viiva mahassa

tuleva äiti

Hei! Mulla on nyt loppu raskaudessa tullut pystysuora viiva mahaan. Muistelisin, että sanotaan, jos tulee viiva mahaan niin se on poika. Onko tietoa? Onko tämä vaan uskomuksia ja tuleeko viiva lähes kaikille vai yleensä pojan saaneille?

15

1601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo nyt ja viikkoja 11+5

en tiedä tuleeko kaikille..

• rv 38

Mulle tuli myös viime raskaudessa viiva vatsaan jo aika aikasin, n. rv 25 ja tyttö tuli. Nyt viiva tuli paljon myöhemmin, ehkä pari viikkoa sitten, mut ei oo tietoa kumpi tulee. Ihan jännä nähdä, onko tämäkin tyttö. En usko noihin uskomuksiin, ainakaan enää. =)

• viivasta

Viivat navan ylä- ja alapuolella molemmissa raskauksissa.Esikoinen on tyttö...mahtaisko masussakin oleskella tyttö...

• Äiti 0806
    • oli näin

-91 ja -94 pojat ja viiva vatsassa. -97 tyttö ja ei viivaa. Nyt ultran mukaan odotan tyttöä ja ainakaan vielä ei oo viivaa näkyny, rv 24 1.
      Joten saa nähdä :)

• Me Kaks

Luulin, että on todella harvinaista, että tyttöä odottaessa tulisi viiva, koska en ole sellaisia kokemuksia kuullut. Itselläni on viiva, joten tietenkin automaattisesti poikaa olen ajatellut :D Mutta mukavaa jos silti vielä mahdollisuus että olisikin rinsessa tuolla masussa. :) Nyt siis viikkoja 26 5

• pojista ei...

Niin, eli mulla ainokainen raskaus, jossa viiva tuli oli silloin kun sain ainokaisen tyttöni. Kolme muun raskauden aikana ei viivaa ja pojat kaikista tuloksena.

Nyt aika jännää odotella kun tuplat tulossa eikä ainakaan vielä ole viivaa näkynyt, huomenna vkot 20 0.

• tuli viiva

mutta huomasin sen vasta kun olin synnyttänyt ja nahka tullut kasaan takaisin.. oli niin hentoisen vaalean ruskea.. napaan asti vaan ja poika tuli

• ...

mulla tuli pojasta viiva.

• ...

Esikoista odottaessa sain viivan vatsaani. Navan alapuolelle. Poika tuli. Toinen lapseni on tyttö, ei viivaa. Kolmatta odotan (poika), mutta viivaa ei näy (rv30).

• kaisa76

mulla on se pigmenttijuova/viiva tullut jokaisessa raskaudessa. tosin kahdessa edellisessä oli heti alusta asti ja tosi vahva, molemmat tyttöjä. nyt tässä kolmannessa se ilmestyi kolmisen viikkoa sitten, viikkoja nyt 28 3

• mametsu68

...on mulla, ja poika tulossa.

• Lizzy*

Minulla tuo samainen viiva on ollut jo pari vuotta ennen kuin edes olin raskaana.

• mulla

Tulipa vaan mieleen että mulla toi pigmenttiviiva on ollu aina, nuoruudesta asti, raskaana tai ei.

• vaavi07

Edellinen oli tyttö ja viiva tuli, nytkin pitäisi olla tyttö tulossa, muttei viivaa ole tullut. Raskausviikkoja tänään 27 3.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      270
      14425
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      68
      7303
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      211
      7131
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      65
      5162
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      114
      4889
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      75
      4724
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      101
      4515
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      21
      4427
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      78
      4177
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      102
      3968
    Aihe