Kertokaahan onko tämä hyvä tanssikoulu? Onko hyvät opettaja t ja tunnit?? Haluaisin aloittaa tanssi harrastuksen, mutta suositelkaahan jotain tanssikoulua:Footlight, Step up show school vai Pilvi steps.. näyttäisi ainakin olevan halvin ja olen kiinnostunut show ja hip hop tansseista..
kiitos kaikille vastaajille:)
PILVI STEPS??? (tanssikoulut?)
7
1555
Vastaukset
- PilviStepistä
Minä olen kuullut että
aika koppavaa opetusta siellä on.
Tosin tämä oli vain yhden henkilön mielipide - karlosi
Terppa,
En tiedä, tuleeko viesti liian myöhään, mutta itse olen tykännyt käydä Studio High heelsissä. Ja siellä on kyllä tosi hyvät ohjaajat esim. hiphopissa ja show-tanssissa. HipHop-ohjaajana on mm. yksi Sonya, joka tanssii mm. Elastisen uudella "anna soida"-musavideolla. Tosi mukava ja hyvä ope... Ja koulussa on muutenkin rento ja hyvä ilmapiiri. Töntekijät tuntuvat aidosti välittävän oppilaistaan.
Tsemppiä tanssiharrastuksiin! - kauan elää kaiken kokee
VOI OLLA että tanssitaito osataan, mutta asiakaspalvelua ei ainakaan toden totta omistaja hallitse. Joustamaton, tyly ja suorastaan määräilevä, silmille hyppivä palvelu ei saanut minua ainakaan suosittelemaan paikkaan kellekään, pänvastoin. Omistaja kyttää haukkana ja käy latomassa päin naamaa letkauksia siitä missä istut tai miten olet, kun odotat tanssitunnilla olevaa lastasi. En suosittele alle kymmenen vuotiaille tai lapsille jotka eivät ole suinpäin menossa rohkeasti minne vaan ilman vanhempia. Vanhemmista halutaan päästä eroon. Tuli fiilis että luovuta rahasi ja poistu. Kulkuyhteydet ovat tietysti hyvät, mutta siinäpä ne plussat sitten äkkiseltään mielestäni olikin. Ei mitään kunnon tavaransäilytyspaikkaa eikä pukuhuonetiloja, missä vaihtaa vaatteita. Katselisin muuta paikkaa.
- Teerez
Ai PilviStepissä tuollaista?
Joskus ajattelin laittaa lapseni sinne, mutta onneksi en niin tehnyt. Jos siis kaikki tuo mainitsemasi pitää paikkansa.
Joku mainitsi, että on käynyt Studio High heelsissä. Itse asiassa oma tyttäreni käy siellä nuorille suunnatulla show-tanssitunnilla. Joskus olen hakenut tytärtäni sieltä, ja henkilökunta on ollut tosi ystävällistä. He ovat ilmeisesti halunneet myös panostaa tanssikoulun ulkonäköön, sillä ns. odotusaula on "kauniilla silmällä" tehty...samoin pukkarit. Toivottavasti näin olisi muuallakin. :)
- ...
Olen käynyt Pilvistepsillä. Kieltämättä hiukan jäi rahat pois fiilis.
Osa kommenteista haiskahtaa jo etukäteen suunnitellulta mustamaalaukselta - vaesinkin omistaja
hyvin kylmäkiskoista toimintaa. miesohjaaja jees
- ...
Ihan ystävällisiä ja osaavia kummatkin ovat...
... on pääkaupunkiseudulla huonompiakin tanssiopettajia, ja parempiakin toki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362779Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381602Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511565- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251363- 331251
- 261161