jos pitää tuplahäät, ja kumpikin pari kutsuu sinut häihin, onko kummallekin ostettava lahja, vaikka olisikin vain toisen hääparin ystävä?
dublahäät
3
1107
Vastaukset
- hörinöpörinä
Eipä ole hajua moisesta, mutta itse kyllä ostaisin lahjan vain ystäväpariskunnalle. Ehkä kukkasia voisi harkia sitten toisille : )
- anni
Suomessa ei ole tapana viedä kukkia häihin!!!
Ap:lle: Mielestäni ei tarvitse viedä lahjaa vieraalle pariskunnalle. Toki voit varmaan tältä tutulta pariskunnalta kysäistä että pitäisikö toisellekin pariskunnalle ostaa jotain lahjaksi. Jos päädyt heille jotain ostamaan, se voi mielestäni hyvin olla jotain 10€ arvoista. - "ei kukkia"...
anni kirjoitti:
Suomessa ei ole tapana viedä kukkia häihin!!!
Ap:lle: Mielestäni ei tarvitse viedä lahjaa vieraalle pariskunnalle. Toki voit varmaan tältä tutulta pariskunnalta kysäistä että pitäisikö toisellekin pariskunnalle ostaa jotain lahjaksi. Jos päädyt heille jotain ostamaan, se voi mielestäni hyvin olla jotain 10€ arvoista.Onko sitten mielestäsi mukavampaa saada noin 10€:n arvoinen pilipali-rihkamalahja, vai kaunis kukkakimppu, kymmenellä eurolla voi löytää vaikka kuinka kauniin! Tottakai Suomessakin saa kukkia lahjaksi viedä mihin tahansa tilaisuuteen!
Muita vaihtoehtoja ovat tietenkin jokin mukava viherkasvi (niillä on myös symbolisia merkityksiä, muratilla esimerkiksi, olikohan se "liiton kestävyyttä" tms.) tai joku hyvä viinipullo, vähän juustoa ja suklaata koriin tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671