Eli energiajuoma tölkkejä alotellut keräileen...jos jollain sellaisia löytyy (ei näitä perus battery,red bull jne) niin mielelläni lahjoituksia ottaisin vastaan,tai jopa maksaisin jos on erikoisia...
Sanoin vinkkejä otetaan vastaan Suomalaisista kaupoista mistä bongailtu myytävänä vähemmän tunnettuja energiajuoma tölkkejä...
KIITOS etukäteen ASIALLISISTA vastauksista :)
Energiajuoma tölkkejä ?
38
5231
Vastaukset
- .....
XTC energia juoma tölkkejä myynnissä.
Itsestäni se oli aika erikoinen- -battery-
juu noita XTC on myös täällä päin myynnissä.Mut kiitoksia silti...
- heti koukussa
Juu kävin maistamassa kyseisiä energiajuomia,
ja punanen kirsikka oli mulle liian makea,mutta se vihreä sitruuna sai minut koukkuun.parasta energiajuomaa mitä olen itse maistanut! ja helvetin nätit tölkit,nyt on kirjahyllyssä rivi tyjiä xtc tölkkejä,hyvin loistaa pimeässä :D - on nimeltää
kauppakeskus kristiinan k-marketti
- masi
Multa löytyy vähän jotain outoja ja vanhoja energiajuoma tölkkejä.
saat halvalla koska haluan päästä niistä eroon.
lähetän sulle sähköpostissa kuvia jos saan e-mail osoitteesi.- ...
Mäkin keräilin niitä noin kymmenkunta vuotta sitten. Taisin saada kokoon lähes 30 erilaista. Voin kattoa kun meen käymään tuolla kotopuolessa, josko löytyis.
- ei keräilijä
... kirjoitti:
Mäkin keräilin niitä noin kymmenkunta vuotta sitten. Taisin saada kokoon lähes 30 erilaista. Voin kattoa kun meen käymään tuolla kotopuolessa, josko löytyis.
Itse en keräile mutta hyllyssä on saksasta saatu AMG Mercedes DTM -energiajuomatölkki (ultimate performance). kai lisäksi huomasit kun ärrällä oli RedDevil, MikaHäkkinen edition erä taannoin myynnissä---
Myös lidlistä löytyy..... - tomppa
ei keräilijä kirjoitti:
Itse en keräile mutta hyllyssä on saksasta saatu AMG Mercedes DTM -energiajuomatölkki (ultimate performance). kai lisäksi huomasit kun ärrällä oli RedDevil, MikaHäkkinen edition erä taannoin myynnissä---
Myös lidlistä löytyy.....linkka mulle sähköpostiin [email protected] jos myyt noita tölkkejä
- SHARK_Energy_Drink
Kans keräilen energiajuoma tölkkejä/pulloja ja on tällä hetkellä 82 tölkkiä. Oon keränny nyt noin vuoden ja parhaimman makuista on tavallinen Shark, joka on siinä lasi pullos..
- kuulin
kuulin et shark on otettu pois myynnist jostaa paikoist, ku on saanu huonoa palautetta (sekoittaa vatsatn tms.)no ainaki sit tölkeist tulee harvinaisia. must noi kaikki energiajuomat joutas pois suomest, kyllä se kahvi riittää.
- -burn
kuulin kirjoitti:
kuulin et shark on otettu pois myynnist jostaa paikoist, ku on saanu huonoa palautetta (sekoittaa vatsatn tms.)no ainaki sit tölkeist tulee harvinaisia. must noi kaikki energiajuomat joutas pois suomest, kyllä se kahvi riittää.
eh he hee mä oon keräilly kesästä lähtien ja mul on 122 erillaista. kyl kaikista parasta on se uus burn nam :P
- keräiliä
-burn kirjoitti:
eh he hee mä oon keräilly kesästä lähtien ja mul on 122 erillaista. kyl kaikista parasta on se uus burn nam :P
Saako suomesta burnii jos saa ni mistä?!
- HyväVeli aina
keräiliä kirjoitti:
tuota xtc energiajuomaa myy rovaniemellä hovimäki
hinta aivan hullu 24prk 10euroa. - burn4life
keräiliä kirjoitti:
ostin just ite 4tölkkiä burnia Marokosta. kuulin kavereilta huhuja että muka trajoustalossa myytäisiin, mutta en usko enkä ole vaivautunut käymään siellä.
- ....
Tallinnasta löytyy erikoisia energiajuomia
esim.Dynamite,Starter ja Dark dog - KingOsq
Keräilen itekki näitä ja on yli 210 tölkkiä ja 60 pulleroo ja joka päivä tulee lisää kaiken näköstä erilaisii on Rodeo, Monster energy, Monster energy ripper, Spam, Batman energy, red bull, euroshopper, mad-croc , mad-croc light , Kaikki rockstars:it, kaikki battery myös poistuneet, MiXXed Up, ED:t , XL:ät, Thunder energy, tehot, Dynamited, R-20 ja kaikkee muuta jaksa luetella D:
- spuqe
Kingosq myy sun tölkit tarjoon hyvi!!
- spuqe
Hei kingosq myy tölkkis mulle,tarjoon hyvi!!
- Z
Ainakin Helsingissä Behnford'silla myydään amerikkalaisia/englantilaisia energiajuomia..
- s.siren
tampereella särkäniemen lähellä oleva teboil:Siellä myydään contacia
- energia_juoma_tölkki
s.siren kirjoitti:
tampereella särkäniemen lähellä oleva teboil:Siellä myydään contacia
Kulkeeko energiajuomafanitus yhdessä yhdyssanavirheiden kanssa? Tämän ketjun perusteella kyllä.
- tölkkipuute
myykää mulle energy tölkkejä
- Muahahahaa
Voisin ostaa sulta kaikki tölkit 5c kappale ;D
- spuqe
Myykää mulle tölkit jos ette enää keräile, voin tarjota hyvi!
- kaiikki myynissä
mul löytyy tämmösii joita sain joskus
flaming moe energy drink
Lightding bolt
Cherry pop
Duff energy drink
DonkeyKong
Quarana 4erillaist
Shark
Nos
Hype
Nerd
DragonBallZ
Blue Frog
Bomba
Mountain dew Energy(energia juoma)
Powerfull
Jolt cola energy drink
Poweforse
Four
Xs
tossa jotain tarjouksia tähä- spuqe
Laitaha kuvia, kiinnostaa!!
- spuqe
spuqe kirjoitti:
Laitaha kuvia, kiinnostaa!!
Missä päin asut, oisko 5e? et saa kumminkaan suomesta rahaa noista...
- Samalllllllla
kyl ihan netistä googlettamalla löytyy kuvia kaikista
Ja siis sul on yks parhaist tarjouksista mutta kyselen amerikastakin ku useimmat on limited editioneja jotkut jenkit miks ei vaikka ruotsalaiset maksaa ehkä kuitenkin pikkasen paremmin mut sut pistän korvan taakse - spuqe
Missä päin asut?
- spuqe
Jos 10e ja tulisin hakemaa kuha kertoisit missä päin asut?
- Shark0001111
Mulla olis Shark Energy shot pieni lasi pullo myydään suomessa englantilaisessa kaupassa ! :D
- failman
keräilen mulla on jalkapallo kisojen tölkki mitä on tehty 10 000kpl
- burn.energyyy
Tietääkö kukaan että saako burnia tai mitää muita ulkomaalaisia energiajuomia mistää verkkokaupasta (missä ei maksa toimituskulut 5000e)
- orees
Mulla löytyy myynnissä n.2-3 sataa erillaista tölkkiä amerikasta ja euroopasta. Pelkkiä battery tölkkejä taitaa olla yli 50 erillaista? ja jopa 1mk pantilla varustettu.. Mailaa [email protected]
- myyjä222
Voin myydä Burn energiajuoma tölkin jos joku haluaa.
- Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Voisin ostaa tölkkejä suht halvalla
- juhaaasd
mul ois
- juhaaasd
mul ois myynnissä tyyliin uloskantohintaan (20€) n. 300 erilaist ympäri maailmaa kerättyy tölkkiä. ei enää muuton jälkee jaksakkaa asentaa seinälle :D
laittakaa viestii tänne jos kiinnostuneit, tsekkailen välil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067