Kiikarissa oinaan viettely

Vesimies nainen

Hei oinaat(lähinnä miehet), kertokaas miten saan vieteltyä oinas miehen kanssani sänkyyn?
Olen nimittäin lähdössä opiskeluporukan(n32 henkilöä 8per mökki) kanssa laskettelemaan ja juomaan. On tietty mies, josta haaveilen luennoilla, hänen istuessa näköetäisyydellä.

Miten saisin hänet sänkyyn niin, että hän todella uskoisi minun tarkoittava sitä,eikä vain vitsailevan asialla. En ole jutellut hänelle kovin paljoa, mutta jonkin verran. Hän on oinas horoskoopiltaan, eli haluaa itse olla tilanteen herrana ja tehdä päätökset, mutta miten saisin hänet vieteltyä? ;)

ps. Olen ihan hyvän näköinen, joten sellaista ongelmaa ei ole..Ja hän on ollut sinkkuna yli puoli vuotta eli vapaata riistaa

10

4087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimies nainen

Ei olisi pahitteeksi jos kertoisitte vaikka vähän vinkkejä mistä hän mahtaisi nauttia seksipuuhissa..?

• Jessica1

mutta muista monta merkkiä on horoskopeissa ja meitä ihmisiä on n. 6 miljardia ja monta oinasta sitten mahtuu tälle maapallolle...tiedän montakin ihmistä jotka ovat esim.oinaita kuten mä mutta ei todellakaan samanlaisia luonteeltaan kuin mä...eli ei näitä asioita voi katsoa niin. Vaikka jossain lukee että oinaalle paras kumppani on jousimies jne niin ei mua seksuaallisesti juuri hän kiinnosta ollenkaan olkoon mikä merkki tahansa. Hän on joko susta kiinnostunu tai ei hyväksy se...

• Tekee itse

Päätöksensä. Oinas saattaa lähteä tyrkyn matkaan, mutta nämä on heille kertakäyttötavaraa. Tyrkytä itseäsi jos et muuta kaipaa, riskinä tietty on että tulee päinvastainen reaktio, eli teet itsestäsi vastenmielisen ja pelisi on pelattu. Parhaan tuloksen saat kun olet kaveri/ystävä ja annat hänen tehdä päätöksen, anna kohtalon päättää.

• oinasnaikkis

Kyllä ihan paras keino päästä ikiajoiksi eroon koko miehestä on vietellä se ja antaa panna. Lähetä vielä kaksi viikkoa jälkikäteen tekstareita perään, sillai että olet onkinut jostain miehen puh.numeron. Jaa mistäkö tiedän? Kokeiltu on!!! Että vitutti jälkeenpäin.

• jooo_
        oinasnaikkis kirjoitti:

Kyllä ihan paras keino päästä ikiajoiksi eroon koko miehestä on vietellä se ja antaa panna. Lähetä vielä kaksi viikkoa jälkikäteen tekstareita perään, sillai että olet onkinut jostain miehen puh.numeron. Jaa mistäkö tiedän? Kokeiltu on!!! Että vitutti jälkeenpäin.

Onko ees epätoivosta etukäteen tommosta miettiä?
        Ei varmana onnistu jos miettii jo valmiiks joka liikkeen minkä tekee.
        Säälittävää.

• Muru2

Jos ei vesimies nainen tai vaaka nainen saa oinasmiestä kiinnostumaan ihan itsestään,ilman mitään jujuja,niin on kumma . Itse uskon näin. Sitä sielunkumppanuutta näillä merkeillä riittää ja kemiaa. Voi hyvässä onnessa tulla rakkaat ystävät ja eikö se olekkin jo paljon!

• vaakku

Kertoi kommentissa sen olennaisen,eli välillänne saataa syntyä kemioita ihan itestään mikäli oikku ei ole jo kanttansa löytänyt.Itse aikoinaan hajin vain tanssimaan ja jätin muut kujeilut sillä kertaa,itse samana iltana koppasi matkaan,matkassaan olen pysynyt.Hetken hurmaa ny saa hältä tai et,oikku päättää :)

• Jessica1

Oletko ihastunut Oinasmieheen, vilkkaaseen, kohteliaaseen ja seksikkääseen tarmonpesään. Siinäpä sinulle vauhtia ja vipinää loppuiäksesi, jos vaan pysyt vauhdissa mukana. Se ei ole helppoa, mutta mielenkiintoisuudessaan varmasti yrittämisen arvoista.

On muutamia asioita, joiden tietäminen vie sinut lähemmäs Oinasmiestäsi pienemmillä mustelmilla: Oinas on johtava tulielementin merkki ja sama pioneerin energia, rohkeus ja päättäväisyys löytyvät myös tältä mielenkiintosi kohteelta. Älä missään vaiheessa unohda tämän miehen tarvetta äärimmäiseen riippumattomuuteen ja oman minuutensa kehittämiseen. Yritäpä vain asettaa hänen tekemisensä kyseenalaisiksi tai määritellä hänen päivittäisiä tehtäviään ja tulet ennenpitkää olemaan yhtä Oinasmiestä köyhempi.

Oinaslapsi syntyy aina perheeseen, jossa hänen täytyy taistella lujasti oman minuutensa puolesta. Mitä enemmän vanhemmat ovat pelänneet tämän lapsen riippumattomuutta ja päättäväisyyttä, sitä enemmän hän on joutunut vastaanottamaan vihan tunteella kyllästettyjä kieltoja vanhemmiltaan, sillä oman pään pitämisestä Oinaslapsi ei voi antaa tuumaakaan periksi. Se on tähän tähtikuvioon kirjoitettu.

Nyt aikuisena hänen tehtävänsä on kohdata lapsuuden tapahtumat ja traumat uudelleen ja voittaa niihin kätkeytynyt pelko. Siihen hän tarvitsee sinua. Sinä olet Oinasmiehellesi peili hänen lapsuuteensa. Roolisi ei tule olemaan helppo, mutta nipin napin mahdollinen kuitenkin, jos sinulla on kanttia sisäistää seuraavia asioita.

Ellet voi hyväksyä kaikkea mitä Oinasmiehesi tekee, niin älä kuitenkaan kerro sitä hänelle, sillä arvostelu on kavalimpia loukkauksia, joita Oinas voi kuvitella. Anna hänen tehdä asiat omalla tavallaan, mutta pidä tiukasti kiinni samasta oikeudesta itsesi suhteen, sillä muuten Oinasmies arvelematta päättää sinunkin asioistasi ja sitähän nyt sitten ei kestä kenenkään pää ja terveys, Kun on kysymys yhteisistä asioistanne ei kaiken parhaiten tietävä Oinas voi sallia sinun työntävän nokkaasi niiden hoitamiseen, joten antaudu suosiolla tai itke ja antaudu; siinä ne vaihtoehdot.

Vaimokseen Oinasmies ei kaikesta hallitsemisen halustaan huolimatta halua mielistelevää orjaa, vaan tulisen rakastajattaren, joka uskaltaa itsekin kasvaa, kehittyä ja uudistua päivittäin. Takertumalla tähän mieheen ja alistumalla hänen valtaansa tukahdutat intohimoisimmankin rakkauden ja pelisi on pelattu. Samoin käy jos yrität hallita Oinasmiestä. Jos kuitenkin jollain ihmeen konstilla saat Oinasmiehen talutusnuoraasi, voit vain huomata elämänilon kadonneen teiltä molemmilta.

Vapaus ja riippumattomuus ovat elämänarvoja, joista todellinen elämänmyönteinen Oinas ei koskaan voi tinkiä. Tähän vapauteen kuuluu oikeus olla tänään intohimoinen, tulinen ja hellä rakastaja asettamatta samaa vaatimusta huomiselle päivälle, jolloin hän voi olla kylmä kuin jää. Uskalla huomata, että kylmyys useimmiten johtuu sinusta riippumattomista tekijöistä. Älä silloin yritä muuttaa tilannetta omalla käyttäytymiselläsi, vaan hyväksy vallitseva tilanne ja Oinasmiehesi sellaisena kuin hän on. Palkkio ymmärtämisen rohkeudesta tulee antamaan sinulle enemmän kuin olisit ikinä uskaltanut Oinasmieheltäsi odottaa. Onnea vain yrityksellesi.

• oinaitten seuraan haluaville

Oinas vetää tunteella ja intuitiolla seksin ja ihastumisen suhteen. Unohda kaikki suunnitelmat, koska niistä tuskin on mitään hyötyä oinaan kanssa. Sä joko olet kiinnostava tai sitten et, päätös on oinaan. Voi se sua sutaista, jos on puutteessa, mutta that's it.

• oinaan kanssa

Sillä, että oot nk. ihan hyvän näköinen, ei ole oinaan suhteen juurikaan merkitystä. Oinas tykkää eroottisista naisista ja äly on seksikästä, samoin persoonallisuus. Muoviset barbit ja pamela-anderssonit eivät saa oinasta innostumaan, jos muuta sisältöä ei ole.

Onko sulla hyvä huumorintaju? Oinas ei oikein kestä tosikkoja, paitsi jos saa hiukan laskea leikkiä näitten kustannuksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe