CURLING-ja KEILAHALLISTA

aloite tiistaisessa valtuuston kokouksessa.
402299
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 40

Vanhimmat

viime keväänä curlattiin Luistelukeskuksessa ja into loppui yhteen päivään.
Keiloja on aika joskus kaadettu.
Riittääkö innostus omaan halliin,
siinäpä kysymys?
Aloitteen tekijä valtuutettu Terttu Repo uskoo riittäävän ?

Äänestä
  • Aloittaja

oikeastaan minun tekeleitä,mutta itse en pysty valtuustoaloitteita tekemään,niin Terttu teki sen minun puolesta.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

oikeastaan minun tekeleitä,mutta itse en pysty valtuustoaloitteita tekemään,niin Terttu teki sen minun puolesta.

suhte sitte taas pelaa hyvin näitten "Kettujen" kanssa.

Äänestä

saa tehdä kuka vaan ja sinä Jussi olet tehnyt niitä runsaasti.
    Aina joku moraaliton ja ahne on niitä omiin nimiinsä ottanu.

Äänestä

• Aloittaja

teitin kirjoitti:

suhte sitte taas pelaa hyvin näitten "Kettujen" kanssa.

teki tämän aloitteen Vasuri-Esko tai sitten Terttu Repo.

Äänestä

jussilta iteat, jussi ei uskalla vastustaa.

Äänestä

teki tämän aloitteen Vasuri-Esko tai sitten Terttu Repo.

vähä nii ku eri puoluekantaa ainaki virallisesti.

Äänestä

• ne viijään kirjoitti:

kehittämä?
    Jos ei , niin toiminta on ollut tosi röyhkeää!

Äänestä

• ne viijään kirjoitti:

itea viety, voi voi säälittää.

Äänestä

ikävästi sulle on päässyt käymään, ettet voinut aloitetta omissa nimissä tehdä. Olen todella pahoillani. Jospa ensi kerralla sitten joskus suurinpiirtein reikä reikä.

Äänestä

• Aloittaja

desavuu kirjoitti:

ikävästi sulle on päässyt käymään, ettet voinut aloitetta omissa nimissä tehdä. Olen todella pahoillani. Jospa ensi kerralla sitten joskus suurinpiirtein reikä reikä.

joka ei ole kaupunginvaltuutettu voi heittää aloitetta,vaan siinä on käytettvä jotakin valtuutettua välikätenä.

Äänestä

joka ei ole kaupunginvaltuutettu voi heittää aloitetta,vaan siinä on käytettvä jotakin valtuutettua välikätenä.

Mitä tuosta selittelee. Sinun pitää vaan uutterasti tehdä tuota aloittamaasi vaalityötä, niin eipä tiedä vaikka aloitepapereissa komeilisi joskus SINUN nimi.

Äänestä

viestissä olevasi sen porukan kanssa aivan päinvastaista mieltä, vastustatko tuota alotusta.

Äänestä

• Aloittaja

tuolla toisessa kirjoitti:

viestissä olevasi sen porukan kanssa aivan päinvastaista mieltä, vastustatko tuota alotusta.

omaa aloitetta.

Äänestä

omaa aloitetta.

varastaa ,eipä näkynyt alotteessa jussin nimeä.

Äänestä

• Aloittaja

yritä sitä kirjoitti:

varastaa ,eipä näkynyt alotteessa jussin nimeä.

tarvinnut omia ideoita varastaa keneltäkään ja vaikka tuossa Terun aloitteessa ei ole minun nimeä mainittu,niin aloiteesta olen puhunut Repojen kanssa
    jo viime keväänä muiden kueskustelujen ohessa ja pyytänyt tekemään valtuustoaloitteen näistä liikuntapaikoista.

Äänestä

tarvinnut omia ideoita varastaa keneltäkään ja vaikka tuossa Terun aloitteessa ei ole minun nimeä mainittu,niin aloiteesta olen puhunut Repojen kanssa
    jo viime keväänä muiden kueskustelujen ohessa ja pyytänyt tekemään valtuustoaloitteen näistä liikuntapaikoista.

kirjoitat, että oot kaikesta erimieltä kuin he ,ootko erimieltä tuosta alotteesta.

Äänestä

• Aloittaja

paikassa kirjoitti:

kirjoitat, että oot kaikesta erimieltä kuin he ,ootko erimieltä tuosta alotteesta.

miten voin olla erimieltä aloitteesta,joka on minulta lähtöisin ja minun mielestä sen aloitteen olisi saanut esittää vaikka VISAUKKO?
    Minä olen sanonut etten hyväksy kaikkia Repojen tekemiä juttuja,mutta kun asia oli niin ettei tuolle
    minun aloitteelle ollut muita kuin Revon Terttu,niin minun oli tyydyttävä siihen.

Äänestä

EI RIITÄ HAAPAVEDEN VÄESTÖPOHJA PYÖRITTÄMÄÄN HANKETTA. YLIVIESKASSAKIN ON SIINÄ KIIKUKAAKUN.

Äänestä
  • Aloittaja

minkäänlaista ruumiinkulttuuria.

Äänestä

• on sitoutumattomatkin ihmisten perustarpeet unohtanu.

Äänestä

• että hakoteillä ollaan tämän aloitteen myötä. Ei riitä harrastajat. Meleko isoa hallia tarvitaan, jos molemmat kentät tullee saman katon alle.

Äänestä

• sanompa kirjoitti:

että hakoteillä ollaan tämän aloitteen myötä. Ei riitä harrastajat. Meleko isoa hallia tarvitaan, jos molemmat kentät tullee saman katon alle.

Vasuri-Eskolta kysältä?
    Pittääkö ideaa kantavana?

Äänestä

• halli-expertiltä kirjoitti:

Vasuri-Eskolta kysältä?
    Pittääkö ideaa kantavana?

porukalla, varmaan on kokemusta, vois vastata tällä palstalla.

Äänestä

• kysytääpä kirjoitti:

porukalla, varmaan on kokemusta, vois vastata tällä palstalla.

KURLINKI HALLI ON PALIJON TÄHELLISEMPI KUN
    UUSI AMPUMA URHEILU RATA
    KYLLÄ JUSSI ON NERO KUN KEKSI TÄMÄNKIN

Äänestä

• alottelia kirjoitti:

KURLINKI HALLI ON PALIJON TÄHELLISEMPI KUN
    UUSI AMPUMA URHEILU RATA
    KYLLÄ JUSSI ON NERO KUN KEKSI TÄMÄNKIN

toiset vei sen itean, ei saanu jussi tästäkään ite kunniaa.

Äänestä

pääsisit sinäkin liukkaille. tosin maksullisesti mutt pääsisit kuitenkin.

Äänestä

että meiltä löytyy lajien harratustoimintaan tarpeeksi väkeä. Nyky aika on niin kiireistä, ainakin työssäkäyvillä, että aikaa ei yksinkertaisesti ole. Ymmärtääkseni molemmat lajit ovat "pitkäkestoisia pelejä". Jos sillon tällön joka perheestä käytäs harrastamassa, se tuskin hallia pystyssä pitää.
Hallin rakentamiskustannukset ja jatkuva ratojen kunnon ylläpito vievät "rutkasti" rahaa.

Äänestä
  • Aloittaja

keskeneräisiin hankkeisiin ja aloitteisiin ennakkoluuloisesti,mutta niinkuin on aikojen saatossa huomattu niin mielipiteet vaihtuu hyvin nopeasti,kun on omaksuttu idea tai aloite oikealla tavalla.

Äänestä

• aivan realistinen ajatus. Raha on tärkein kriteeri näissä asiossa jotka eivät ole vältämättömiä kunnan järjestettäviä asiota. Alotteen tekijä pitäsi osata tehdä rahoitus suunnitelmat ja laskelmat hankkeen kustannuksista.

Äänestä

• Aloittaja

on tuosta kirjoitti:

aivan realistinen ajatus. Raha on tärkein kriteeri näissä asiossa jotka eivät ole vältämättömiä kunnan järjestettäviä asiota. Alotteen tekijä pitäsi osata tehdä rahoitus suunnitelmat ja laskelmat hankkeen kustannuksista.

tehdä täysin kaupungin ja valtion rahoituksen turvin tälläisiä hankkeita,sillä Suomen ainoat GURLING-hallit ovat yksityisiä osakeyhtiöitä.

Äänestä

tehdä täysin kaupungin ja valtion rahoituksen turvin tälläisiä hankkeita,sillä Suomen ainoat GURLING-hallit ovat yksityisiä osakeyhtiöitä.

on tehty kunnalle siinä ei oo järkee.

Äänestä

on yksityistä porukkaa tulossa hankkeeseen. Varmaan tiedossa, koska täällä asiasta puhut ja aloitekin on tehty.

Äänestä

• Aloittaja

alotushan kirjoitti:

on tehty kunnalle siinä ei oo järkee.

oli myös tuon nykyisen jäähallin kohdalla,kun Esko toi kunnallisaloitteena valtuustoon ja siitä huolimatta se meni osakeyhtiö pohjalla.
    Niin miksei tässäkin voitais käyttää samaa periaatetta.

Äänestä

oli myös tuon nykyisen jäähallin kohdalla,kun Esko toi kunnallisaloitteena valtuustoon ja siitä huolimatta se meni osakeyhtiö pohjalla.
    Niin miksei tässäkin voitais käyttää samaa periaatetta.

aloituksia jos kerta tehdessä jo tiedetään mahdottomaksi. Eikö kannattas ensin selvittää se , että onko siihen sellaisia yrityksiä tai muita osakkaita lähdössä jotka voisi sen toteuttaa.

Äänestä

• Aloittaja

tehdä turhia kirjoitti:

aloituksia jos kerta tehdessä jo tiedetään mahdottomaksi. Eikö kannattas ensin selvittää se , että onko siihen sellaisia yrityksiä tai muita osakkaita lähdössä jotka voisi sen toteuttaa.

siipien kantavuutta.

Äänestä

• desavuu kirjoitti:

on yksityistä porukkaa tulossa hankkeeseen. Varmaan tiedossa, koska täällä asiasta puhut ja aloitekin on tehty.

terttu répo halusí saaha nimensä lehteen, siinä kaikki

Äänestä

• Aloittaja

rahoitusta mietitty kirjoitti:

terttu répo halusí saaha nimensä lehteen, siinä kaikki

heittäminen jo ärsyttää sinua.

Äänestä

heittäminen jo ärsyttää sinua.

ei saanu nimeään alotteeseen.

Äänestä

• Aloittaja

harmittaa kun kirjoitti:

ei saanu nimeään alotteeseen.

en voi saa nimeäni valtuustoaloitteeseen.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

aloite tiistaisessa valtuuston kokouksessa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu