wanhojen jatkojen pukeutuminen?

tietämätön?

Elikkä siis, miten kuuluu pukeutua wanhojen tanssien jatkoille? juhlapuku?

5

13605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin

      jätettiin vanhojen puku päälle, kun lähdettiin ulos tanssien jälkeen. Käytiin syömässä ja sitten yhdellä. Tosin suurin osahan meistä oli alaikäisiä joten se rajoitti meidän menoa. Toiset varailevat joitain ravintoloita koko illaksi, jolloin puku voi tietty olla hankalampi, varsinkin vanteelliset, mutta se on myös koko homman juju!

      • julianne

        Oli siis Wanhojen bileet tietyssä paikassa (sinne tuli kaikkialta wanhoja), meillä oli samat mekot päällä näissä bileissä. Mutta sitte ku oltiin varattu mökki niin jotku vaihto vaatteet loppuyöks ja jotku meni samoilla aamuun asti. Mulla ainoastaan kengät vaihtu.


      • maiski
        julianne kirjoitti:

        Oli siis Wanhojen bileet tietyssä paikassa (sinne tuli kaikkialta wanhoja), meillä oli samat mekot päällä näissä bileissä. Mutta sitte ku oltiin varattu mökki niin jotku vaihto vaatteet loppuyöks ja jotku meni samoilla aamuun asti. Mulla ainoastaan kengät vaihtu.

        juu, meilläkin mentiin tanssien kanssa puvut päällä syömään. sitten oli wanhojen jatkot paikassa, joka oltiin varattu ja siellä sitten osa oli puvuissa ja osa oli sitten tavallisissa vaatteissa.
        itse ainakin vaihdoin tavalliset juhlavaatteet ylle ku en halunnu et kallis mekko menee rikki. :(


      • ity
        maiski kirjoitti:

        juu, meilläkin mentiin tanssien kanssa puvut päällä syömään. sitten oli wanhojen jatkot paikassa, joka oltiin varattu ja siellä sitten osa oli puvuissa ja osa oli sitten tavallisissa vaatteissa.
        itse ainakin vaihdoin tavalliset juhlavaatteet ylle ku en halunnu et kallis mekko menee rikki. :(

        Meillä oli jatkot hotellin yökerhossa, johon tuli myös muiden lukioiden wanhoja. Osalla oli vielä mekot päällä, mutta suurin osa oli pukeutunut bilevaatteisiin. Omia vanhojen jatkojani ajatellen luojalle kiitos etten mekkoa pitänyt jatkoilla, se olisi saanut kyytiä! :D Jatkoilta vielä jatkojen jatkoille kivasti baariin kun oli siistit bilevaatteet, kampaus ja meikki niin sisälle pääs heittämällä..! ;)


    • W86

      Meillä oli sellainen perinne, että pojat hoitivat kaikki jatkokuviot paikkavarauksineen jne. Me tytöt vain kävelimme bussiin, joka oli jatkoille siirtymistä varten tilattu. Siellä bussissa pojat sitoivat silmämme ja vasta sitten perillä siteet otettiin pois ja näimme, mikä oli jatkopaikka. Mekot päällä olimme, koska ei ollut tilaisuutta, missä vaihtaa pukua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe