eli ongelmana on että läppärin s-videolähdostä(4-pinninen) s-video - scart yhdistelmällä television näyttö on mustavalkoinen, näytönohjain on ati radeon xpress 1100, oon koittanut kaikkia säätöjä catalyst control centeristä mut mikään ei tuo värejä. mikä avuksi. televisio kyllä tukee s-videota.
svideo, tv-ulostulo
11
472
Vastaukset
Ei ole vahvinta aluettani joten tyydyn linkittämään.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/90564- fishatak
koeta uusimmilla kodekeilla elix lataa ainaki ffdshow ja xvid
- samppa__
ei tää kodekeista oo kiinni
- fishatak
samppa__ kirjoitti:
ei tää kodekeista oo kiinni
ehdotinpa vaan
- fishatak
radeon 9550 tv-out s-video teki samaa juilua kahdella näytöllä elix otin 2:näytön pois käytöstä ja asetuksista kloonasin "ykkös" näytön
- samppa__
eli miten toi otetaan pois käytöstä toi toinen
- fishatak
samppa__ kirjoitti:
eli miten toi otetaan pois käytöstä toi toinen
omin.asetukset ei saa näkyä kakkos näyttöä aktiivisena eikä rastia ruudussa laajenna win tähän työ.pöyt.
- samppa__
fishatak kirjoitti:
omin.asetukset ei saa näkyä kakkos näyttöä aktiivisena eikä rastia ruudussa laajenna win tähän työ.pöyt.
joo ei se oo aktiivinen, eikä siin oo rastia, onks sulla tietoa noista jostain komposiittiadaptereista mistä noi puhuu tuola toisilla sivuilla?
- fishatak
samppa__ kirjoitti:
joo ei se oo aktiivinen, eikä siin oo rastia, onks sulla tietoa noista jostain komposiittiadaptereista mistä noi puhuu tuola toisilla sivuilla?
oo tarvinu mithän adaptereit, toimaa molemmissa koneissa (toinen s-video toinen rgb-liitin) ja vieläpä samaan aikaan, valkkaan vaa telkusta kumpaa linjatuloa käytän ( radeon9550/nvidia7100)
asetukset syö miestä..:o) - samppa__
fishatak kirjoitti:
oo tarvinu mithän adaptereit, toimaa molemmissa koneissa (toinen s-video toinen rgb-liitin) ja vieläpä samaan aikaan, valkkaan vaa telkusta kumpaa linjatuloa käytän ( radeon9550/nvidia7100)
asetukset syö miestä..:o)no mistään asetuksista en kyl tota saa toimii.täytyy kysellä noita ihme adapterijutuista joltain. mut kiitti avusta kuitenki:)
- --P
samppa__ kirjoitti:
no mistään asetuksista en kyl tota saa toimii.täytyy kysellä noita ihme adapterijutuista joltain. mut kiitti avusta kuitenki:)
Oliskohan niin, että scartin kauta menevä signaali onkin oikeasti komposiittivideo, eikä S-video. Itsellä nimittäin kävi näin. googlettamalla löytyi ohjeet adapterin tekoon ja nyt näkyy värit töllössä. "S-video to composite video adapter" -hakusanalla luulisi löytyvän.
-P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511