Vaakanainen ja Skorpparimies? Onnistuuko suhde?

Kertokaa kokemuksianne please!

Moi, olen vaakanainen ja olen kiinnostunut yhdestä skorpionimiehestä... onkohan mitään mahdollisuuksia että suhteemme onnistuisi?

Ainakin minua pelottaa skorpionimiehen luonteessa mahdollisesti piilevä sairaalloinen mustasukkaisuus, piikittelevä teräväkielisyys ja pahantuulisuus.

Kertokaa kokemuksianne, te vaakanaiset joilla on ollut suhde skorpionimiehen kanssa (ja myös skorpionimiehet joilla vaakanaisen kanssa), kiitos!

14

2737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaakaNainen

      Olen vaakanainen ja seurustellut kahden eri skorpparimiehen kanssa, toinen minua muutaman vuoden nuorempi ja toinen lähes kymmenen vuotta vanhempi. Huomasin heillä samana piirteenä mustasukkaisuuden, omistamishalun, itsepäisyyden, temperamenttisuuden ja teräväkielisyyden. Suhde oli tulta ja jäätä molempien kanssa. Kun kaikki oli hyvin, elämä oli kuin ruusuilla tanssimista. Jos jokin meni pieleen, elämä oli helvettiä. Huomasin myös, että aina erimielisyyden tultua he kaivelivat vanhoja asioita ja vetelivät entisiä heiloja keskusteluihin tavalla tai toisella. Suhteet oli täynnä intohimoa molempien kanssa, niin hyvässä kuin pahassakin..

      Olen ollut nyt vuoden sinkkuna. Päätin, etten enää lähde yrittämään yhdenkään skorpionimiehen kanssa mitään. Voihan olla, ettei horoskooppimerkillä ole mitään tekemistä kokemuksieni kanssa mutta en silti lähde kolmatta kertaa siihen karuselliin..

      • Vaakamainen vaakanainen

        Olen myös seurustellut ja hengaillut useamman skorpparimiehen kanssa. Jotain siinä syvällisessä, tulimielisessä miehessä aina kiehtoo, uudelleen ja uudelleen. Seksi on aivan mahtavaa, mutta mutta.. Voi sitä mustasukkaisuuden, ahdasmielisyyden ja omistushalun määrää. Joka kerta on päättynyt suunnattomaan draamaan ja ahdistukseen. Ja kaikessa jääräpäisyydessään skorppari ei edes ymmärrä mitä tapahtuu. Rakastaminen ja omistaminen kun tuntuvat olevan skorpparille synonyymejä, toisin kuin vaakaihmiselle. Ei kiitos koskaan enää.


    • Nimetön

      Ja muutama vuosi sitten rakastuin intohimoisesti itseäni n.15-v. vanhempaan skopu-mieheen...
      Kukaan koskaan aikaisemmin ei ole herättnyt minussa vastaavia intohimoisia tuntemuksia.
      Menen täysin sekaisin hänen seurassaan, en osaa olla oma itseni...sanat sekoilee ym.
      Meillä on ollut upeaa yhdessä, tosin suhteemme on ajoittaista, silloin kuin hänelle sattuu sopimaan. On luonteeltaan tyypillinen skorpari. Kun jokin asia ei mene hänen milensä mukaan, ei ilmaise siihen syytä, osoittaa sen käyttäytymisellään (kiukkuilee monella tavalla). Minä taas tahtoisin selvittää kaiken puhumalla, mutta hän kieltäytyy vastaamasta, vaihtaa puheenaihetta tai osoittaa ettei asioiden selvittely kiinnosta häntä.
      Mustasukkaisuudenkin kestäisin, kun vaan tietäisin että siitä on kysymys.. ja siitä voisi puhua.
      On kyllä saanut minut niin "pistimeensä" että kipeää tekee... Ajattelen häntä lakkaamatta, vaikka välillä pitkiä aikoja kun hän hautautuu omiin oloihinsa eikä pidä mitään yhteyttä. Sitten kun ottaa yhteyttä, on kuin aurinko ja aivan syötävän ihana..
      Tätä vaan en ymmärrä, miksi en saa revittyä itseäni irti hänestä...vaikka kuinka päätän...johtuneekohan vaa`an kiltteydestä.

      Luulisin yhteiselämän skorpionin ja vaa`an välillä olevan aika myrskyistä...

      • vaakavain

        Olen täysin samaa mieltä "olen vaakanainen" kirjoituksen kanssa.. olen seurustellut skorpioni miehen kanssa ja se oli juuri tuollaista.. vieläkin ajattelen häntä lakkaamatta vaikka suhteestamme on jo jonkin aikaa.. seksi on todella intohimoista ollut aina.. silloinkin kun emme ole seurustellleet...


    • Ap.

      Kun luin noita kokemuksianne, alkoi tuntumaan siltä että kannattaakohan minun edes yrittää tuon skorpionimiehen kanssa mitään (hän vaikuttaa kyllä olevan erittäin kiinnostunut minusta)...

      Vaakanaisena tiedän että koen mustasukkaisuuden ja omistushaluisuuden erittäin ahdistavana, se rajoittaa vapauttani. En ole tottunut sellaiseen enkä hyväksy sellaista. Haluan myöskin aina keskustella asiat halki, en siedä puhumattomuutta erimielisyystilanteissa.

      Voi ei. Pitääkö mun nyt sanoa sille että "kiitti ei, kun sie oot skorppiooni"? :(

      • femaleVAAKA67

        itse saisin mahdollisuuden skopuni kanssa, niin yrittäisin ehdottomasti. Hän saa minut tuntemaan enemmän kaikkea kuin kukaan koskaan aikaisemmin. Mutta en saa tilaisuutta, koska tämä stoori on/ollut ja todennäköisesti tulee olemaankin yksipuolinen.

        Kovin voimakkaita tunteita tuntuu olevan vaa'an ja skopun välillä. :)

        Sinulle sanoisin, että älä päästä hyvää tilaisuutta käsistäsi. ;) Saatat katua ja jokaisessa ihmissuhteessa - horoskooppimerkistä riippumatta - on omat ongelmansa ja vastoinkäymisensä enkä niitä sinuna tässä vaiheessa murehtisi. Jos olet kiinnostunut skopustasi, niin anna palaa! Ja katso mitä se tuo tullessaan. ;)


      • Nimetön
        femaleVAAKA67 kirjoitti:

        itse saisin mahdollisuuden skopuni kanssa, niin yrittäisin ehdottomasti. Hän saa minut tuntemaan enemmän kaikkea kuin kukaan koskaan aikaisemmin. Mutta en saa tilaisuutta, koska tämä stoori on/ollut ja todennäköisesti tulee olemaankin yksipuolinen.

        Kovin voimakkaita tunteita tuntuu olevan vaa'an ja skopun välillä. :)

        Sinulle sanoisin, että älä päästä hyvää tilaisuutta käsistäsi. ;) Saatat katua ja jokaisessa ihmissuhteessa - horoskooppimerkistä riippumatta - on omat ongelmansa ja vastoinkäymisensä enkä niitä sinuna tässä vaiheessa murehtisi. Jos olet kiinnostunut skopustasi, niin anna palaa! Ja katso mitä se tuo tullessaan. ;)

        Olen vaaka nainen ja olen ollut yhdessä skorppion miehen kanssa jo 35v .Suhde on ollut haastava ,paljon on pitänyt joustaa.Mustasukkaisuutta ei ole ollut koko aikana.Kun minun mielestä on ollut jotain ongelmia,niin miehen mielestä niitä ei koskaan ole.Mutta jos ongelma on ,vaikka kaverilla ,niitä hän mieluusti ratkoo.Todella intohimoinen hän on.Myös seksi on tärkeää,sitä hän voi hakea muualtaki ,kuin kotoa.Mutta kaikenkaikkiaan on ollut rikas elämä hänen kanssa.


    • vaakaN80

      Itse olen elänyt avoliitossa 2,5 vuotta skorppari miehen kanssa. Hän on maailman kultaisin, kiltein ja huomaavaisin ihminen. Riitoja ja ilkeitä sanoja hän välttää viimeiseen asti.Seksuaalisesti taitaavat kyllä kaikki olla hieman vaakoja aktiivisempia:).
      Itse pelkäsin aloittaa suhdetta skorpparin kanssa, mutta tämä mies on kyllä kaikkea muuta kuin perinteinen skorppari.
      Ex suhde kaksosen kanssa sensijaan oli yhtä tappelua, mustasukkaisuutta ja draamaa täynnä. Joten sanoisin että anna palaa, ei kaikki ole samanlaisia.

      • sfaf

        kummallisesti käyttäytyvät nuo skorpionimiehet. Välillä haluavat nähdä ja välillä ottavat etäisyyttä jo näin tutustumisvaiheessa. Tämä vaaka ei taida tuommoista jaksaa. Pitää vissiin poistua kuvioista, en oikein usko että näin säätämällä alkanut suhde lähtee käyntiin.

        Vaikka mies on kyllä aikas ihana.


    • Ap.

      Nämä kokemuksenne suhteista skorpionimiesten kanssa tuntuvat olevan hyvin erilaisia, johtuisivatko nuo erot (esim. tuo skorpionin perusmustasukkaisuuden puuttuminen) sitten kuumerkeistä (tai nousumerkeistä)?

      Kuumerkkihän kuvaa tunne-elämää. Eli jos skorpparimiehellä on kuumerkki jossain "vaa'alle sopivassa" merkissä, suhde toimiikin hyvin?

      En ole kovin perehtynyt näihin kuumerkkeihin ja nouseviin merkkeihin, mutta olen kuitenkin jostain joskus lukenut että ihminen voi jopa usein muistuttaa luonteeltaan enemmän nousevassa merkissään tai kuumerkissään olevaa tähtimerkkiä.

      Tiedättekö te vaa'at joilla on ollut skopuihin suhteita näiden skorpionienne kuumerkkejä?

    • Huh!

      Sanoit jo kaiken. Skorppionin kanssa elämä on rankkaa. Seksipuolta löytyy,mutta muu on sitten eri juttu.Jos olet hissukka eikä sinulla ole omaa tahtoa ja kaikki sujuu miehesi mielen mukaan,onnistuu.Huh huh 30:n vuoden kokemuksella.

    • tytsy74

      Olen seurustellut kohta neljä vuotta skorpioni
      miehen kanssa, ja välillä hän on piikittelevä
      mutta ei mustasukkainen. Olenhan itsekin vähän päättämätön luonne. En tiedä kumpaan suuntaan vaaka
      kuppi kallistuu. Luulen että meillä on aika hyvin onnistunu.

    • Hanna

      Seurustelin skorpparin kanssa lyhyen ajan, ja minusta tuli pakkomielle ko. miehelle moneksi vuodeksi, vaikka olin lopettanut suhteen.
      Hän häiritsi elämääni naarmuttamalla autoani, murtautumalla asuntooni ja pelottelemmalla ystäviäni, jotta jäisin yksin, enkä saisi heiltä tukea. Hän oli henkisen väkivallan mestari. Olen tutustunut sattumoisin hänen yhteen toiseen entiseen tyttöystäväänsä, joka saa edelleen yli 10 vuoden jälkeen psykologilta ammattiapua, päästäkseen traumoistaan eroon.

      • ja toki huonoakin

        Eli, aivan ihanan hellä ja rakastava. Seksi ensiluokkaista, huumaavaa! Keskustelee, tekee jopa itse aloitteet. Mutta mustasukkainen, ei kestäisi yhtään yksin. Sanookin että jos menen ulos ystävien kanssa, niin se on loppu! Uskomatonta omistushalua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe