Kumman ostan sinisalon vai mp-asun gore-tex puvun

pauli

onko kokemusta kumpi parempi?

20

5194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mp-mies

      on itselläni Sinisalon kamppeet. Ne on edulliset hankkia mutta eivät pidä kovempaa vesisadetta. Jos nyt olisin hankkimassa asua niin hankkisin jonkun muun valmistajan. Kuivalla kelillä ja pienessä vesikuurossa niillä kyllä pärjää.

      • Dragg

        Puku ei todellakaan kestä kovaa vesisadetta...mutta taitaa monella valmistajalla olla samoja ongelmia?. Jossain lehdessä Bike ? oli muistaakseni kesän jälkeisessä numerossa pukutesti. Etsippä se jostain käsiisi


    • petteri peloton

      Älä hyvä mies osta kumpaakaan , eivät ole hinta tasoltaan kumpikaan edullisia verrattuna laatuun!
      Markkinoilla on tosi hyviä pukuja paljon halvemmallakin, kilpailu pelaa!
      Saat varmaan parhaan tuloksen kun käyt Helsingissä moottoripyörä 2007 messuilla, ne ovat avoinna 2-4.2 eli parin viikon päästä, sieltä olen itse ostanut jo kaksikin pukua, ensimmäinen meni lunastukseen kaatumisen jälkeen!
      Maksoin viime vuonna tosi laadukkaasta puvusta 235€ ja sain mukaan vielä hanskatkin, se oli joku esittelypuku ja hyvin on toiminut!

    • tuotteet

      Olen nähnyt mp-asujen uuden kuvaston, tyylikkäitä uutuuksia, ei mitään "pappamalleja". Jotenkin itsestäni tuntuu, että jos puvussa on ongelmia ja/tai puutteita niistä on helpompi narista ison valmistajan tuotekehityksen kanssa. Kuvastohan ei kerro laadukkuudesta. Sinisalon uusia malleja olen kurkkinut netistä. Varttuneimmilla kavereillani on mp asuja.Ovat tyytyväisijä.Itsekin pähkäilen ajoasuja, lähinnä kaupunkiin ja pikku pyrähdyksille maantielle...

      • ei vakuuta

        MP asun laatu ei vakuuta, paljon ongelmia, ei kunnon materiaaleja ja työn jälki mitä sattuu!


      • päälle
        ei vakuuta kirjoitti:

        MP asun laatu ei vakuuta, paljon ongelmia, ei kunnon materiaaleja ja työn jälki mitä sattuu!

        Mikä sitten Teidän mielestä pitäisi ostaa noin 550 eurolla, sillähän saa jo jonkin moiset ajovermeet. Ovatko Rukan asusteet pelkästään "sikariportaalle" vai on tosi että ovat laadukkaampi ja kulutukseltaan pitkäikäisempiä?


      • ei kannata
        päälle kirjoitti:

        Mikä sitten Teidän mielestä pitäisi ostaa noin 550 eurolla, sillähän saa jo jonkin moiset ajovermeet. Ovatko Rukan asusteet pelkästään "sikariportaalle" vai on tosi että ovat laadukkaampi ja kulutukseltaan pitkäikäisempiä?

        Minulla Sinisalon Tech puku ja kovassa sateessa syli märkä. En voi suositella.
        MP asuista ei omakohtaisia kokemuksia, mutta olen kuullut aika paljon negatiivista, varsinkin hanskoista.
        Ostin Yarde nimisestä paikasta Yoko merkkiset housut tarjouksesta (99e)ja ovat laadullisesti paljon paremmat kun em. puvut.
        Nykyäänhän Yoko on Scott tuotemerkillä myynnissä.
        Minä soitteleisin sinne Ylistaroon ja kyselisin viimeisiä Yoko pukuja (loppuvarasto menossa), ovat vielä 50-70% tarjouksessakin.


      • katso älä kadu
        ei kannata kirjoitti:

        Minulla Sinisalon Tech puku ja kovassa sateessa syli märkä. En voi suositella.
        MP asuista ei omakohtaisia kokemuksia, mutta olen kuullut aika paljon negatiivista, varsinkin hanskoista.
        Ostin Yarde nimisestä paikasta Yoko merkkiset housut tarjouksesta (99e)ja ovat laadullisesti paljon paremmat kun em. puvut.
        Nykyäänhän Yoko on Scott tuotemerkillä myynnissä.
        Minä soitteleisin sinne Ylistaroon ja kyselisin viimeisiä Yoko pukuja (loppuvarasto menossa), ovat vielä 50-70% tarjouksessakin.

        Yllä olevat turhanpäiväiset mainospätkät voi jättää omaan arvoonsa. Suomessa on nyt ostajan markkinat kauppiailla on varastossa enemmän asuja, kuin kahteen vuoteen maassa myydään. Joten kannattaa tutkailla laatua, hintoja on monenlaisia. Unohda kuitenkin Pakistanin poikien puvut.


      • vm.61
        katso älä kadu kirjoitti:

        Yllä olevat turhanpäiväiset mainospätkät voi jättää omaan arvoonsa. Suomessa on nyt ostajan markkinat kauppiailla on varastossa enemmän asuja, kuin kahteen vuoteen maassa myydään. Joten kannattaa tutkailla laatua, hintoja on monenlaisia. Unohda kuitenkin Pakistanin poikien puvut.

        Se tää sinisaloki teekee pukunsa ulkomailla,eli lapsi työvoimalla.Paitsi mittatilaus puvut ne tekee suomessa ite.


      • kantaa..
        vm.61 kirjoitti:

        Se tää sinisaloki teekee pukunsa ulkomailla,eli lapsi työvoimalla.Paitsi mittatilaus puvut ne tekee suomessa ite.

        Näihin täällä mainittuhin merkkeihin, mutta paljon saadaan tarjouksia valmistajilta Aasiasta. Ja brändin saa määrätä itse, jotkut pyytävät lähettämään mallin josta otetaan kopio.


    • valinnut

      VAI KATSELETKO MUITAKIN PUKUJA?

    • Milestone

      ...eri paketissa. Sitä paitsi kumpikaan ei valmista Gore-tex asuja. Osta Scott.

      • millaisia

        Kenellä komemusta ja tietämystä Scottin asusteista? itselleni hepreea, minkä hintaista löytyy??


      • laatua ostanut

        Taitaa tulla kaikki asut samoista pajoista. Tutki laatua ja kysele mitä hinnalla saat. Tonnilla ei taida saada, kuin kauniimman merkin.
        Asu ostetaan ajajan käyttöön.


      • valitsit?
        laatua ostanut kirjoitti:

        Taitaa tulla kaikki asut samoista pajoista. Tutki laatua ja kysele mitä hinnalla saat. Tonnilla ei taida saada, kuin kauniimman merkin.
        Asu ostetaan ajajan käyttöön.

        Ajattelin että 550 saisin tuulta ja sadetta pitävän asusteen, jota ei tarvitsisi vaihtaa heti toisena vuotena. Itse en pääse mp messuille tarlkastelamaan, joten olisin neuvoista kiitollinen. Entiset nahkaiset,kylmät.


    • goreakin kokeillut

      Ei taida kummankaan puku olla Goretexia. Mutta ei kai sillä ole väliä pääasia, että hinta laatusuhde on ok. Nyt kannattaa katsella asuja, koska tuotemerkkejä on kymmeniä on Pakistanin Bollywoodin asuja ja on eurooppalaisia ja on suomalaisiakin.

      • on suomessa tehty?

        Ei taida olla suomessa enään tekijöitä kun rukan asutkin tulee puolivalmisteina kiinasta portugaliin jossa ne viimeistellään ! Eipä silti suomessa osata enään edes ommella, jälki on siivottoman huonoa ja huolimatonta niissä vaatteissa mitä täällä tehdään!
        Itse ostin cordura puvun ja hinta oli 250€ ja hyvin on toiminut sen pari vuotta ja vajaan 30 tkm kilometriä mitä ehdin ajamaan parissa kesässä! Kunnon suojat on ja vuoret irtoaa ja en ole kastunut kertaakaan, istuu hyvin päällä ja on mieluisen tuntoinen! Miksi maksaa liikaa turhille organisaatioille jostain merkistä!


    • Hyvään tottunut

      Sinisalo on ehdottomasti parempi, hinta / laatusuhde erittäin hyvä.

    • kyselevä..

      onko mitään käryä mitä maksaisi naisten mp nahkatakki ja housut sinisalo merkkiä?

    • Made in China

      Katsokaapas pienestä lapusta sisäpuolelta missä maassa sinisalot on tehty?
      Aivan, siellähän ne missä Nokian puhelimetkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe