Yllättävää

Taavi

Tänään tuli radiosta tango nimeltään yksin (Uno) Tangon sovitus oli hieno, mutta mikä hienointa kaunis ja komeaääninen mieslaulaja joka laulun esitti oli todella upea. Parasta tangolaulua mitä olen kuullut. Laulusta välittyi jotenkin aito, laulun tekstiä ja musiikkia myötäilevä hieno tulkinta. Yllätykseni oli suuri kun sanottiin laulajan olleen Jorma Hynninen. Onko hän levyttänyt enemmänkin tangoja, tietäisikö joku? Esitys oli upea, parasta tangolaulua mitä olen kuullut. Ja olen kuullut paljon- olen tangon ystävä ja käyn joka kesä Seinäjoella.

7

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tanne

      Jorma Hynnisen tangolevyn nimi on Hurmio. Markku Johanssonin sovitukset. Johansson on kehunut Hynnisen laulua sanoen sen olevan ylittämätöntä laulua. Minulla on tuo levy ja suosittelen sitä muillekin.

    • *********

      Suutari pysyköön lestissään. Hynninen sopii paremmin laulelmiin ja klassiseen. Tango ei taivu oikein luonnikkaasti hänen laulutyylillään.

      • joosef

        Samaa mieltä olen. Hynnisen tangon laulamisesta ei oikein tiedä rupeaako hän oksentamaan vai laulamaan, vai onko kyseessä vain äänivarojen esittely tai oopperalaulutekniikan oppiesitys. Toivotonta kurttuotsaista melkeinpä mölinää. Mahtavan pömpöösit ja raskaat Markku Johanssonnin sovituksetkin ovat ehkä teknisesti hyviä, mutta ikäviä kuunnella. Kaksi loistavaa muusikkoa tekivät poikkeaman väärälle alueelle!.

        Sopii muuten vain yhtenä esimerkkinä vertailla Hynnisen/Johanssonnin Tango Poesieta Olavi Virran/ George.de Godzinskyn 50-luvulla tekemään vastaavaan. Edellisessä vain esitetään ja se on kuin Vuorisaarna, mutta jälkimmäisessä Virta oikeasti LAULAA rakastetulle ihailun kohteelle ja orkesterin osuus on kevyehkö ja tunnelman mukainen.

        No- tykätköön kukin mistä haluaa. Tämä nyt oli vain minun mielipiteeni, Mutta kuten sanottu suutarin olisi parasta pysyä lestinsä ääressä. Se on musiikissakin todistettu monta kertaa ennen nyt puheen olevaa.


    • uggo

      Hynnisellä on rahahuolia kun pitää tangoa laulaa. annetaan se ammattilaisille. ooppera maksaa niin paljon meille veronmaksajille, että Päivi Lipponen repisi köyhänä silmät päästä paavoltansa!

      • Tenkari

        Kyllä tango istuu loistavasti Hynniselle. Hänellä on poikkeuksellinen tulkintataito joka lähtee tekstistä ja musiikista. Hän on todella paneutunut asiaan. Markku Johanssonkaan ei turhaan kehu ellei asia ole niin. Hieno levy.


      • mieltä
        Tenkari kirjoitti:

        Kyllä tango istuu loistavasti Hynniselle. Hänellä on poikkeuksellinen tulkintataito joka lähtee tekstistä ja musiikista. Hän on todella paneutunut asiaan. Markku Johanssonkaan ei turhaan kehu ellei asia ole niin. Hieno levy.

        En ole kenenkään kuullut laulavan tangoja niin hyvin kuin Jorma Hynninen. Hyvin jalolla, miehekkäällä tavalla laulaen. Hänellä on erittäin kaunisvärinen ääni.


      • vie Hurmioon
        mieltä kirjoitti:

        En ole kenenkään kuullut laulavan tangoja niin hyvin kuin Jorma Hynninen. Hyvin jalolla, miehekkäällä tavalla laulaen. Hänellä on erittäin kaunisvärinen ääni.

        Hynnisen levy on uskomaton.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe