AUK ja ammattikorkeakoulututkinto (esim.) insinööri antaa mahdollisuudet päästä PV:ssa paremmille liksoille. Ja nappulaakin tulee kaulaan, jos se jotain kiinnostaa.
MPKK:n käyneistä kun ei paljoa kilpailla ja palkka on sen mukainen.
Tietysti insinööri saa huomattavasti paremman liksan yksityisellä sektorilla.
Oletteko samaa mieltä?
RUK ja MPKK ei välttämättömiä
2
1521
Vastaukset
- wewee
Täysin eri mieltä.. :)
"AUK ja ammattikorkeakoulututkinto (esim.) insinööri antaa mahdollisuudet päästä PV:ssa paremmille liksoille. "
Ei pidä paikkaansa. Palkka on aina sidonnainen tehtävään. Insinöörit saavat pv:llä palkkaa saman verran kuin siviiliammateissakin. Tuoreella ylil. (mpkk) palkka on noin 2000-2400 euroa. Samoin tuoreella insinöörillä.
"MPKK:n käyneistä kun ei paljoa kilpailla ja palkka on sen mukainen."
Puolustusvoimissa arvostetaan osaamista ja sitoutumista omaan tehtävään. Heillä on johtajakoulutus, insinöörillä ei. - vähän perää
No on tuossa kyllä vähän perää, että helpommin armeijassa saa nappeja ja liksaa jonkun muun kuin sotilaskoulutuksen kautta.
Ei sitten vissiin intti itse osaa arvostaa antamaansa koulutusta.
Mutta arvostetaanko sitten näitä muita samalla tavalla sotilaina se on tietenkin toinen juttu... ja käytännössä ei, mikä on kyllä ihan perusteltuakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308