Voiko yleislääkäri

kirjoittaa

jotain lääkettä sosiaaliseen jännitykseen?? Vai minkä alan lääkärille varaisin ajan? Opiskeluihini tuntuu kuuluvan niin paljon itseilmaisua, puheita, esitelmiä ym. ym. että olen melkein valmis lopettamaan koulun kesken, ellen saa tähän jännitykseen jotain apua.

8

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kommentoija..

Psykiatri voisi olla se lääkäri, joka on eniten erikoistunut tuollaisiin tilanteisiin... Tietysti esim. psykologista (ei siis lääkäri) ja terapioista voi olla pidemmällä tähtäimellä apua, kuin psykiatrin tekemästä lääkemääräyksestä.

• minä vaan,

kyllä voi...ei muuta kun soittoa huomenna omalle terveysasemalle...ei sellasta "jännitystohtoria" ole olemassakaan....;P

• erinia

Yksi lääke jännitykseen ja ahdistuksiin voisi olla risolid,jota saa reseptillä.Kyllä yleislääkäri varmaan voi kirjoittaa.Se ei väsytä,vaan rentouttaa,tekee puheliaammaksi ja hieman virkistääkin.

• yleislääkärilin

lääkkeet sinulle kirjoittaa.

• aloittaja

Eli miten se nyt mahtaa olla... Sosiaalinen jännitys on muutenkin vaikea myöntää ja puhua siitä, niin menisin mieluusti yhdelle lääkärille, joka voisi minua auttaa. Oletko itse käynyt yleislääkärillä vai psykiatrilla?

• vastaanotolle

Kyllä se yleislääkäri voi lääkkeen kirjoittaa, mutta kyllä minä kääntyisin psykiatrin puoleen tuossa ongelmassa.

Pyykenlääkkeiden tuntemus ja käyttö on kuitenkin paaaaljon paremmin hanskassa psykiatreilla, joten älä hukkaa aikaasi yleislääkärille. Saat paremman avun psykiatrilta.

• bentzoihin

joten kyllä se saattaa väsyttää, eikä muutoinkaan ole ehkä paras jän.poistaja.
        Kokeile nyt ensin vaikka jtln beetasalpaajaa, mahd.jtkn rohdosvalmistetta (ne eivät ole kaalliita, esim. Valrian, jos ei auta, niin ei sitten auta,kokelu kannattaa.)
        Itselläni on käy.bentzo, alpratsolam, kauppan. mm-Xanor, sopii minulle, otettavaksi tarvittaessa.

• että,jotta

Omalta lääkäriltä saa nopeasti ja ehkä helpompi hakea lääkkeitä aluksi.
      Yleislääkärit ei välttämättä pitemmänpäälle ota hoitaakseen oireitasi,vaan kehottaa siirtymään kyseiseen sairauteen erikoistuneen lääkärin(psykiatrin)puoleen.

Psykiatri on paljon parempi vaihtoehto pidemmänpäälle,mutta voi olla suurempi kynnys mennä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe