olen syönyt nexiumia noin puolivuotta sitten ja nyt ja nyt taas ruokaa alkaa nousemaan kurkkuun ja saan kummia tuntemuksia kysymys kuuluukin voiko liialliset vatsahapot vaikuttaa tälläisiin oiréisiin: olen ihan rentona istun ja alkaa hieman ahdistamaan ja sydän lyönnit yhhtäkkiä hidastuu sitten ahdistaa vielä enemmän ja sitten hieman säpsähdän ja syke alkaa takomaan kovempaa hetken ja taas laskee normaaliksi hetken kuluttua... tälläistä on minulla noin kymmeniä kertoja päivässä.
nexium liikahappoisuus
pojoottimahatsu
64008
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 6
Vanhimmat
nykyisten flunssien tai norovirusten tms. aiheuttamia - närästyksetkin. Mullakin on tuota ruuan nousun tuntemusta.
ja refluksitauti todettu eli ilman nexiumia alkaa oireet heti ja rennie ei auta.
Haenkin taas nexiumia että voisin elää jotenkin normaalisti.
Todella hankala vaiva on tämä ruuan nousu kurkkuun vaikka ei polttavaa närästystä ole.
vuosi sitten eikä auttanut vaan pahensi. Sitten häädettiin helikobakteeri. Varovainen täytyy olla mahan kanssa - välillä pitkään hyvä, nyt on ollut taas vähän oiretta. En halua Nexiumia, kun ei auttanut.
siis onko teillä myös tuollaisia oireita kun minulla??
siis onko teillä myös tuollaisia oireita kun minulla??
tunnetta on ollut joskus viime aikoina, mutta ei noita sydänoireita. Lisäksi peräaukko arkiintui jopku päivä (niin kuin joku allergia) ja nyt on niinkuin olisi pukamia.