Energiajuoma tölkkejä ?

-battery-

Eli energiajuoma tölkkejä alotellut keräileen...jos jollain sellaisia löytyy (ei näitä perus battery,red bull jne) niin mielelläni lahjoituksia ottaisin vastaan,tai jopa maksaisin jos on erikoisia...

Sanoin vinkkejä otetaan vastaan Suomalaisista kaupoista mistä bongailtu myytävänä vähemmän tunnettuja energiajuoma tölkkejä...

KIITOS etukäteen ASIALLISISTA vastauksista :)

38

5043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      XTC energia juoma tölkkejä myynnissä.

      Itsestäni se oli aika erikoinen

      • -battery-

        juu noita XTC on myös täällä päin myynnissä.Mut kiitoksia silti...


      • heti koukussa

        Juu kävin maistamassa kyseisiä energiajuomia,
        ja punanen kirsikka oli mulle liian makea,mutta se vihreä sitruuna sai minut koukkuun.parasta energiajuomaa mitä olen itse maistanut! ja helvetin nätit tölkit,nyt on kirjahyllyssä rivi tyjiä xtc tölkkejä,hyvin loistaa pimeässä :D


      • on nimeltää

        kauppakeskus kristiinan k-marketti


    • masi

      Multa löytyy vähän jotain outoja ja vanhoja energiajuoma tölkkejä.
      saat halvalla koska haluan päästä niistä eroon.
      lähetän sulle sähköpostissa kuvia jos saan e-mail osoitteesi.

      • ...

        Mäkin keräilin niitä noin kymmenkunta vuotta sitten. Taisin saada kokoon lähes 30 erilaista. Voin kattoa kun meen käymään tuolla kotopuolessa, josko löytyis.


      • ei keräilijä
        ... kirjoitti:

        Mäkin keräilin niitä noin kymmenkunta vuotta sitten. Taisin saada kokoon lähes 30 erilaista. Voin kattoa kun meen käymään tuolla kotopuolessa, josko löytyis.

        Itse en keräile mutta hyllyssä on saksasta saatu AMG Mercedes DTM -energiajuomatölkki (ultimate performance). kai lisäksi huomasit kun ärrällä oli RedDevil, MikaHäkkinen edition erä taannoin myynnissä---
        Myös lidlistä löytyy.....


      • tomppa
        ei keräilijä kirjoitti:

        Itse en keräile mutta hyllyssä on saksasta saatu AMG Mercedes DTM -energiajuomatölkki (ultimate performance). kai lisäksi huomasit kun ärrällä oli RedDevil, MikaHäkkinen edition erä taannoin myynnissä---
        Myös lidlistä löytyy.....

        linkka mulle sähköpostiin [email protected] jos myyt noita tölkkejä


    • SHARK_Energy_Drink

      Kans keräilen energiajuoma tölkkejä/pulloja ja on tällä hetkellä 82 tölkkiä. Oon keränny nyt noin vuoden ja parhaimman makuista on tavallinen Shark, joka on siinä lasi pullos..

      • kuulin

        kuulin et shark on otettu pois myynnist jostaa paikoist, ku on saanu huonoa palautetta (sekoittaa vatsatn tms.)no ainaki sit tölkeist tulee harvinaisia. must noi kaikki energiajuomat joutas pois suomest, kyllä se kahvi riittää.


      • -burn
        kuulin kirjoitti:

        kuulin et shark on otettu pois myynnist jostaa paikoist, ku on saanu huonoa palautetta (sekoittaa vatsatn tms.)no ainaki sit tölkeist tulee harvinaisia. must noi kaikki energiajuomat joutas pois suomest, kyllä se kahvi riittää.

        eh he hee mä oon keräilly kesästä lähtien ja mul on 122 erillaista. kyl kaikista parasta on se uus burn nam :P


      • keräiliä
        -burn kirjoitti:

        eh he hee mä oon keräilly kesästä lähtien ja mul on 122 erillaista. kyl kaikista parasta on se uus burn nam :P

        Saako suomesta burnii jos saa ni mistä?!


      • HyväVeli aina
        keräiliä kirjoitti:

        Saako suomesta burnii jos saa ni mistä?!

        tuota xtc energiajuomaa myy rovaniemellä hovimäki
        hinta aivan hullu 24prk 10euroa.


      • burn4life
        keräiliä kirjoitti:

        Saako suomesta burnii jos saa ni mistä?!

        ostin just ite 4tölkkiä burnia Marokosta. kuulin kavereilta huhuja että muka trajoustalossa myytäisiin, mutta en usko enkä ole vaivautunut käymään siellä.


    • ....

      Tallinnasta löytyy erikoisia energiajuomia

      esim.Dynamite,Starter ja Dark dog

    • KingOsq

      Keräilen itekki näitä ja on yli 210 tölkkiä ja 60 pulleroo ja joka päivä tulee lisää kaiken näköstä erilaisii on Rodeo, Monster energy, Monster energy ripper, Spam, Batman energy, red bull, euroshopper, mad-croc , mad-croc light , Kaikki rockstars:it, kaikki battery myös poistuneet, MiXXed Up, ED:t , XL:ät, Thunder energy, tehot, Dynamited, R-20 ja kaikkee muuta jaksa luetella D:

      • spuqe

        Kingosq myy sun tölkit tarjoon hyvi!!


      • spuqe

        Hei kingosq myy tölkkis mulle,tarjoon hyvi!!


    • Z

      Ainakin Helsingissä Behnford'silla myydään amerikkalaisia/englantilaisia energiajuomia..

      • s.siren

        tampereella särkäniemen lähellä oleva teboil:Siellä myydään contacia


      • energia_juoma_tölkki
        s.siren kirjoitti:

        tampereella särkäniemen lähellä oleva teboil:Siellä myydään contacia

        Kulkeeko energiajuomafanitus yhdessä yhdyssanavirheiden kanssa? Tämän ketjun perusteella kyllä.


    • tölkkipuute

      myykää mulle energy tölkkejä

    • Muahahahaa

      Voisin ostaa sulta kaikki tölkit 5c kappale ;D

    • spuqe

      Myykää mulle tölkit jos ette enää keräile, voin tarjota hyvi!

    • kaiikki myynissä

      mul löytyy tämmösii joita sain joskus
      flaming moe energy drink
      Lightding bolt
      Cherry pop
      Duff energy drink
      DonkeyKong
      Quarana 4erillaist
      Shark
      Nos
      Hype
      Nerd
      DragonBallZ
      Blue Frog
      Bomba
      Mountain dew Energy(energia juoma)
      Powerfull
      Jolt cola energy drink
      Poweforse
      Four
      Xs

      tossa jotain tarjouksia tähä

      • spuqe

        Laitaha kuvia, kiinnostaa!!


      • spuqe
        spuqe kirjoitti:

        Laitaha kuvia, kiinnostaa!!

        Missä päin asut, oisko 5e? et saa kumminkaan suomesta rahaa noista...


    • Samalllllllla

      kyl ihan netistä googlettamalla löytyy kuvia kaikista


      Ja siis sul on yks parhaist tarjouksista mutta kyselen amerikastakin ku useimmat on limited editioneja jotkut jenkit miks ei vaikka ruotsalaiset maksaa ehkä kuitenkin pikkasen paremmin mut sut pistän korvan taakse

    • spuqe

      Missä päin asut?

    • spuqe

      Jos 10e ja tulisin hakemaa kuha kertoisit missä päin asut?

    • Shark0001111

      Mulla olis Shark Energy shot pieni lasi pullo myydään suomessa englantilaisessa kaupassa ! :D

    • failman

      keräilen mulla on jalkapallo kisojen tölkki mitä on tehty 10 000kpl

    • burn.energyyy

      Tietääkö kukaan että saako burnia tai mitää muita ulkomaalaisia energiajuomia mistää verkkokaupasta (missä ei maksa toimituskulut 5000e)

      • orees

        Mulla löytyy myynnissä n.2-3 sataa erillaista tölkkiä amerikasta ja euroopasta. Pelkkiä battery tölkkejä taitaa olla yli 50 erillaista? ja jopa 1mk pantilla varustettu.. Mailaa [email protected]


    • myyjä222

      Voin myydä Burn energiajuoma tölkin jos joku haluaa.

    • Okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Voisin ostaa tölkkejä suht halvalla

      • juhaaasd

        mul ois


    • juhaaasd

      mul ois myynnissä tyyliin uloskantohintaan (20€) n. 300 erilaist ympäri maailmaa kerättyy tölkkiä. ei enää muuton jälkee jaksakkaa asentaa seinälle :D
      laittakaa viestii tänne jos kiinnostuneit, tsekkailen välil

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe