Hei
Olen tässä ajatellut, että porukassa valmentautuminen pääsykoetta varten voisi olla tehokkaampaa kuin yksin pänttääminen.
Niinpä ajattelin, että olisko täällä ketään, joka olisi hakemassa maa- ja metsätaloustieteelliseen tänä keväänä? Ja pääsykoekirjoina olisi liiketaloustiede ja (kansan)taloustiede tai edes jompikumpi?
Kiinnostaisko opiskella näin netin välityksellä toinen toista petraten, laatien kysymyksiä ja monivalintatehtäviä, auttaen toista ymmärtämään paremmin itselle epäselviksi jääneitä kohtia yms?
Itse olisin ainakin kiinnostunut jos täältä löytyis joku järkevä ihminen, jonka kanssa voisi valmentautua pääsykokeisiin. Itse pyrin lukemaan metsäekonomiaa kyseenomaiseen tiedekuntaan.
Tänä vuonna olen opiskellut kansantaloutta kevääseen mennessä 21 op sekä teollisuustaloutta joka tukee liiketalouden opintoja. Nämä opinnot olen tehnyt avoimessa ja sanoisin, että jotakin on tarttunut päähänkin näistä. Olisin siis valmis jakamaan vähäistä tietoani ja opiskelemaan porukassa, jos täältä löytyy mielenkiintoa? Kysymyksiä voitaisiin laatia esim. tälle palstalle tms.
Lukukaveria haetaan: Liiketalous ja (kansan)taloustiede
minä vaan
0
458
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764