svideo, tv-ulostulo

samppa__

eli ongelmana on että läppärin s-videolähdostä(4-pinninen) s-video - scart yhdistelmällä television näyttö on mustavalkoinen, näytönohjain on ati radeon xpress 1100, oon koittanut kaikkia säätöjä catalyst control centeristä mut mikään ei tuo värejä. mikä avuksi. televisio kyllä tukee s-videota.

11

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fishatak

      koeta uusimmilla kodekeilla elix lataa ainaki ffdshow ja xvid

      • samppa__

        ei tää kodekeista oo kiinni


      • fishatak
        samppa__ kirjoitti:

        ei tää kodekeista oo kiinni

        ehdotinpa vaan


    • fishatak

      radeon 9550 tv-out s-video teki samaa juilua kahdella näytöllä elix otin 2:näytön pois käytöstä ja asetuksista kloonasin "ykkös" näytön

      • samppa__

        eli miten toi otetaan pois käytöstä toi toinen


      • fishatak
        samppa__ kirjoitti:

        eli miten toi otetaan pois käytöstä toi toinen

        omin.asetukset ei saa näkyä kakkos näyttöä aktiivisena eikä rastia ruudussa laajenna win tähän työ.pöyt.


      • samppa__
        fishatak kirjoitti:

        omin.asetukset ei saa näkyä kakkos näyttöä aktiivisena eikä rastia ruudussa laajenna win tähän työ.pöyt.

        joo ei se oo aktiivinen, eikä siin oo rastia, onks sulla tietoa noista jostain komposiittiadaptereista mistä noi puhuu tuola toisilla sivuilla?


      • fishatak
        samppa__ kirjoitti:

        joo ei se oo aktiivinen, eikä siin oo rastia, onks sulla tietoa noista jostain komposiittiadaptereista mistä noi puhuu tuola toisilla sivuilla?

        oo tarvinu mithän adaptereit, toimaa molemmissa koneissa (toinen s-video toinen rgb-liitin) ja vieläpä samaan aikaan, valkkaan vaa telkusta kumpaa linjatuloa käytän ( radeon9550/nvidia7100)
        asetukset syö miestä..:o)


      • samppa__
        fishatak kirjoitti:

        oo tarvinu mithän adaptereit, toimaa molemmissa koneissa (toinen s-video toinen rgb-liitin) ja vieläpä samaan aikaan, valkkaan vaa telkusta kumpaa linjatuloa käytän ( radeon9550/nvidia7100)
        asetukset syö miestä..:o)

        no mistään asetuksista en kyl tota saa toimii.täytyy kysellä noita ihme adapterijutuista joltain. mut kiitti avusta kuitenki:)


      • --P
        samppa__ kirjoitti:

        no mistään asetuksista en kyl tota saa toimii.täytyy kysellä noita ihme adapterijutuista joltain. mut kiitti avusta kuitenki:)

        Oliskohan niin, että scartin kauta menevä signaali onkin oikeasti komposiittivideo, eikä S-video. Itsellä nimittäin kävi näin. googlettamalla löytyi ohjeet adapterin tekoon ja nyt näkyy värit töllössä. "S-video to composite video adapter" -hakusanalla luulisi löytyvän.

        -P


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe