kaksi tyttöä uimahallin vessassa

Liliana

Tässä on minun vielä oikeasti toteutumaton fantasiani, jonka ajatteleminen saa pöksyni joka kerta litimäräksi.
Minä odotan eräässä uimahallin vessassa Espoossa sinua. Minulla on ylläni vihreä uimapukuni,
silmäni peittää tummansininen naamio, olkapäilläni on pyyhkeeni.
Koputat vessan oveen ja kysyt: Oletko, Katariina, siellä?
Vastaan: "Kyllä, Marika" Avaan oven sinulle ja luikahdat koppiin kanssani.
Olet kääriytynyt pyyhkeeseen, sen alla sinulla on uimapukusi. Hiuksissasi sinulla
on pyyhe, joka peittää myös silmiesi seudun. Et tahdo, että muut uimahallissa olijat
näkevät sinun käyttävät naamiota, joka peittää kasvonpiirteesi.
Suljen oven, poistat pyyhkeen päästäsi ja näen sinulla olevan samanlaisen naamion kuin minulla.
Emme tunne toisiamme, emme ole koskaan nähneet toistemme kasvoja. Mutta vartalomme tuntevat toisemme.
Istahdan vessanpytyn kannelle. Istut hajareisin syliini, kasvot kasvojani kohden. Tunnen kuinka lämmin
pyllysi on. Kuiskaan: "Pissattaako sua?" Naurahdat ja sanot hiljaa: "Mulla on hirveä pissahätä, olen juonut
tänään monta litraa vettä enkä käynyt veskissä, ihan sua varten."
"Muakin pissattaa", myönnän, ja kosketan varovasti haaraväliäsi. Voi kuinka lämpimältä tunnut.
Alan hieroa häpyhuuliasi uimapukusi läpi. Hankaat pyllyäsi reisiäni vasten. Nouset seisomaan eteeni, minä
istun edelleen pytyn kannella. Siirrän tummanpunaisen uimapukusi haarakappaletta syrjään, tahdon nähdä pimppisi.
Ihanan, sileän posliinipimppisi. Kumarrun katsomaan pimppiäsi oikein läheltä. Hyväilen klitoristasi oikean käteni
etu- ja keskisormilla. Uikutat hiljaa ja sanot, että sua pissattaa kauheasti. Hankaan klitoristasi voimakkaammin,
pyörivin liikkein. Hyväilen emättimesi suuta, tunnen, kuinka se muuttuu limaisen liukkaaksi nesteistäsi.
Tartut molemmin käsin rintoihini ja tunnustelet niitä hellästi. Laitan molemmat kämmeneni pimppini päälle ja
painan lujaa,on niin kauhea pissahätä, etten pysty pidättelemään enää kauaa. Se tuntuu niin kiihottavalta.
Istun kyykkyyn vessanpytyn kannen päälle ja levitän haarojani. Levitän molemmin käsin paljasta
posliinipimppiäni silmiesi edessä ja kuiskaan: "nuole mua." Siirrät uimapukuni
haarapalan sivuun ja alat nuolla kosteata pimppiäni voimakkaasti. Työnnät kaksi sormea sisääni
ja nuolet. Huokailen mielihyvästä. Hankaat klitoristani voimakkain pyörivin liikkein.
"Laita sormi mun pyllyyn", kuiskaan. Teet käskettyä, mutta jatkat klitorikseni hieromista.
Olen jo ihan märkä kiihotuksesta ja istun normaalisti pytyn kannelle, uimapuku edelleen ylläni.
Istut hajareisin syliini ja hankaat uimapuvun verhoamaa kuumaa pimppiäsi omaani vasten.
Yhtäkkiä lopetat liikkeen ja vavahdat. "Mä en pysty pidättämään enää", kuiskaat. Puristelen pakaroitasi
hyväksyvästi. Keskityt oikein ja painat pimppiäsi lujempaa mua vasten ja yrität pissata. Olet ollut niin
kauan pidättämättä, että pissa ei tule enää niin helposti, vaan joudut pinnistellä. Se tuntuu sinusta
kärsimykseltä ja erittäin kiihottavalta. Painat pimppiäsi vieläkin lujempaa omaani vasten ja tunnen,
kuinka lämmin pissasi alkaa valua uimapukusi läpi pimppini päälle. Pissaat kovalla paineella syliini.
Kiihotun aina vaan enemmän ja puristelen lujaa pakaroitasi. Pissahädän laannuttua huokaat helpotuksesta ja
nouset sylistäni. Riisut märän uimapukusi ja seisot alastomana edessäni, vain naamiosi peittää silmäsi.
Nousen itsekin ja riisun pissaisen uimapukuni, heitän sen lavuaariin. "Nyt on mun vuoroni", sanon,
ja avaat vessanpytyn kannen ja istut istuimelle hajareisin. Istun syliisi ja hankaan rinnoillasi rintojasi.
Nostan pyllyäni hieman ilmaan ja pinnistän. Pissasuihkuni osuu mahallesi.
Tähtään reisillesi ja vessanpyttyyn, johon osuessa kuuluu kiihottavaa lorinaa. Nousen seisomaan,
ja istun selkä sinuun päin syliisi, sinun istuessasi edelleen vessanpytyllä.
Nostan pyllyäni ylöspäin ja puristelet pakaroitani ja levittelet pyllyäni
minun pissatessani edelleen päällesi. Työnnät yhden sormen peräaukkooni ja hankaat lujaa klitoristani
toisella kädelläsi. Minua annan pissan edelleen valua päällesi. Hankaat klitoristani niin ihanasti ja
työntelet sormeasi pyllyyni, että minä saan valtavan orgasmin. Hädin tuskin saan pidätettyä huutoni
kun laukean. Nouset kyykkyyn vessanpytyn reunalle istumaan ja työnnät pimppiäsi hajareisin minua kohden.
Hankaan edelleen kuumaa ja orkun jäljiltä sykkivää pimppiäni omaasi vasten. Työnnän sormeni emättimeesi
ja alan hankata voimalla klitoristasi. Ei kestä kauaakaan kun laukeat. Istumme hetken vielä sylikkäin
vessanpytyn kannella sykkivät pimpit toisiinsa painautuneina. Kun hengityksesi on tasaantunut,
nouset ylös, nappaat uimapukusi, laitat pyyhkeen päähäsi ja poistat naamiosi niin, että en näe kasvojasi.
Katoat selkä minuun päin suihkuihin. Minä jään vielä istumaan pytylle. Hetken päästä menen itsekin suihkuun
ja lähden kotiin, seuraavaa tapaamistamme odottaen.

6

5607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Se oli hyvä ja sangen kiihottava tarina!Kiitos.

• bi_87

Siis aivan mahtavaa tekstiä.
      Mun kiimanen pillu kostui välittömästi kun luin puoleen väliin asti.

• Veli Hopea

Juuri näin! Ei ole hetkeen näin loistavia stooreja ollutkaan täällä. Kiitos, jatka ihmeessä kirjoittelua!

• Marika

.. Marikasi.. :)Kirjoitat kauniisti.

T. Mari 28 v

• Anonyymi

Sain hyvän orgasmin!

• Anonyymi

Tää oli hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2406
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      183
      1984
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      173
      1841
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      121
      1671
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1575
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      118
      1439
    7. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1175
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      175
      1169
    9. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      77
      1123
    10. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      60
      1080
    Aihe