Nään usein unta lehmistä, unessa voi olla yksi tai useampi lehmä muttei koskaan "laumoittain". Unissa on aina sama teema vaikka ovatkin joka kerta erilaisia ja tapahtuvat eri paikoissa. Unien tapahtumapaikat ovat maalla lehmien "luonnollisessa" ympäristössä, mutta useimmiten kumminkin kuvitteellisia eli en pysty herättyäni tunnistamaan paikkaa. Unien tapahtumat on AINA maatalousrakennusten sisällä.
Unien tapahtumapaikat ovat siis erilaisia, mutta teema sama: minä painin sarvipäisen lehmän kanssa. Juoksen lehmää karkuun rakennuksen sisällä, yritän sulkea lehmän jonkun oven taakse, pidän lehmän sarvista kiinni ja yritän estää sitä puskemasta päällään/ sarvilla minua. Olen aina vähän lehmää vahvempi ja nopeampi, mutta en kumminkaan koskaan täysin voitolla noissa tilanteissa (yleensä herään ennen sitä).
Näiden unien tunnelma on yleensä hvyin fyysinen ja vahva. Voisi verrata johonkin joukkuepeliin tai painiin; on hengästynyt olo, tönitään ja kahnataa, koko ajan pitä olla valppaana ja liikkeessä. Joskus noitten unien tunnelma voi olla myös hieman pelottava tai ahdistava.
Osaisiko joku kertoa mistä tässä voisi olla kyse? Mitä tuo lehmä symbolisoi entä sen lehmän kanssa painiminen? Olen jonkin verran ollut lehmien kanssa tekemisissä, mutta siitäkin alkaa olla jo kymmenen vuotta aikaa ja minä pidän lehmistä, enkä tosiaan pelkää niitä!
nään unta lehmistä
2
98
Vastaukset
- sanasta miestä, sarvista hä...
Millaista arkesi muuten on? Millaisten asioiden kanssa arkisin taistelet? Onko lähelläsi hankala naisihminen, tai vahva äiti?
- manzikki
Minulla on vahva äiti. Muutin pois kotoa yli 10 vuotta sitten, 16-vuotiaana, koska emme mahtuneet äidin kanssa "saman katon alle". Mut nuo on menneitä. Olemme nykyään kaksi aikuista naista, jotka tulevat hyvin juttuun keskenään. Eli ei siis ongelmia sillä rintamalla.
Onko tuo unieni lehmä anoppini?? En muista milloin aloin nähdä näitä unia, oliko se jo ennen mieheni tapaamista... Anoppi on hankala kaikille, ei vain minulle. Mutta ei olisi mikään ihme jos se tulisi uniinikin... :\
Arkisin taistelen hyvin arkisten asioden kanssa; töitten saamisen, lapsen saamisen, kodin kunnossa pitämisen...
Joku selitys näille unille olisi kiva saada, koska ne on toistunut vuosia. Kai ne jotain tarkoittaa vai tarkoittaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak802645- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 271425