Olemme molemmat uudelleen naimisissa ja kummallakin lapsia ja lapsen lapsia. Mutta mieheni lapset käyvät hyvin harvoin. taas minun lapseni joka viikko.
Kertokaa minulle mitä teen.
Vaikka tiedän että hän ei halua ottaa yhteyttä ei muista synntäreitä.
Kun joskus tulevat tänne niin isä ja pappa lukevat vaan autolehtiä ja minun täytyisi leikkiä lasten kanssa, vaikka hän ei tee sitä minunkaan lasteni kanssa, niin kun olen vanha niin tein samoin ,räpläsin tätä konetta ja siitä se johtuu etteivät kuulema käy.
tästä kö se paranee
11
755
Vastaukset
- etteivät
Onhan siis hyvä etteivät käy, ettet joudu viihdyt-
tämään kersoja.- uusiomamma
niin mutta minunkaan ei saisi käydä
- silmät auki
minusta on suorastaan törkeää että oma jälkikasvu unohtuu muiden takia.
Varmaan vielä tulee kaduttamaan.
Parasta kun kumpikin pitää itse huolen omista sukulaisistaan eikä sotke asioita olemalla esm.jonkin pappa kun ei sitä ole. - opri51
uusiomamma kirjoitti:
niin mutta minunkaan ei saisi käydä
Ja höpsistä pussiin, sanoi minun äitini aikoinaan, kun tyhmiä kyselin. Sinun lapsesi ovat sinun lapsiasi, ja heidän perheensä ovat sinun lähi-omaisiasi. Älä koskaan sulje oveasi heiltä,heissä on sinun elämäsi rikkaus.
Ei edes aviomiehesi saa kieltää heitä tulemasta,
jos hänen lapsensa eivät käy perheineen, se on heidän asiansa. Ja todennäköisesti miehesi kaipaa heitä, ja on ehkä jopa hieman mustasukkainen ....sinun lapsistasi
- sinihelmikki
halua pitää yhteyttä. Anna heidän elää omalla tavallaan, älä ota paineita.Leskenä ei ole noitakaan huolia.
- johan lapset tulee
Satonen näppiin joka käynnistä
ja kaksi parhaasta. Yökylästä
tonni.- elma05
Jopa nauratti sinun huomautuksesi.Voikohan tuota paremmin sanoa?Valitettavasti raha ratkaisee!
- ukinpässykkä.
papankin lasten kanssa hupsuta. Sanohan sinäkin että et mahottomia jaksa, kyllä ne ymmärtää. Jos miehesi lapset ei käy niin älä ota syyllisyyksiä itsellesi. Kyllähän sinun omat lapset ja lapsenlapset saavat olla sinulle tärkeitä.
- angi
Niin nopeasti ettet sitä edes kunnolla huomaa.
Ole heille kaikille ystävällinen ja oikeudenmukainen. Kutsu heitä kylään ja käske miehesi mukaan teidän kaikkien kanssa. Teette yhdessä jotain, menette johonkin vaikka vain kävelemään tai kyläilemään. Olette kuin normaali perhe. Älä erottele minun lapset ja sinun lapset sano aina miehellesi meidän lapset. Käytä sanaa MEIDÄN. Koska se sana on hyväksymisen merkki.
Jokainen teistä tietää kenen kaikki lapset ovat. Siksi käytä aina sanaa.Sanot meidän lapset kutsutaan kylään jonain päivänä, sovitte miehesi kanssa koska se hyvä päivä voisi olla. Sinä voit yhtä hyvin kutsua ne miehesi perilliset kuin omasikin. Sinä voit olla ensimmäinen joka tämän ystävällisen elämän aloittaa. Kaikkea hyvää toivotan teidän yhteis eloonne.- uusiomamma
Niinhän niistä tulee, mutta He ovat olleet jo aikuisia 20v ja käyttäytyneet itse sen mukaisesti.
Edes valokuvaan en ole päässyt koskaan, vain ukki pyydetään.
Olen järjestänyt heille joulunkin, myös silloin sama.
Kuinka minä sitten olisin muuta kuin ystävällinen,
täytyykö sitä anoa? - kuulostaa
uusiomamma kirjoitti:
Niinhän niistä tulee, mutta He ovat olleet jo aikuisia 20v ja käyttäytyneet itse sen mukaisesti.
Edes valokuvaan en ole päässyt koskaan, vain ukki pyydetään.
Olen järjestänyt heille joulunkin, myös silloin sama.
Kuinka minä sitten olisin muuta kuin ystävällinen,
täytyykö sitä anoa?katkeralta.
Oletkohan tehnyt virhevalinnan.
Korjaa se!
Irroittaudu,muuta pois...
Hanki oma asunto!
Huomaat,huolet noiden asioiden suhteen poistuvat.
Saat vapaasti seurustella lastesi kanssa,he kun ovat sittenkin maailman tarkeimmat ihmiset.
t. kaikenlaista kokenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564