Elikkä siis, miten kuuluu pukeutua wanhojen tanssien jatkoille? juhlapuku?
wanhojen jatkojen pukeutuminen?
5
12545
Vastaukset
- ainakin
jätettiin vanhojen puku päälle, kun lähdettiin ulos tanssien jälkeen. Käytiin syömässä ja sitten yhdellä. Tosin suurin osahan meistä oli alaikäisiä joten se rajoitti meidän menoa. Toiset varailevat joitain ravintoloita koko illaksi, jolloin puku voi tietty olla hankalampi, varsinkin vanteelliset, mutta se on myös koko homman juju!
- julianne
Oli siis Wanhojen bileet tietyssä paikassa (sinne tuli kaikkialta wanhoja), meillä oli samat mekot päällä näissä bileissä. Mutta sitte ku oltiin varattu mökki niin jotku vaihto vaatteet loppuyöks ja jotku meni samoilla aamuun asti. Mulla ainoastaan kengät vaihtu.
- maiski
julianne kirjoitti:
Oli siis Wanhojen bileet tietyssä paikassa (sinne tuli kaikkialta wanhoja), meillä oli samat mekot päällä näissä bileissä. Mutta sitte ku oltiin varattu mökki niin jotku vaihto vaatteet loppuyöks ja jotku meni samoilla aamuun asti. Mulla ainoastaan kengät vaihtu.
juu, meilläkin mentiin tanssien kanssa puvut päällä syömään. sitten oli wanhojen jatkot paikassa, joka oltiin varattu ja siellä sitten osa oli puvuissa ja osa oli sitten tavallisissa vaatteissa.
itse ainakin vaihdoin tavalliset juhlavaatteet ylle ku en halunnu et kallis mekko menee rikki. :( - ity
maiski kirjoitti:
juu, meilläkin mentiin tanssien kanssa puvut päällä syömään. sitten oli wanhojen jatkot paikassa, joka oltiin varattu ja siellä sitten osa oli puvuissa ja osa oli sitten tavallisissa vaatteissa.
itse ainakin vaihdoin tavalliset juhlavaatteet ylle ku en halunnu et kallis mekko menee rikki. :(Meillä oli jatkot hotellin yökerhossa, johon tuli myös muiden lukioiden wanhoja. Osalla oli vielä mekot päällä, mutta suurin osa oli pukeutunut bilevaatteisiin. Omia vanhojen jatkojani ajatellen luojalle kiitos etten mekkoa pitänyt jatkoilla, se olisi saanut kyytiä! :D Jatkoilta vielä jatkojen jatkoille kivasti baariin kun oli siistit bilevaatteet, kampaus ja meikki niin sisälle pääs heittämällä..! ;)
- W86
Meillä oli sellainen perinne, että pojat hoitivat kaikki jatkokuviot paikkavarauksineen jne. Me tytöt vain kävelimme bussiin, joka oli jatkoille siirtymistä varten tilattu. Siellä bussissa pojat sitoivat silmämme ja vasta sitten perillä siteet otettiin pois ja näimme, mikä oli jatkopaikka. Mekot päällä olimme, koska ei ollut tilaisuutta, missä vaihtaa pukua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244736- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483135- 542677
- 2062621
- 512609
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322410- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081549