oinasnainen&kalamies

kiinnostaa...

...hei, onko kellään tietoa tai omakohtaista kokemusta oinas ja kala parista, kiitos?

9

2743

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomu

      minäkin oinas ja koukussa kala mieheen.en tiedä ollaanko ystäviä vai onko muutakin.mun puolelta on mutta hän ei paljasta omia tunteita.itse olen kertonu mut hän ei reagoi juuri mitenkään.tekstareita ja soittoja.rivienvälistä voi lukea että jotain on

      • Aries

        Mäkin olen "tunnustanut" omat tunteeni, mutta hän ei millään lailla vastaa niihin suoranaisesti. Kun harvoin nähdään, hän ottaa tiukasti syleilyyn ja katsoo kauniisti, mutta verbaalisesti ei anna mitään varsinaista vastakaikua..
        Olen yrittänyt unohtaa koko tyypin, mutta aina kun yritän lopettaa koko jutun, hän tuntuu olevan sitä jotenkin vastaan? En oikein ymmärrä miks haluaa pitää mut????? On kuitenkin sanonut ettei halua mitään vakavaa, mutta jotain rivien välistä voi tulkita.... Apuva!


    • itsekala

      hei tää on oikeasti surkeimpia pareja tähtimerkeissä. mä olen
      itse kundi kala ja kaikkien oinasnaisten kanssa on huudettu
      ja hyvä ettei hakattu. juicekin oli oinaan kanssa ja lauloi:
      mies ei sietää voi entistä muijaa. itke ja unohda

      • luomu

        oiskohan syytä kattoo peiliin!!!!ei me oinaatkaan yksin riidellä aina tarvitaan kaksi.kaloista senverran että ne ei koskaan pistä asioita täysin lukkoon aina pitää olla mahdollisuus paeta tilanteesta


      • Kalamies
        luomu kirjoitti:

        oiskohan syytä kattoo peiliin!!!!ei me oinaatkaan yksin riidellä aina tarvitaan kaksi.kaloista senverran että ne ei koskaan pistä asioita täysin lukkoon aina pitää olla mahdollisuus paeta tilanteesta

        Niin kauan kun on mahdollisuus paeta niin kaikki on hyvin. Mitäpä sitä enää sitten sätkimään kun on "ansassa"? Sitten voi siirtyä uusiin haasteisiin.

        Ja oinaille on ihan sama kuka se toinen osapuoli on, hyvin yksipuoleisia riitelyt olivat :D

        Mutta seksi toimi kala-oinas jutussa loistavasti.


    • kala

      Mieheni on oinas ja itse olen kala jos haluat haastavan suhteen niin tästä saat!oinas on ihana,arvaamaton,rakastava ja erittäin seurallinen,mutta toinen puoli on "kylmä"ja laskelmoiva.Tämä suhde toimii siinä kuin joku muukin!!kala osaa käsitellä kyllä vaikeaakin suhdetta.Sen kun muistaa että me kaikki ollaan erinlaisia "horoskoopista välittämättä"annetaan tilaa elää ,rakastetaan toisia ja luotetaan.Meillä 32-vuotta yhteistä ja jatkuu..jatkuu.Älä katso merkkiä..katso ihmistä.

    • & kalat mies

      Ei toiminut kohdallani. Tämä kalat mies oli jo nuoresta iästään huolimatta ajautunut omaan suuruusharhaansa, illuusio maailmaansa, alkoholiin jne.jonne pakeni arjen ongelmiaan.
      Arjessa niitä ongelmia olikin, vähän joka saralla, työssä (alkoholin ja bilettämisen seurauksena) raha-asiat rempallaan... kimppakämppä, luottotiedot menneet, vippiä, kottia, pummilla matkustamista jne... jotka selkisivät hyvin pian minulle.

      Aloin asettamaan rajoja, tiukkoja rajoja, no, välinpitämättömyyshän siitä minua kohtaan seurasi. Asian hänelle ilmaistuani... miltä se minusta tuntui... seurasi uutta tuhdimpaa välinpitämättömyyttä, joka kuitenkin oli ristiriidassa SUURTEN lupausten, kauniiden sanojen kanssa. Se suhde loppui lyhyeen.
      Kalat mies oli kuin ei olisi ollut tältä planeetalta!

    • joo,ei oikee

      sovi t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

    • kigf l

      kyllä on. yli 8 vuotta yhteiseloa takana 2-v naimisisa 7,5-v kihloissa. Välillä ihan helvettiä, mutta kuitenkin harmoonista, tunteikasta ja onnellista elämää

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe