Elikäs mihin aikaan olette kylväneet mitäkin kesäkukkaa? Tarkoitan siis esikasvatettavia. Itse viime talvena kylvin samettikukan siemenet helmikuun lopulla ja olivatkin sitten ulosistutettaessa tosi isoja ja melkein kukkivia. Mutta vaivaa kai dementia, kun en muista mihin aikaan kylvin muut siemenet... Tovi pitänee vielä odottaa ennenkuin pääsee kylvöpuuhiin :)
mihin aikaan mitäkin?
2
582
Vastaukset
- ellit
Jos olet ostanut jo siemenet,siellä pussin takana on kyllä ohjeet ja aika, koska pitää kylvää. Jokaisella on erilaiset ajat,toiset tarvivat pidemmän ajan ja toiset lyhyemmän kasvatuksen. Mitä siemeniä sinulla on ?
- terhi
Kiitos vastauksestasi!
Niin, en ole vielä tilannut siemeniä. Ajattelin tilata Korpikankaalta tässä viikonlopun aikana. Sain sieltä viime vuonna tosi hyviä siemeniä, toivottavasti tänä vuonna ovat yhtä hyviä.
Kyselin kylvöaikoja sen takia, että haluaisin taimieni olevan keväällä melkein kuin puutarhalta ostettuja kokonsa puolesta. Edellisenä vuonna, eli siis 2005, laitoin samettikukat kasvamaan kylvöohjeen mukaan ja ne kukkivat vasta heinäkuussa!
Mikähän olisi hyvä aika laittaa esim. kelloköynnös, hopeaputous, petuniat, lobeliat, apinankukka, leijonankita yms. kasvamaan, jotta taimet olisivat kesäkuun alussa sellaisia, että ne alkavat kukkimaan pian. En usko, että se onnistuu, jos noudatan pussin ohjeita. Olisiko kenelläkään kokemuksia, "salaisuuksia" :), joita haluaisi jakaa täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882