Mulla on tänään aika psykiatrian poliklinikalle, paikalla on ilmeisesti psykiatri ja psykologi. Aikaisemmin olen käynyt työterveyslääkärillä, joka teki masennusdiagnoosin ja aloitti lääkityksen. Ja laittoi myös lähetteen psykiatrian poliklinikalle.
Mitä psykiatrian poliklinikalla tapahtuu? Kyselläänkö "potilaalta" kaikenlaista, vai pitääkö itse vaan kertoa kaikki?? Pelottaa ettei ne ota tosissaan... :(
mitä psykiatrin vastaanotolla tapahtuu?
6
2887
Vastaukset
- ja kartoitetaan masennuksesi
syvyyttä,ja oikeita lääkkeitä sinulle.Juttelet miltä sinusta tuntuu,hyvin se menee usko
- pettymys
Minäkin kävin psykiatrin vastaanotolla ja se oli pettymys, koska siellä oli mukana ulkomaalainen opiskelija, enkä pystynyt keskittymään. Minä itkin ja juttelin ja psykiatri luki lähetteeni ja kertoi samalla sille opiskelijalle sen perusteella tietojani ja minä olin vain kolmas pyörä siinä tilanteessa. pikaisesti tehtiin masennustesti ja sain lääkkeet.Miten jonkun puolen tunnin aikana lääkäri voi tehdä diagnoosinsa ihmiselle,jota ei tunne? minä en henkilökohtaisesti oikein luottanut siihen lääkäriin. minusta tuollaiset tapaamiset pitäisi olla rauhallisia ilman ulkopuolisia ihmisiä ja jutella niinkuin ihminen toiselle. Minä toivon,että sinä saat paremman kohtelun osallesi.
Kaikkea hyvää sinulle, vielä tästä noustaan!- yxi
Mene sitten uudestaan vaikka samalle lääkärille. Kun tilaat ajan, sanot että haluat olla kahdestaan psykiatrin kanssa. Et halua kolmatta pyörää siihen.... Älä missään tapauksessa jätä hoitojasi kesken.
- pelokas2
Turhaan pelkäsin. Asiaani lähdettiin käymään läpi lähetteen pohjalta, ja psykiatri teki sitten välikysymyksiä. Juteltiin varmaan n. tunti, sain lisää sairauslomaa ja sovittiin jatkosta. Nyt on helpottunut olo, kun saan apua!
- että meni hyvin
Minulla on myös hyvin myönteiset kokemukset näistä käynneistä. Asetelma oli hyvin samanlainen, eli juttua oli lähetteen pohjalta helppo lähteä purkamaan. Seuraava käynti oli vieläkin helpompi, koska psykiatri tunsi jo taustani. Sain molemmilla kerroilla myös paljon hyviä vinkkejä tilanteeni omaehtoiseen käsittelyyn. Kaiken kaikkiaan erittäin hyödyllistä.
- minä vainnnn
Hei, minkäasteinen masennus sinulla oli? ja kysyikö tuo psykiatri sinulta että tarvitsetko sairaslomaa vai ehdottiko itse? Tehtiinkö testejä? Minulla on vähän sama tilanne ja pelkään että minua ei katsota tarpeeksi sairaaksi sairaslomaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693