltä kuin Badass

• blue-time
        ville97 kirjoitti:

pakottaa!!!!!!!!!!!!!

meeppäs pois siis nuo sun viestis mikä on topic ja näitä ja täällä ei tarvi sanoo heippa

• massamaha
        blue-time kirjoitti:

meeppäs pois siis nuo sun viestis mikä on topic ja näitä ja täällä ei tarvi sanoo heippa

mee kuule www.wrestlingalert.com ja kirjaudu sinne

• Striper
        massamaha kirjoitti:

mee kuule www.wrestlingalert.com ja kirjaudu sinne

Mee sinne! Siellä suvaitaan näitä!

• Badass
        Striper kirjoitti:

Mee sinne! Siellä suvaitaan näitä!

Taitaa olla Striperilla vieläkin melkoiset traumat kirjoitusoikeuksien poistosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen

Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää
      Ikävä
      148
      1410
    2. Nainen kaunokainen

Mitä teet tänään illalla?
      Ikävä
      42
      987
    3. Olisin halunnut...

Olisin halunnut jutella kaikki asiat selväksi. Olen joskus kirjoittanut tänne huonossa mielentilassa ja todella ajattele
      Ikävä
      86
      968
    4. Kimmo Kivelä mikä pösilö.

Kirkkoherra kehtaa kitistä saamastaan kunniamerkistä. Onpa törkee äijä. Ei niin pientä ojaa että meidän kirkkoherralla
      Kiuruvesi
      10
      906
    5. Kulta miten menee

Mitä tunnet nyt.
      Ikävä
      59
      771
    6. No jos sulla on muitakin ottajia

niin siitäpä sitten vaan. Ehkä niitä on sitte helpompi lähestyä! Eikait tämmöistä vaikeaa ujoa tapausta hittovie kannata
      Ikävä
      45
      768
    7. Palasina edelleen ja paras pala hukassa loppuun asti

💞 Mä et ketään viereeni kaipaa Itselleni toistelen et kaikki hyvin on En tahdo et kukaan Perääni soittaa Helpompi on o
      Ikävä
      113
      764
    8. Paljonko sinulla nainen on velkaa tai säästöjä?

Sitä tässä mietin jatkoa ajatellen.
      Ikävä
      105
      740
    9. Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun

Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi
      Ikävä
      174
      710
    10. Nyt faktoja tiskiin mies

Kerro kaikki syyt miksi en kiinnosta. Arvaan jo joitain, mutta haluan kuulla ne sinulta.
      Ikävä
      68
      701
    Aihe