sisko ja sen mies

Wilhard

Olen ollut siskoni kanssa aina hyvin läheinen ja muistan joskus teini-iässä
jopa tirkistelleeni siskoni touhuja nähdäkseni hänet vähissä vaatteissa tai jopa ihan alasti ,
mikä kaiketi oli aika normaalia siinä iässä.
Sisko oli nuorena todellinen joka pojan unelma ja kundit kuolasi sen perään.

Eikä se vieläkään nelikymppisenä hassumpi ole. Pitkähkö , kurvikas , tumma,
kiinteä rintainen ja kurvikas nainen.
Oma puolisoni on paljon saman tyyppinen vartaloltaan ja myös todellinen kaunotar
muutenkin.

Olimme päätäneet järjestää vaimoni kanssa tuttavillemme kivan illan , hyvän ruuan ja
juoman kera . Jouduimme kutsumaaan heitä useammassa erässä kun koko tuttava ja
kaveri piiri ei kerralla olisi mahtunut.

Eräänä perjantaina sitten kutsuimme siskoni ja hanen miehensä ja koska he olivat sen
verran kaukaa että joutuivat yöpymään niin emme kutsuneet muita.

Sisko Tiina ja miehensä Matti saapuivat illansuussa. Taas kerran huomasin miten
näyttävä nainen siskoni Tiina oli.
Otimme tervetuliais drinkit ja me Matin kanssa vielä yhdet terävätkin ennen saunaan menoa.
Olin huomannut eri tilaisuuksissa että Matti tanssitteli vaimoani ahkeraan ja oli
ehkä pikkuisen ihastunut vaimooni.
Olin joskus kiusannut vaimoani siita ja olinpa joskus kuumina hetkinä kuiskinut hänen korvaansa miten minua kiihoitti ajatus nähdä Matti naimassa häntä.

Menimme Matin kanssa saunaan huurteiset olut pullot mukanamme
Siellä lauteilla Matti taas äityi kehumaan miten vaimoni Marjut vain kaunistuu
vanhetessaan johon vastasin että eipä tuo sinunkaan vaimosi ole yhtään hullumpi
hänkään vaikka siskostani sanonkin.

Hyvässä hoidossa ollut, kehuin Matille. Kilistelimme vaimoillemme.

Saunottuamme pukeuduimme ja liityimme vaimojemme seuraan. Herkullinen ruuan
tuoksu leijaili huoneissa kunnes vaimoni sitten pyysi meitä syömään.
Nautimme ihanan illallisen hyvän viinin kera. Mitä tyhjemmäksi viinipullo ja toinenkin
vajeni , sitä iloisemmaksi puheensorina kävi.
Lopuksi nautimme tuoksuvat kahvit ja sen kera konjakit.
Jatkoimme illanistujaisia drinkkejä nauttien ja keskustelun lomassa musiikkia kuunnellen.
Jossain vaiheessaa sitten siirryimme tanssimusiikkiin ja tansimme muutaman kappaleen
vaihdellen partnereita.

Yleisen humalatilan lisääntyessä myös puheet kävivät rohkeammaksi.

Tansimme sitten taas kerran niin että minä tanssin siskoni kanssa ja Matti Marjutin kanssa.
Näin miten vaimoni keikutteli lanteitaan Matin lantiota vasten painauteuen.
Vaimoni vilkaisi minua ja iski silmää. Tiesin että hän kiusasi tahallaan Mattia.

Huomasin miten Matin kädet laskeutuivat vaimoni takamukselle jolloin kuiskasin siskoni korvaan ” ”Taitaa tuo miehesi käydä lämpimänä tuohon Marjutiin”.
Näin että sisko meinasi sanoa jotain miehelleen jolloin kuiskasin siskolleni
uudelleen ” Anna olla , näyttää se Marjutkin nauttivan tuosta”

Tunsin miten siskoni vartalo painautui vasten omaani ja näin miten hän vilkuili melko taajaan miehensä tekemisiä.
Matti näkyi kourivan yhä rohkeammin vaimoni pakaroita eikä vaimoni millään muotoa tuntunut olevan pahoillaan olevan moisesta.
Jostain syystä tunsin selvää kiihoittumista ja tunsin miten kaluni värähteli ja paisui siskoni reittä vasten.

Yht’äkkiä Tiina käänsi katseensa kasvoihini ja kuiskasi ” Jestas , se kiihoitta sinuakin…. ”
Humala suhisi aivoissani kun puristin siskoani voimakkaasti itseäni vasten ja kuiskasin hänen korvaansa ” annetaanko niiden naida keskenään, minä en ole ainakaan vastaan”
Sisko hieroi reittään kaluani vasten ja kuiskasi nauraen ” On siinä mulla veli , haluaa vieraan mie
hen naivan vaimoaan ja ei kai minullakaan sitä vastaan ole jos Marjut suostuu”
                  
Kappale päättyi ja istuimme sohvalle taas kilistelemään. Vaimoni lähti keittiöön ja minä hetken kuluttua perässä. Siellä supatin vaimoni korvaan ” Haluaisit sinä naida Matin kanssa ” samalla painaen edelleen kiihoittuneen kaluni hänen pyllyään vasten. ”Ja ei Tiinallakaan ole sitä mitään vastaan jos haluut” lisäsin
”Voi olla ja mistä tiedät että Tiina ei tule mustasukkaseksi ”
”No , kun mä kysyin siltä äsken tanssiessa ” vastasin
” Ai silleen…..” vaimo supatti ja muiskautti suukon suulleni. ” Palataampas vieraiden seuraan”.

Tanssimme välillä puolisoidemme kanssa ja otimme sen päälle taas pienet. Jokainen alkoi olla enemmän tai vähemmän huppelissa.
Sitten stereoista alkoi kuulua ihanaa hidasta tunnelma musiikkia.
Matti ojensi kätensä vaimolleni samalla minulle virnistäen. Nyökkäsin ja sanoin ” Siitä vaan ”
pyysin myös Tiinan tanssiin.
Molempien parien vartalot painautuivat tiukasti toisiaan vastaan.. En tosiaan ollut ajatellut siskoani
seksuaalisesti mutta ehkä odottavasta tilanteesta johtuen tunsin miten kaluni taas alkoi seisomaan siskoni reittä vasten.
Matti oli taas jo vauhdissa ja näin miten Matin toinen käsi kävi vaimoni hameen alla kun Matti luuli että emme katsoneet.

Yllätyksekseni tunsin miten siskoni oli muuttanut tanssia-asentoaan sen verran että tunsin selvästi miten hänen häpykumpunsa painautui hieroen housuissa jököttävää kaluani vasten
Vilkaisin Tiinan kasvoja ja näin hänen kauniit kasvonsa ja sädehtivät silmänsä ja kuulin hänen kuiskaavan ” Se seisoo taas….”

Samalla ajatus iskeytyi mieleeni kuin salama kirkkaalta taivaalta ” Hitto vie , minähän olen ihan kuumana omaan siskooni ” vaikka hänelle sanoinkin ” Vihjaisin Marjutille että voi naida Matin kanssa jos haluaa ja mua kiihoittaa se niin helkkaristi ”
”Eikö mikään muu” sisko kysyi , ”minusta kun tuntuu niin mukavalta tuo jököttävä pikkuveitikkasi ja minäkin sanoin Matille että meidän kummankin puolesta voit mennä Marjutin kanssa sänkyyn.

Hitto , sisko flirttaili minun kanssani. Ihan selvästi.

Sitten näin miten vaimoni ohjaili tanssien Mattia kohti makuuhuonettamme.
Tuntui että kaluni kasvoi entisestään housuissani kun ajattelin että kohta vaimoni saisi
vierasta kyrpää
Myös Tiinan ja minun tanssi tyyli oli jo ajat sitten ohittanut sopivaisuuden rajat. Siskoni lantio painautui rytmikkästi seisovaa kaluani vasten ja hänen molemmat kätensä olivat kietoutuneet niskani ympäri sormien hivellessä väreitä aikaan saaden niskaani.
Omat käteni vaeltelivat pitkin siskoni selkää ja puristelivat mehukkaita pakaroita.

Siskoni taisi olla samanlainen vaimoni kanssa joka rakasti seksikkäitä alusasuja sillä tunsin selvästi sormillani stringien painuvan pakaroiden väliin

Tunsin miten Tiinan huulet hapuilivat kaulakuoppaani ja kuulin hänen kysyvän ” Onkohan ne jo sängyssä ” . ”Käydään kurkistamassa ” vastasin ja irroitin tanssi otteeni ja tartuin siskoa kädestä vetäen häntä kohti makuuhuoneen ovea.
Hiivimme hiiren hiljaa ovelle sisko edessäni ja minä hänen takanaan.

Ihan rehellisesti sanoen pieni mustasukkaisuuden pistos kävi lävitseni kun näin oven raosta Matin ja vaimoni 69 asennossa aviovuoteessamme.
Marjutilla Matin kalu syvällä suussaan ja Matti nuolemassa vaimoni posliinia innolla.

Tunsin ja kuulin miten Tiina vetäisi syvään henkeä . Seisoimme hievahtamatta katsomassa tuota kiimaista näkyä.
Yht’äkkiä tunsin miten Tiinan käsi puristui hurjassa seisokissa olevalle kalulleni housujeni läpi.
Vedin siskon hiljaa pois oven suusta ja käänsin hänet itseäni vasten kuiskaten hänen korvaansa
”Olisiko sinusta kauheen väärin jos mekin tehtäisiin noin”

”Arvaapa rakas veli ” hän vastasi samalla painaen kutsuvat huulensa kiihkeään suudelmaan omille huulilleni. Tuntui aluksi jotenkin hassulta suudella omaa siskoaan mutta äskeinen näky ja koko illan jatkunut heinoinen seksuaalinen flirttailu saivat minut unohtamaan kaiken muun ja kielemme ja huulemme kietoutuivat ihanaan pitkään kiihkeään suudelmaan.

Kun hieman hengähdimme talutin Tiinan vierashuoneeseemme ja kaaduimme sängylle. Jatkoimme suutelua ja Tiina repi innolla vyötäni ja sen myötä vetskariani auki ja lopuksi tunsin miten hänen viileä kätensä kietoutui kovana sykkivän kullini ympärille

Sisko vei päänsä alas ja kohta tunsin miten kuumat huulet hyväilivät aluksi vaativasti terskaani ja
myöhemmin koko kaluani. Olihan uskomaton tunne. Oma sisko kaluni syvällä suussaan ja minä vastaavasti työntelin innokkaana sormiani takaapäin housujen raosta sisareni kiimaiseen kosteean pilluun.
Pikku hiljaa käänsin asentoani ja lopuksi käänsin siskon reiden pääni yli niin että pääni oli siskon hameen peitossa ja siellä hämärässä näin stingien painautuneen sivuun niin että kosteutta tihkuva
pillu suorastaan huusi kieleni kosketusta. Painoin Tiinan lantiota alemmaksi niin että kieleni yltti noille kiimaisille huulille.

Hetkessä kieleni lipoi Tiinan pillua yhtä innolla kuin hänen huulensa kaluani.

Vaikka humala suhisikin päässäni ja en yleensä humalapäissäni lauennut millään niin nyt tunsin että en kauaa kesta ja kuiskin siskon hameen alta ” Kohta tulee , kohta tulee ” johon sisko vastasi ” odota , vielä vähän …….. nuole , nuole mua ”
Kieleni nuoli pitkin vedoin , välillä syöksyen tikan iskujen tahtiin kuumaan häpyyn. Lopulta kaivoin sormeni siskoni strigien alle takapuolella ja painoin etusormeni hänen anukseensa.

Tähän hän ikään kuin räjähti sillä hänen lantionsa aloitti hillittömän tärinän ja vapinan . Samalla kaluni paisui entisestään ja syöksi kuumaa spermaa sisko suuhun. Hän ei vetäytynyt pois vaan nieleskeli urheasti jokaisen tipan mitä kullini sylki.

Lopulta sisko valahti päälleni ihan rättinä. Pääni jäi ikäänkuin vangiksi siskon reisien väliin mutta en välitttänyt sillä niin tyydytetty oloni oli.
Hetken kuluttua käänsin siskon pois päältäni. Näky jonka näin oli aika huvittava. Housuni ja kalsarini sen verran alhaalla että kaluni oli juuri paljaana , siskoni hame lantiolla ja muutama sperma tippa valahtaneena alas huulilta hänen punoittaville poskilleen.

Sanoin siskolle ”onpas meillä ollut kiire kun ei enempää vaatteita pois saatu”
Tiina hymyili raukeasti ja silitti kädellään uinuvaa kaluani.
”Se oli ihanaa . Olen aina toivonut että Mattikin hyväilisi peppuani mutta hänestä se on jotenkin likaista eikä hän suostu sellaiseen”

Nousimme ylös ja hiivimme katsomaan Marjutia ja Mattia jotka nukkuivat alasti sylikkäin onnellista tyydytettyä unta.
Riisuiduimme ja kävimme pesulla. Ennen kuin uni meidät vei yhteisessä vuoteessa , sisko kertoi että hän on joskus rakastellessaan fantasioinut seksistä minun kanssani ja jopa kertoneensa siitä Matille joka oli kyselleyt joskus vaimonsa fantaisoidensa kohteesta.
No , fantasiat on fantasioita mutta vielä kivempaa kun ne joskus toteutuvat

Että tällaistakin parinvaihtoa voi tapahtua

Siitä yöstä ei enempää mutta odotan innolla seuraavaa vierailuamme heillä tai he meillä..
Myöhemmin vietimme vaimoni kanssa ihania, kiihkeita ja himokkaita rakastelu hetkiä muistellen siskoni ja hänen miehensä vierailua.

17

16229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elli

      jes! Juttu sai pöksyt aivan märiksi!

      • Jukkis

        Kyllä tuota lukiessa alko levikset puristamaan :)


    • Riku

      TAJUTTOMAN LOISTAVA.... ei niin ku tarina parane tosta... onnittelut erittäin hyvästä tarinasta...
      :)

    • Anja

      Loistava tarina vaikka ehkä vähän arka aihe.
      Mutta , kirjoittajalle , lisää tällaisia, jollei muuten niin fantasioina.

    • Mies 36

      Loistava tarina! Huhhuh...

    • Mies 36

      Loistava tarina! Huhhuh...

    • Masa

      Aika erikoinen tarina. Hyvin ,taidolla kirjoitettu.

    • DYE

      Selevä siis menee vähän sukurutsan puolelle, mutta
      nätisti rakennettu tarina. Asiallinen.

      • Erkka

        Niinhän se lipsahtaa mutta sikäli harvinainen juttu että kyse on ihan , jos tarinan oikein ymmärsin , aikuisista keski-ikäisistä ihmisistä. Täällä kun suuri osa novellien pää henkilöistä on iältään tuolla 20 kahta puolta. Mukava lukea vähän vanhempienkin kokemuksia/fantasioita...
        Sinänsä kiihoittava ja sopivasti etenevä tarina.
        Toivottavasti saamme kirjoittajalta lisää luettavaa.


    • mies

      ootta te sairaita!hyi helvetti!!

    • koivukin

      Wilhard,sä osaat, lisääääää

    • Ihanuus tuntuu

      Ihanaa! Piti heti hakea vibraattori... Lisää tällaista!

      • Myös veli

        Oikein Ihanuus,kunpa saisimme nauttia tallaisista tarinoista lisää !!!!


    • EI SISKOA

      Kerro joku toinen,kolmas,veli,sisko tarina!! Olethan vielä hengissä Wilhard ??

    • Kovin kostuin

      Ihana tarina. Usein olen fantasioinut samasta siitä saakka kun veljeni kanssa yhdessä nuorena onanoimme saunassa. Kirjoita lisää please!

    • PiksuPöksy

      Kirjoita itse! Tää on sairasta touhua, kostuin ja käsi eksyi JÄLLEENKERRAN pöksyihi ja sitte mu märkää piluu ;)

    • Anonyymi

      Nyt ottaa eteen niin että runko tärisee!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe