heip.nyt on semmone juttu että rehkin tuossa aika kovasti parin päivä ryyppäämisen jälkeen-nuori kaveri oon, alkoholisti ja ok kuntonen periaatteessa.mietin vaan että näin vieläkin pikkuhumalassa rehkiminen ei ole hyväksi ja tosiaankin tuli aivan sairaan paha olo,. oksetus(mikä osittain humalasta) ja sydän hakkaa kuini viimeistä päivää vielä näin melkein tu8n nin jälkeen.tämäkin viesti hankala kirjottaa.mietin vain että olisiko hyvä soittaa terveysasemallle ja onko kellään samanöaisia juttuja ollu mistä ikäviä jälkijuttuja.tällä verukkeella oisin myös suoraan sanoejn haluamassa ehkä katkolle.ekaa kertaa ja ehkäpä hoitoonkin, kn eipä tää tästä oo mihinkään menny omalla yrittämisellä.mut joo kannattasko soittaa terkkariin.tampioo kysyä täällä tiedän, muttamutta..
nopeastineuvoa
10
895
Vastaukset
- fiat-jeps
soita vaan pian, kuulostaa mun mielestä aika pahalta nuo oireet. itse soittasin ilman muuta.
- söön
juu.nyt vähä parempi olo, mut pakko sanoa, etten samaa halua kokea enää koskaan.oikeesti pelkäsin että henki lähtee.huh.en soittanu.ehkä olis toisaalta vieläkin aiheellista.tämmöstä rapulaa ja välimaastoa ei ookkaan koskaan tuntunut, vaikka viinaa on tullut huotua jo muutamalle ihmiselämälle.en suosittele.piti ottaa ne viinat mitä oli väliajalla jääny juomatta ja kyllä keho varmaan miettii että onpa harvinaisen tyhmä jätkä kyseessä.saatana on sitä vaan tyhmä ihminen.kun joku vetäs turpaan kunnolla ja heräis tästä elämän hukkaan heittämisestä.en edelleenkään suositele.
- fiat-jeps
musta tuntu eilen just ihan samalta, että miten sitä voikaan olla viinasten kanssa tyhmä, mutta eihän meistä kukaan täydellinen ole. jos olo huononee niin kannattaa tosiaan soittaa yhä, nyt sulla on sen verran hyvä asenne, että pääset pitkälle kun vaan otat sinne yhteyttä. osaavat varmasti neuvoa sulle sopivan apukeinon, jos nyt haluat lopettaa juomisen. vaikutat sen verran vahvalta nyt, että pääset irti kun haluat - yritä ajatella tuota tilaa silloin jos/kun tekee mieli juoda taas. jaksamista ja kirjoitahan miten menee taas.
- tana
ja kaikenlisäks vieläkin pyörii mielessä että josko kohta jo pystyis juomaan lisää.ei jumalauta.joku samaa läpikäynyt pistäkee viestii että oikeesti olisko aiheellista soittaa terkkariin ja katkolle vai mikä olis homman nimi.humallssaha sinne ei kai mennä kun varmaan reipas romille veressä vielä on.nyt parempi olo, mut todellaki mietin et eihä täst mitää tuu.tiedän et tästä saattaa olla vielä parin päivän juomat juomatta edess, mut en sitäkää haluu.vittu kele ku tää on hankalaa selvinpäin ja nähtävästi vielä vittumaisempaa kännissä.
- juuhhh
fiat-jeps kirjoitti:
musta tuntu eilen just ihan samalta, että miten sitä voikaan olla viinasten kanssa tyhmä, mutta eihän meistä kukaan täydellinen ole. jos olo huononee niin kannattaa tosiaan soittaa yhä, nyt sulla on sen verran hyvä asenne, että pääset pitkälle kun vaan otat sinne yhteyttä. osaavat varmasti neuvoa sulle sopivan apukeinon, jos nyt haluat lopettaa juomisen. vaikutat sen verran vahvalta nyt, että pääset irti kun haluat - yritä ajatella tuota tilaa silloin jos/kun tekee mieli juoda taas. jaksamista ja kirjoitahan miten menee taas.
kiitoksia viestistä.hyvin asiallista.kiitos.
- fiat-jeps
juuhhh kirjoitti:
kiitoksia viestistä.hyvin asiallista.kiitos.
toivottomille en olis viittiny vastata, mutta sä olet tosiaan pitkällä siinä mielessä, että myönnät ongelman. tolla aseenteella menee hyvin varmasti. aina ei kuitenkaan oma tahto riitä, soita varalta, älä korkkaa enää, onhan se selvinpäin vähän helpompaa sitten... tsemppiä!
- kii
fiat-jeps kirjoitti:
toivottomille en olis viittiny vastata, mutta sä olet tosiaan pitkällä siinä mielessä, että myönnät ongelman. tolla aseenteella menee hyvin varmasti. aina ei kuitenkaan oma tahto riitä, soita varalta, älä korkkaa enää, onhan se selvinpäin vähän helpompaa sitten... tsemppiä!
kiitos.kiva että saa järkevyyttä jopa suomi24:stä.tiiän kyl joo että mikä on homman nimi, mutta se toisaalta ei vaa riitä että tietää.pitäs tehäki jotai siihe.oon kyl jotain tehny, mutta yritys pitää olla kovempi.joo soitan nyt.eipä siitä ainakaa enempää haittaa voi olla kun tästä juomisesta.periaatteessa askeleet sopii mulle, mut se ryhmässä oleminen on helvetin vaikeeta.tiiä sit että onko sitä juomatonta viinaa vielä.joo.selvinpäin sitten.mutta on aina hyvä kuitenkin tietää että jollain on oikeesti aavistus mitä persettä tämä on.suuri osa maailmaa sanoo, että älä juo, niin helppa.tai, että et ole arvokas tai mitä vaan jos et osaa hallita juomistas.tiiän että en tarviais enää juoda, koska ei siitä ole mitään iloa.mutta viina juo minua.ja se on hyvä että joku ymmärtää sen kun "ne muut" ei sitä tajua ennen kuijn ovat siinä samassa pisteessä.joo, en jauha enempää nyt.
- fiat-jeps
kii kirjoitti:
kiitos.kiva että saa järkevyyttä jopa suomi24:stä.tiiän kyl joo että mikä on homman nimi, mutta se toisaalta ei vaa riitä että tietää.pitäs tehäki jotai siihe.oon kyl jotain tehny, mutta yritys pitää olla kovempi.joo soitan nyt.eipä siitä ainakaa enempää haittaa voi olla kun tästä juomisesta.periaatteessa askeleet sopii mulle, mut se ryhmässä oleminen on helvetin vaikeeta.tiiä sit että onko sitä juomatonta viinaa vielä.joo.selvinpäin sitten.mutta on aina hyvä kuitenkin tietää että jollain on oikeesti aavistus mitä persettä tämä on.suuri osa maailmaa sanoo, että älä juo, niin helppa.tai, että et ole arvokas tai mitä vaan jos et osaa hallita juomistas.tiiän että en tarviais enää juoda, koska ei siitä ole mitään iloa.mutta viina juo minua.ja se on hyvä että joku ymmärtää sen kun "ne muut" ei sitä tajua ennen kuijn ovat siinä samassa pisteessä.joo, en jauha enempää nyt.
ihmisiä on erilaisia, kaikille ei ryhmä voi sopia. ymmärrän sua kyllä, varmasti on onneton olo, mutta tässä vaiheessa juomalla saa korkeintaan hetken ilon. tähdätään pitempi aikaiseen iloon ja hyvään oloon. juomiseen on aina muitakin syitä, kaverit ja muu seura hankaloittaa myös päätöksen pitämistä. ja myös alkoholismi joka on sairaus, se ei puhkea kaikille, eikä sairaudet parane pelkällä tahdonvoimalla. siks oli hyvä että hankit jo apua. tehtyä ei saa tekemättömäks enää, juotuja viinoja ei saa juomattomiks, siitä ei kannata tuntea syyllisyyttä, koska sitä et enää voi muuttaa. mutta paljon voit vaikuttaa tulevaisuuteen. kyllä sulla riittävästi tahdonvoimaa on muun avun tueksi. jos juomiseen on monta syytä, niin tarvitaan monta parannuskeinoakin. on helppo sanoa älä juo, jos ei sairasta itse.
- U-Ö
Jälkikrapulassa tai hiprakassa rehkiminen tekee häijyn olon kenelle hyvänsä. Se käy pumpun päälle, ja on vienyt hengen monelta että NAKS.
Kunnon kännissäkin on tullut rehkittyä, ja sen jälkeen on lihakset armottoman kipeät monta päivää. Puuta koko ruoto, ja ei meinaa liikkeelle päästä, kun on paikat niin kipeät.
Kaikkein vaarallisinta on se krapulassa rehkiminen tai ankara saunominen. Silloin on paras olla ns. pituudellaan.- pänäin
joo.humalarapulassa rehkin.en oo koskaan semmosta fiilistä kyllä kokenu.jooeikiitosenää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458