Kertokaas lempikalajinne, ja miksi juuri se?
Itselläni partamonnit ovat lähellä sydäntä :)
Lempikalalajinne?
9
370
Vastaukset
- fish KING
Kyllä noi ripsimonnit on nyt ihan IN, kongontetrat myös samoin monniset. No kaikki monnit yleensä. Partamonneista koiraat juurikin komeine irokeeseineen, natut on tylsiä.
- tanja--
Mulla oli monta vuotta sitten sellainen monninkuvatus, joka esiteltiin kaupassa noitamonnina. Se oli niin pirun ruma että ihastuin siihen!
- Rihma
-piikkisilmät
-purjesampimonnit
-pienet kalliimmat plekot
Ovat erikoisia, kauniita ja mielenkiintoisia lajeja, joita on hauska seurata. - harakka1
Ahvenoista tykkään. Harmi vaan kun samaan altaaseen ei kovin montaa paria voi ottaa.
- Ms.x
6-vuotiaan tyttöni lempikalat: albiinopartamonni ja piikkisilmät. "Partis on kiva kun se on niin kaunis ja piikkisilmätkin on kauniita. Kummatkin on kans hauskoja."
Äiskän, eli minun, just nyt meidän pienet timanttitetrat, koska ne ovat niin kilttejä, eloisia ja kimaltelevia. - RRR
koiras partikset ,piikkisilmät likan suosikkeja
No tietty munkin ;OD mutta kongontetrat ja noi monnit ,selkäuimarit ja sulkaripsimonni - tanja--
Koska ne ovat kestäviä, eivätkä lillu veden pinnassa maha ylöspäin vaan sen takia että vesi on 0,3 astetta liian kylmää :D
Mulla ne vaan menestyy ja voi hyvin, en pidä muita kaloja ollenkaan koska akvaario on kivan näköinen näin (vihreät kasvit ja punaoranssit kalat, ei värisekamelskaa).
Kiekkokalat on todella kiehtovia; ehkä joskus perehdyn niihin kun on rahaa ja tilaa. Ne ovat vaativia myös, mutta ehkä se on osa niiden kiehtovuutta.- platykamu
Joo mäki tykkään platyista ku niitä on niin monen värisiä ja varsinki kirkkaan punaset mustine pyrstöineen on niin "somia"!
- hoitaja
Ja avaimetkin on sööttejä, pusuja haluaisin kunnon lauman (vain sopivan kokoinen allas puuttuu) ja on tuo meitin partiskin ihan kiva (prkl kiikkuu tuolla miekkakasvin lehdellä, vaihteeksi), mutta taistoja ilman en osais allasta pitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423910Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393506- 703118
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912970Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851954- 351948
- 241789
- 321733
- 291721
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231684