onko hyvä paikka? kannattaako mennä? kertokaa mielipiteitä.
loimaan seurahuone
29
7339
Vastaukset
- pidä rahoistasi kiini
se siitä
- Nimetön
Siellä alaikäisille tarjoillaan, omistaja ei piittaa rakennuslainsäädännöstä, henkilökunta tylyä ja omahyväisyys leimaa koko paikkaa!!
- siistimpiä
Kannattaa mennä katsomaan ja itse todeta millanen paikka.Itse pidän siitä ruoka ravintolana/Pihvilinna.Ei niin nuhruinen kuin Ankkuripaikka. Tanssista pidän ja aina olen "kivilattialle" päässyt.Mies tarjoilija ok. Paras paikka Loimaalla kun vertaa niitä muita.
- kateellisia
siistimpiä kirjoitti:
Kannattaa mennä katsomaan ja itse todeta millanen paikka.Itse pidän siitä ruoka ravintolana/Pihvilinna.Ei niin nuhruinen kuin Ankkuripaikka. Tanssista pidän ja aina olen "kivilattialle" päässyt.Mies tarjoilija ok. Paras paikka Loimaalla kun vertaa niitä muita.
Loimaalla on kadetta ja tosiaan sisäänpäin lämpiävää sakkia.Näistä kirjoituksistakin huomaa, että jos joku yrittää ja menestyy,niin se on pahasta.
- Nimetön
kateellisia kirjoitti:
Loimaalla on kadetta ja tosiaan sisäänpäin lämpiävää sakkia.Näistä kirjoituksistakin huomaa, että jos joku yrittää ja menestyy,niin se on pahasta.
En ole kade Seurahuoneen omaistajalle, kovaa työtä se on, mutta palvelun tasoa voi aina kritisoida jos aihetta on!
Menestyskin johtuu kilpailun puutteesta! - 00,7"
kateellisia kirjoitti:
Loimaa on kyllä sisäänlämpeävä ja paikka missä kateus ja kiiman ohitte. Mutta tämä omistajaperhe niiltä puuttu tietty nöyrä palvelus asenne. Niiltä joilla on rahaa ja jonkin näköistä valtaa ja kuuluvat johonki kultapossu niitä kyllä hyysätään. Lisäksi luullaan itestä, että saa tehdä mitä haluaa. Tavallisia maksavia asiakkaita kohtaan ollaan töykeitä ja ylimielisiä. Ei se vaikka menestyy, mutta se väärä asenne synnyttää epäsopua. Liian läheltä seurannut.
- 00,7
Drinkit tehdään miten sattuu(lantrataan liikaa), poket jonottaa porukkaa ulkona vaikka sali melkein tyhjä, työtekiöiden vaihtuuvuus suurta (kertoo jotain omistaja perheestä), tarjoilijat ylimielisiä paskiaisia, omistajaa ei rakennusmääräykset koske (ainakin luulee niin), alakerran saunaosastolla hätätien ovet takalukossa(hädän hetkellä ei pääsis turvaan), salin tanssilattia epätasainen kuin perunapelto,liian pieni ja väärässä paikkaa (porukat kulkevat tanssilattian läpi,kun toise koittavat tanssia)ja lippujen hinnat varsinkin juhlapyhinä 8 euroa tällä hinnalla oot päässy vasta eteiseen sitten maksat narikan sen jälkeen vesipunsseista ja sitä rataa .... PERSEESTÄ JA TODELLA SYVÄLTÄ !!
- Daiju^
Ei kannata. Tosin kilpailua ei ole, joten siksi me Loimaalaiset joudumme siellä käymään, jos yökerhoon haluamme. Rahaa kiskotaan kaksin käsin, sisäänpääsyhinta naurettava paikan ja palvelun tasoon nähden! Sitten vielä narikka erikseen! Juomien hinnoista nyt puhumattakaan. Nuoret tarjoilijat ovat yleisesti ok, mutta omistajat ovat aivan toinen juttu!! Todella töykeitä ja epämiellyttäviä. Paikkaa ei myöskään siivota, lasinsiruja ja viinaa lattiat täynnä. Siis alakerrassa. Ilmastointia ei myöskään pidetä päällä, mikä on tietääkseni lain vastaista! Toivottavasti joku omistajaperheestä lukee kommentteja, jotta paikkaa voitaisiin kehittää..
- muukalainen8
En oo koskaan käyny,vaikka olen asunut Loimaalla kohta kymmenkunta vuotta. Pakkokos sinne on mennä,jos ei ole hyvä paikka. Minua ei edes kiinnosta mennä katsomaan. Ja muutenkin täällä Loimaalla on vähä outoa porukkaa, aika sisäänlämmennyt paikka. Muualta tullutta katsotaan kuin jotain ulkomaan ihmettä.Onneksi olen aika sopeutuvainen ja myöskin välinpitämätön tuollaista käytöstä kohtaan. Joskus vaan tuntuu siltä, että on rikollista olla iloinen ja tyytyväinen elämäänsä.
- .............
muukalainen8 kirjoitti:
En oo koskaan käyny,vaikka olen asunut Loimaalla kohta kymmenkunta vuotta. Pakkokos sinne on mennä,jos ei ole hyvä paikka. Minua ei edes kiinnosta mennä katsomaan. Ja muutenkin täällä Loimaalla on vähä outoa porukkaa, aika sisäänlämmennyt paikka. Muualta tullutta katsotaan kuin jotain ulkomaan ihmettä.Onneksi olen aika sopeutuvainen ja myöskin välinpitämätön tuollaista käytöstä kohtaan. Joskus vaan tuntuu siltä, että on rikollista olla iloinen ja tyytyväinen elämäänsä.
Kuten eräs loimaalaisystäväni "muukalaiselle" ihmetteli; "Miksi ihmeessä muutit Loimaalle?". ;)
Onhan Loimaa ihan okei paikka ja samanlaisia ongelmia on muissakin samanlaisissa kunnissa, ehkäpä sinua tuijotetaan, koska jonkinlainen ihme tai todella hyvä työtarjous on täytynyt olla kyseessä, että Loimaan kaltaiseen kuntaan muuttaa.
Mutta ei kannata liikaa ottaa itseensä noista tuijotteluista, jätä omaan arvoonsa. Kyllähän itsekin on tullut huomattua, että ihmisten suhtautuminen toisiin muuttuu kun verrataan johonkin suurempaan kaupunkiin; ystävällisyyttä oudoksutaan ja vieraille ei niinkään puhuta. Johtuneeko myös siitä, ettei vieraiden kanssa joudu niin useasti tekemisiin. Tiedä häntä.
Mitä tuohon seurahuone-juttuun tulee, niin jotkut tykkää käydä yökerhossa. Ja yökerhomaisia paikkoja ei Loimaalla tietääkseni vieläkään muita ole; sellaisia missä voisi tanssia jne. Ja kun kaikki muutkin tytyy siihen, niin siellä on myös yleensä enemmän ihmisiä, joten sekin voi vetää puoleensa. Taksimatkoja on jostain kauempaa ikävä kustantaa, jos jonnekin parempaan paikkaan haluaisi mennä. - muukalainen8
............. kirjoitti:
Kuten eräs loimaalaisystäväni "muukalaiselle" ihmetteli; "Miksi ihmeessä muutit Loimaalle?". ;)
Onhan Loimaa ihan okei paikka ja samanlaisia ongelmia on muissakin samanlaisissa kunnissa, ehkäpä sinua tuijotetaan, koska jonkinlainen ihme tai todella hyvä työtarjous on täytynyt olla kyseessä, että Loimaan kaltaiseen kuntaan muuttaa.
Mutta ei kannata liikaa ottaa itseensä noista tuijotteluista, jätä omaan arvoonsa. Kyllähän itsekin on tullut huomattua, että ihmisten suhtautuminen toisiin muuttuu kun verrataan johonkin suurempaan kaupunkiin; ystävällisyyttä oudoksutaan ja vieraille ei niinkään puhuta. Johtuneeko myös siitä, ettei vieraiden kanssa joudu niin useasti tekemisiin. Tiedä häntä.
Mitä tuohon seurahuone-juttuun tulee, niin jotkut tykkää käydä yökerhossa. Ja yökerhomaisia paikkoja ei Loimaalla tietääkseni vieläkään muita ole; sellaisia missä voisi tanssia jne. Ja kun kaikki muutkin tytyy siihen, niin siellä on myös yleensä enemmän ihmisiä, joten sekin voi vetää puoleensa. Taksimatkoja on jostain kauempaa ikävä kustantaa, jos jonnekin parempaan paikkaan haluaisi mennä.Niin, piti vielä sanomani, että olen aika ulospäin suuntautunut henkilö, ja ehkä minua ihmetellään juuri tuon avoimuuteni vuoksi, eihän täällä ole tapana vieraille puhella, ei ei ja ei! suut suppuun vaan, ja silmät pyöreenä ihmettelemään. Noh, ei se haittaa, olen sopeutuvanen.
- pö-mies
5v pidin väliä,kävin uv-aattona,ei helvetti maastopuku-kumisaappaat päällä oli näimmä päässyt sisään???noin 10v sitten menin yhden tyttöystävän tre-laisen kanssa ja kappas 3-4 miehen ryhmä istukseli baaritiskillä savisissa kumisaappaissa,myös maastohousut jalassa,keskustelivat,kyntämisestä????? ja oli syksyilta
- maajussin tytär
Tottakai maanviljelijät saviseudun paikkakunnalla syksyllä keskustelevat kyntämisestä. Kyllä maajussillakin on oikeus joskus poiketa oluella. Toki kumisaappaat pitää ensin putsata savesta ennen kuin baariin menee.
- poikkea siellä
maajussin tytär kirjoitti:
Tottakai maanviljelijät saviseudun paikkakunnalla syksyllä keskustelevat kyntämisestä. Kyllä maajussillakin on oikeus joskus poiketa oluella. Toki kumisaappaat pitää ensin putsata savesta ennen kuin baariin menee.
Seurahuoneella sianpaskahaalareissakin. Tuolit haisee paskalle ja pitää katsoa, ettei vaaleat omatkin ole kohta ruskealla.
Palokuntalaiset näyttävät käyvän lounaalla suoraan palopaikalta ja sillein. - Niinpä niin
poikkea siellä kirjoitti:
Seurahuoneella sianpaskahaalareissakin. Tuolit haisee paskalle ja pitää katsoa, ettei vaaleat omatkin ole kohta ruskealla.
Palokuntalaiset näyttävät käyvän lounaalla suoraan palopaikalta ja sillein.Kai Loimaa on tyypillinen pikkukaupunki, hyvine ja pahoine puolineen.
Ihmisten suhtautuminen on monta kertaa itsestä kiinni, sitä on vain helpompi syyttää toisia kuin miettiä miten itse käyttäytyy ja millaisen vaikutelman antaa.
Joka kaupungista löytyy ihmisiä jotka luulevat olevansa oikeassa, tekevät sitten mitä tahansa. Tuollaiset ihmiset kannattaa unohtaa, pääasia että itse tietää missä mennään.
Loimaan Seurahuone on kallis paikka, ja palvelu voisi olla parempaa, mutta on sinne vaan silti pakko piipahtaa kun paikkakunnalla poikkeaa. - lauantaina totesin
poikkea siellä kirjoitti:
Palokuntalaiset näyttävät käyvän lounaalla suoraan palopaikalta ja sillein.Todellakin! Siinä loosseissa penkit haisevat kakalle! Oli niin pimeääkin, että ei voinut nähdä onko kokkareet penkillä, vai lattialla.
- eilen illalla?
Oliko Seurahuone-ilta unelmien täyttymys Loimaalla?
- pojo
Kyllä on pienet unelmat, jos siinä läävässä viihtyy! No makunsa kullakin ...
- älkää väittäkö, ettette lue
Jokainen yritysjohtaja olisi huolissaan tähän tyyppisestä palautteesta. Siinä vielä suurinosa on tottakin.
Olemalla muka tietämättömiä ja päät pensaassa paljastetaan, että suuruudenhulluus on suvussa jo komannessa sukupolvessa. - aiv
moi! olen itse todella pettynyt seurikseen, koska olen saanut tod.suolaista pizzaa, hammastikku pihvissä josta tuli hyvityksenä 6mk vähennettynä 96mk. ottavat ylimääräistä hintaa kaljatuopeista, tai muistavat huonosti... seurahuoneen palvelu perseestä! muutakin olisi, mutta jääköön....
- kjhjk
Paikka on niin syvältä ku olla ja voi,kyllä tarvis joku kilpailija tulla!
- 21
Pystytä vaikka itse. Tai ole hiljaa.
Ihme valitusta kaikesta.
Ei, en ole seurahuoneella töissä.- Kauheeta?
Tuttava perheen likka ja poika siellä töissä? Käytetäänkö heitä jotenkin hyväksi? Ovat kyllä olleet tyytyväisiä työpaikkaansa. Kertokaa lisää, jotka tiedätte asiasta.
- 6oi578u6y5tr4
Kauheeta? kirjoitti:
Tuttava perheen likka ja poika siellä töissä? Käytetäänkö heitä jotenkin hyväksi? Ovat kyllä olleet tyytyväisiä työpaikkaansa. Kertokaa lisää, jotka tiedätte asiasta.
Alusta alkaen. Ettekö ole huomanneet mitään?
- hhaawwerr
ulokopaiiakuntalaisena voin todeta että ravintola ja kahvilatarjonta ovat surkeat loimaalla ja nekin vähät ovat jämähtäneet 90 luvun loppupuolen tarjontaan ja miljööseen.....
- Josmullahauisolisini
Olen sitä mieltä että testit olisi hyvä suorittaa portsareille.
Tarkoitan kusitestejä... Mikä kumma siinä on kun kaikki myrkyttäjät tekee yleensä ovihommia? Nyt puhun siis kokonais valtaisesti enkä yksittäisestä paikasta. - Vierailija Loimaalla
Seurahuoneen tiskillä kestää saada juoma älyttömän kauan, ainakin silloin kun vaaleatukkainen, hieman pyöreämpi, punaisine huulineen oleva tyttö tarjoilee kun ei malta olla juoruamatta ystäviensä kanssa tiskin toisella puolella. Porukkaa odottaa jonossa että saa juomista, mutta hän vain juttelee kavereilleen ja vaikka on kyllä katsonut että tiskillä odottaa muita ihmisiä niin ei tule palvelemaan. törkeää sanon minä! Jos ei pysty tekemään hommiaan niin kannattaisi varmaan vaihtaa alaa kun näyttää kiinnostavan enemmän olla tiskin toisella puolella bailaamassa kavereiden kanssa kuin palvelemassa asiakkaita! muutenkin katsoo tuntemattomia ihmisiä ylimielisesti.
- Eli,
saako siellä ravintolassa palvelua? Onko kuollut paikka? Onko vielä lapsia töissä, näpyttelemässä kännykkää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699